doradcy.expandera 16.05.05, 19:06 Nie wiem czy już wiecie o promocji BOŚ-a? 1 pkt proc. marży w CHF - bez względu na wkład własny. To oznacza oprocentowanie 1,8% w CHF dla "każdego". Co wy na to? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 16.05.05, 19:50 Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, bo jestem laikiem kompletnym w sprawach bankowo-finansowych, ale przy wkładzie własnym poniżej 20% oprocentowanie w CHF wynosi 3%..... Odpowiedz Link
s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 16.05.05, 19:51 i jeszcze jedno: czy BOŚ ma jakąś infolinię?? Odpowiedz Link
doradcy.expandera Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 09:47 > Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, bo jestem laikiem kompletnym w sprawach > bankowo-finansowych, ale przy wkładzie własnym poniżej 20% oprocentowanie w CHF wynosi 3%..... wynosi 1,8%. Być może od dzisiaj dopiero.. www.bosbank.pl lub expander (0801 670 000) Odpowiedz Link
tomek123123 Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 10:19 Czy oprocentowanie jest oparte o LIBOR + marża, czy też bank może je kształtować jednostronnie? Odpowiedz Link
s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 14:28 Oprocentowanie może i wynosi 1,7!!%, ale są inne koszta..... w ogólnym rozrachunku wychodzi na to samo , a nawet gorzj niż w Millenium i PKO BP..... Pierwsze przewalutowanie gratis, każde kolejne 100 zł Od wcześniejszej spłaty /chodciażby jednej raty/ płaci się 1% od nadpłacanej kwoty i kilka jeszcze innych "drobiazgów" wpływających na całokształt...... a Pan doradca jakiś zakręcony i niedoinformowany ;-( Ogólnie - nie przekonali mnie..... Odpowiedz Link