Dodaj do ulubionych

Pierszeństwo na pasach.

19.02.10, 22:12
Drodzy Forumowicze. Idąc dziś wieczorem przez przejście dla pieszych w al. KEN
pomiędzy Ciszewskiego a Herbsta (przy zajezdni) o mały włos nie zostałem
potrącony przez samochód prowadzony przez młodego "szofera". Na szczęście
zdążyłem w porę uskoczyć, po czym zostałem zbluzgany przez starszego pasażera
owego pojazdu. Widząc moją nieustępliwość osobnik ów szybko zamknął drzwi i
auto odjechało. Chciałbym ostrzec innych przed tymi burakami, ale nie jestem
pewien czy dobrze zapamiętałem numery, dlatego ich nie podaję. Wcześniej też
spotykałem się ze zjawiskiem ignorowania pieszych, ale nigdy z taką
napastliwością. Dodam, że sam jestem kierowcą z długoletnim stażem i zdarzało
mi się popełniać błędy - jednak nie do tego stopnia. Może też mieliście do
czynienia z podobnymi zjawiskami - jeżeli tak, to proponuję podzielcie się
nimi na forum. Obiecałem sobie, że przy kolejnym podobnym zdarzeniu nie
odpuszczę, w wersji soft zamieszczę przynajmniej w necie numery delikwenta.
Obserwuj wątek
    • redek9 Re: Pierszeństwo na pasach. 20.02.10, 15:24
      czy zgłosiłeś sprawę na Policję?
      • 0golone_jajka Re: Pierszeństwo na pasach. 22.02.10, 12:27
        taaa, na Policję.... może jeszcze do CIA? Jak nawet numeru nie zapamiętał dokładnie.
        Buractwo drogowe to plaga. Ja też walczę z tym zjawiskiem. Jeżdżę wolno, zatrzymuję się przed przejściami dla pieszych (z zgorozo!), a jak sam jestem pieszym, to nie czekam aż samochód się zatrzyma, tylko wchodze na przejście w odległości jakichś 30-40 m i więcej od samochodu. Przyjmując, że jego prędkość tak gdzie przechodzę akurat przez ulicę i gdzie nie ma świateł jest nie większa niż 70 km/h mam duże szanse przeżyć. :) I owszem, kierowcy MUSZĄ HAMOWAĆ, czasem nawet ostro, ale to ich psi obowiązek!
        • szakal Re: Pierszeństwo na pasach. 23.02.10, 23:29
          > I owszem, kierowcy MUSZĄ HAMOWAĆ, czasem nawet
          > ostro, ale to ich psi obowiązek!