Dodaj do ulubionych

Moja walka z lzs.SUKCES

30.05.08, 22:31
Na lzs choruje juz 6 lat.Ostatnio stan mojej skory glowy byl
tragiczny, tzn. masa lupiezu, loju i calego tego syfu. Bylem
przerazony dlatego siegnalem nawet po proscar, po ktorym strasznie
wypadaly mi wlosy. Az wkoncu odkrylem pewne forum. Zaczalem stosowac
terbisil w tabletkach 1 x dziennie przeciw grzybicznie plus
lamisilat w sprayu 1 x dziennie. Sukces! Juz po 3 dniach nastapila
ogromna poprawa: zero swedzenia, to swinstwo gasnie. Teraz zaluje ze
zaczalem lykac ten proscar. Chce rzucic go jak najszybciej powoli
odstawiajac. Poczytajcie forum:
lysienie.info/forum/viewtopic.php?t=3449&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=06b089c1da267b0ff67d399d5
1b6573c. Moze tym komus pomoge. Dodam ze przez pare lat walczylem
bezskutecznie az do teraz (masa dermatologow, szamponow,i kasy).
Obserwuj wątek
    • nonak23 też wyłysiałem 29.08.08, 17:27
      Skóra przez zapalenie mi zeszła cała płatami z cebulkami i mam łysy placek na
      czubku głowy. Porozmawiaj z chorymi na to samo na www.naszechoroby.pl tam szybko
      napiszesz do ludzi z tymi schorzeniami cyz innymi to myśle że doradzą co i jak.
      Ja dermatolog za póżno i tyle. Ale przesżło, teraz tylko mi sie przetłuszczają
    • shadow7777 Re: Moja walka z lzs.SUKCES 03.06.09, 19:47
      ja ze swojej strony moge polecic plukanie wlosow sola kamienna rozcienczona w
      wodzie tylko oczywiscie w rozsądnym stezeniu np. plaska mala lyzeczka soli
      kamiennej na szklanke wody, po umyciu wlosow i dokladnym splukaniu szamponu
      wyplukac tym wlosy i wytrzec recznikiem nie wyplukiwac soli spowrotem woda z
      wlosow bo to nie ma sensu. ja to robie tak ze jak umyje wlosy wieczorem to rano
      plucze tym wlosy i z tak wyplukanymi sola wlosami chodze sobie caly dzien.
      glownie chodzi o to zeby wyplukac skore glowy bo to wlasnie tam jest problem.
      prosze rozsadnie dobierac stezenie tej soli bo jak przesadzicie to was bedzie
      piec to jest 1wsza oznaka ze przesadziliscie, plaska mala lyzeczka na szklanke
      wody i wystarczy. nie musze chyba mowic o baktoriobojczych wlasciwosciach soli
      no i dodatkowo w soli kamiennej mamy naturalne pierwiastki ktore sa wchlaniane.
      nie wiem jak to wyglada w zaawansowanych stadiach, u mnie mam problem tylko ze
      skora glowy i bardzo mi pomaga, czuje ze mam czysta nieprzetluszczona skore
      glowy i przestalem odczuwac jakiekolwiek zmiany w postaci chrostek ktore bolaly
      jak sie czesalo glowe.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka