Dodaj do ulubionych

Sylwester w Szczecinie - last minute

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.04, 20:10
Niby nie drogo ale razy dwie osoby, to już nie jest tak tanio... I
najważnijesze, nigdy nie wiadomo na jakie trafi się towarzystwo... Ot, i cała
tajeminica tych "zganianych" zabaw!A na Błoniach zaczynaja o 23,00 ciekawe
dla kogo? A co robic od 20,00 do 23,00?....
Obserwuj wątek
    • Gość: MadChomik Re: Sylwester w Szczecinie - last minute IP: *.warcnet.szczecin.pl 27.12.04, 21:54
      A TV wyłączają na ten czas? Ja bym tam posiedział przed TV, ale niestety pracuję (i tak juz od 17 lat :( ).
    • Gość: Kasia S. Sylwester Domu Marynarza last minute IP: *.ksiazat.v.pl 27.12.04, 22:24
      A ja załapałam się na świetną imprezę w stylu retro do Domu Marynarza. Jest bardzo niedrgo 200 zł od osoby za pełne wyżywienie i przy stoliku;) co jak widze nie jest standardem). Muzyka zapewniona (zespół muzyczny + kawałki z CD), a jedzonko świetne (sprawdziłam), zaś towarzystwo sympatyczne - kulturalne, bo z uniwerku. Słabo się reklamują, ale warto się dowiedzieć czy może mają jeszcze kilka miejsc??? Ja dowiedziałam się od koleżanki z uniwerku, która miała tam bankiet i była zachwycona. Mam tylko komórkę do organizatorki (0695 390 969) tylko nie zadzońcie kobiety na śmierć, bo tam w sumie ok 80-100 osób będzie. Polecam
      • Gość: Jogi Kasiu S. IP: *.vf.pl 28.12.04, 07:45
        Jeśli nie jesteś strasznym pasztetem to z chęcią mogę Ci potowarzyszyć w tym
        domu marynarza? Co ty na to?
        • Gość: Kasia S. Re: Kasiu S. IP: *.ksiazat.v.pl 28.12.04, 09:25
          Idziemy tam większą grupą (14 osob), więc zawsze możesz się dołączyć...
    • baba_w_oknie Re: Sylwester w Szczecinie - last minute 27.12.04, 22:27
      Gość portalu: Nerv napisał(a):

A co robic od 20,00 do 23,00?....

kLATKE SCHODOWOM UMYC.
      • Gość: Nerv Jako "baba z okna" pewnie znasz się na tym lepiej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.04, 23:37