Dodaj do ulubionych

Promocja w CYFRA+

IP: *.era.pl 14.02.07, 16:00
Przed ubiegłym Bożym Narodzeniem zadzwoniła do mnie pani z Cyfry Plus i z
tego co pamiętam, zaproponowała mi promocję:

"Włączymy Panu Canal+ na miesiąc za darmo; potem ta promocja sam się
wyłączy , nie trzeba dzwonić". Nie mam za bardzo czasu na oglądanie telewizji
ale byłem w pracy, telefony się urywały więc jak usłyszałem że za darmo i że
się samo wyłączy, bąknąłem "no to niech pani to włączy" i tyle się tym
interesowałem.
Oglądałem te dodatkowe kanały coś chyba z pół godziny w sumie a potem
zapomniałem o całej sprawie ale pod koniec stycznia przypadkiem zajrzałem a
one nadal są włączone. Zacząłem podejrzewać że sama ta promocja się nie
wyłączy i już na pewno nie jest za darmo. Żona odgrzebała rachunek za
styczeń a tam obok normalnego abonamentu dodatkowe 29 zł za Canal+, płatne do
18.02. (rachunek był opłacany stałym zleceniem w banku, więc żona odłożyła go
bez sprawdzania co na nim jest).
Mój pierwszy w ogóle (mamy Cyfrę ok. 6 lat) kontakt z call center wzburzył
mnie do głębi. Arogancki pan na moją prośbę żeby mi tę promocję wyłączyć
stwierdził, że mam "blokadę" i nie może mi tego zrobić. Nie był skłonny
wyjaśnić co to znaczy blokada ale domyśliłem się, że to coś związanego z
moim domniemanym zadłużeniem wobec Cyfry Plus. Powiedział, żebym faksem
przesłał reklamację. Na moją kolejną prośbę żeby odtworzyć treść naszej
rozmowy z panią która zaproponowała mi promocję stwierdził że tego na pewno
nie zrobi. Reszta rozmowy była "ze ślepym o kolorach" więc po chwili z niej
zrezygnowałem. Niestety tej rozmowy nie nagrałem ale po jakimś czasie
doszedłem do wniosku że trzeba mój monit powtórzyć i nagrać treść (mam
komórkę z taką możliwością) bo nie będę w ten sposób zależny od ich
widzimisię.
Tym razem trafiłem na miłą panią , która była jednak tak samo bezradna
wobec "blokady" ale zrobiła wysiłek, żeby zadzwonić do przełożonych z
pytaniem czy może odtworzyć mi treść rozmowy z panią która wcisnęła mi tę
promocję. Wynik był taki jak poprzednio, ale za to pani zapisała i
powiedziała mi jasno, że :
1. promocja była ale na dwa miesiące i pierwszy miesiąc był za darmo a drugi
pełnopłatny i faktycznie ta promocja ma się sama wyłączyć (dzwoniłem 29.01) -
ale Pan ma "blokadę"...
2. przyjmuje moją reklamację ( a więc nie trzeba faksować czy pisać listów )
i że czas jej rozpatrzenia to 30 dni (tak jest faktycznie w regulaminie)
Po czym się rozłączyliśmy ale tym razem to nagrałem.
Zacząłem grzebać w regulaminie i umowie zawieranej przez Cyfrę Plus z
abonentami no i znalazłem takie paragrafy:

PREAMBUŁA.
I. Canal + Cyfrowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Warszawie ("Operator CYFRY +") udostępnia swoim Abonentom kodowane programy
telewizyjne w ramach pakietów i opcji.
[...]
Artykuł 1. DEFINICJE
[...]
Pakiet - Grupa Programów opisanych w Załącznikach nr 2-5 do Umowy.
Opcja - Którakolwiek z opcji opisanych w Regulaminie tj. Opcja Dodatkowa,
Opcja Premium, Opcja Super Premium, Opcja Mega Premium. Zasady (w tym
wysokość opłat) korzystania z Opcji mogą określać postanowienia odrębnego
regulaminu, jeśli przewiduje to aktualna oferta Operatora Cyfry +
[...]

Artykuł 5, ZABEZPIECZENIE ROSZCZEŃ
Paragraf 5.
Abonent przyjmuje do wiadomości iż Operator CYFRY+ ma prawo dochodzenia
wymagalnych należności wynikających z Umowy i powierzenia
ich dochodzenia wybranej przez siebie firmie windykacyjnej.
[...]
Artykuł 6, CZAS OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Paragraf 1.
Umowę zawiera się na okres 12 kolejnych pełnych miesięcy lub inny okres
wynikający z oferty promocyjnej ("Okres Minimalny").
[...]

Paragraf 3.
W wypadku danej Opcji Umowę zawiera się na okres odpowiadający długości Umowy
dla wybranego jednocześnie danego Pakietu.

W wypadku zmiany zgodnie z Umową Pakietu na inny Pakiet, w skład którego
wchodzą programy zawarte w danej Opcji , Umowa w części dotyczącej tej opcji
ulega rozwiązaniu z chwilą dokonania tej zmiany. Postanowienia Paragrafu 2 i
4 niniejszego artykułu mają zastosowanie do Opcji. W ramach prowadzonych
przez Operatora CYFRY+ akcji promocyjnych i ich regulaminów mogą być
ustalane inne zasady korzystania z Opcji.
Paragraf 4.
Opisane powyżej zasady dotyczące czasu obowiązywania Umowy, jej przedłużania
i wypowiadania mogą być odmiennie uregulowane przy zawieraniu Umowy na
warunkach promocyjnych. W takich wypadkach Abonent, wraz z zawarciem Umowy na
warunkach promocyjnych, otrzyma zasady/Regulamin akcji promocyjnej.
[...]
Artykuł 9, paragraf 5.
Abonent może dokonać zmiany w zakresie Opcji (rezygnacja z Opcji, wybór
dodatkowej Opcji) wyłącznie pod warunkiem , iż nie posiada wymagalnego
zadłużenia wynikającego z Umowy. Abonent może dokonać zmiany w zakresie Opcji
jeden raz w miesiącu kalendarzowym obowiązywania Umowy.
[...]
Artykuł 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
[...]
Paragraf 3.
W przypadku zawarcia z danym Abonentem Umowy o Abonament stanowiącej
jednocześnie umowę zawartą poza lokalem przedsiębiorstwa lub umowę zawartą na
odległość w rozumieniu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych
praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) dodatkowe uprawnienia Abonenta
oraz obowiązki Operatora CYFRY + wynikające z tych przepisów zostaną
uregulowane w formie aneksu do Umowy.


Wygląda zatem na to, że przez zgodę na tę promocję (wg mnie na miesiąc za
darmo) włączyłem sobie Opcję PREMIUM CANAL+, ma zatem do mnie zastosowanie
Art. 9, par. 5 i do chwili , kiedy nie ureguluję domniemanej należności (wraz
z kosztami upomnień - 5 zł za sztukę) będzie mi się naliczało 29 zł
miesięcznie dodatkowo, mimo że miało być wyraźnie na czas określony (wg mnie
na miesiąc za darmo, wg Cyfra + - na dwa za pół ceny - i "samo się wyłączy,
nie trzeba dzwonić" ). Dodam, że kobieta na pewno nie użyła słowa
Opcja, Pakiet ani nie powołała się na jakikolwiek punkt regulaminu czy umowy
tylko używała sformułowania "promocja". Słowa "promocja" nie ma wśród
definicji w Artykule 1. powyższej umowy, zatem należy je rozumieć w sensie
potocznym. Używane jest wyłącznie w Artykule 6 Umowy (oraz w Artykule 10. - o
udostępnianiu Sprzętu ale ten artykuł nie wnosi nic do mojej sprawy).
Zatem mam pytania:

I. Czy pani która wcisnęła mi tę promocję działała w ramach powyższej umowy
(czyli inaczej czy moja zgoda oznacza że to ja włączyłem sobie Opcję) czy
też zawierała nową umowę a to by można podciągnąć pod Ustawę z dnia 2 marca
2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000
r.), w szczególności Rozdział 2 Umowy zawierane na odległość ? Paragrafy tej
ustawy mówią m.in. :

Rozdział 2.
Art.6.

2. Propozycja zawarcia umowy w postaci oferty, zaproszenia do składania ofert
lub zamówień albo do podjęcia rokowań powinna jednoznacznie i w sposób
zrozumiały informować o zamiarze zawarcia umowy przez tego, kto ją składa.

Art. 9.
1. Konsument powinien być poinformowany, przy użyciu środka porozumiewania
się na odległość, najpóźniej w chwili złożenia mu propozycji zawarcia umowy,
o:

1) imieniu i nazwisku (nazwie), adresie zamieszkania (siedziby)
przedsiębiorcy oraz organie, który zarejestrował działalność gospodarczą
przedsiębiorcy, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został
zarejestrowany,
2) istotnych właściwościach świadczenia i jego przedmiotu,
3) cenie lub wynagrodzeniu obejmujących wszystkie ich składniki, a w
szczególności cła i podatki,
4) zasadach zapłaty ceny lub wynagrodzenia,
5) kosztach oraz terminie i sposobie dostawy,
6) prawie odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni, ze wskazaniem
wyjątków, o których mowa w art. 10 ust. 3,
7) kosztach wynikających z korzystania ze środków porozumiewania się na
odległość, jeżeli są one skalkulowane inaczej niż wedle normalnej taryfy,
8
Obserwuj wątek
    • Gość: Paweł Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.07, 10:40
      Mam identyczny problem. Pod koniec marca zadzwoniła do mnie pani z Cyfry Plus z
      propozycją promocji: "W kwietniu włączamy Panu Canal+ za darmo, do końca
      kwietnia ma Pan czas na podjęcie decyzji, czy Canal+ zostaje, czy nie."
      Zadzwoniłem do Centrum Telefonicznego Cyfry+, że jednak nie chcę Canal+. Ze
      zdziwieniem dowiedziałem się, że jednak w maju za Canal+ będę musiał(?)
      zapłacić, a dopiero od czerwca Canal+ zostanie mi wyłączony.

      Abonament za Cyfrę+ opłacam zleceniem stałym. Czy jeśli w maju zostanie mi
      poprzez to zlecenie stałe pobrana wyższa kwota to, czy mogę to potraktować jako
      nadużycie tegoż zlecenia stałego i je po prostu w banku anulować?
      • Gość: abonent c+ Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.adsl.szeptel.net.pl 23.03.08, 11:35
        Tak jest że trochę gmatwają. W grudniu brałem cyfrę i z pakietem
        komfortowym miała być opcja multi premium i kilka innych gratis
        przez 3 miesiące. Rozumiałem że jeśli gratis to wyłączy się sama. A
        tu nie gratis tylko rabat 100 % i czwarty miesiąc już jest z
        prognozowana opłatą za wszystko. Nie wiem jak będzie z wyłączeniem
        bo jeszcze nie dzwoniłem.
          • Gość: Artuś Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.06.08, 20:22
            masz racje ze te bzdury pisza ci co nie czytaja umow ani aneksow do
            umow,a juz nie mowiac o tym ze podpisuja sie ze zapoznali sie z
            regulaminem,gdzie wszystko jest opisane co gdzie i za ile oraz kiedy
            mozna cos zmienic i na jakich zasadach,ludzie czytajcie co
            podpisujecie a nie macie potem pretesje nie wiadomo do kogo,a czy
            podpisujac kredyt to nie czytacie umowy-to to samo,wiec nie piszcie
            bzdur,owszem nie raz nie mozna sie dodzwonic na infolinie ale
            podejrzewam ze to wina abonentow,nie placa maja wylaczony
            sygnal,dlatego lepiej dzwonic po 10 kazdego miesiaca,bez problemow
            sie polacze i dokonam zmian jakie chce(jesli mnie
            obejmuje),natomiast jest to jedyna platforma ktora jest cierpliwa
            jesli chodzi o platnosci ,polecam kazdego-tylko pamietaj przeczytaj
            zanim podpiszerz
            • swojadroga Re: Promocja w CYFRA+ 15.06.08, 23:49
              Podziwiam ludzką naiwność, że coś ktoś da im za darmo. Pracując kilka lat temu
              na infolinii UPC nie raz tego doświadczałem. Ludzie nie słuchają co się do nich
              mówi i nie czytają co podpisują a potem cały świat jest winny tylko nie oni.
              Czytać, czytać i jeszcze raz czytać umowy i regulaminy, i cenniki. W razie ofert
              telefonicznych słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać a potem pytać, pytać, i
              jeszcze raz pytać w przeciwnym przypadku dziękować za ofertę i nie korzystać.
              Banalnie prosta zasada pozbawiająca nas potem problemów, zdenerwowania i
              niedomówień.
            • Gość: Marek Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.adsl.no 29.11.08, 22:37
              Witam,czytajac kilka ostatnich postów mam wrażenie ,że Cyfra monitoruje fora i stara sie niepochlebne opinie o sobie jakos złagodzić.Umowy pisane są jezykiem prawniczym i trzeba sporo samozaparcia aby przez nie przebrnać a co najmniej tytułu doktora prawa aby je jakoś zrozumiec.Są pełne niedomówień i nieprecyzyjnych sformułowań tak aby abonet sie w nich zagubił.Podsumuje ostatnie posty hasłem"Chwalmy cyfre płaćcie bez gadania,jesteście nierozgarnięci"
            • Gość: terii Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.07.09, 12:55
              ja byłam z cyfrą wiele lat,nawt kiedy były dekodery ze stacji
              naziemnych i nigdy nie miałam najmniejszych kłopotów,nawet w
              sytuacjach gdzie wyskakiwało coś niespodziewanie załatwiali sprawę
              pomyślnie i sympatycznie.Nikt nic nie dostaje za darmo i zawsze
              trzeba pilnować swoich spraw.Wtej chwili nie mam canał+ bo już mnie
              nie stać na opłaty ale bardzo mi brakuje canał+.Pozdrawiam
            • Gość: zygfryd Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.adsl.inetia.pl 13.11.13, 13:45
              Komu ty opowiadasz o regulaminie N kto go widział konsultant wciska kit ażeby złapać klienta bo to jest rozmowa na telefon i on ma przewagę Gdyby Polska podpisała prawa człowieka UNI
              nie było by problemu zawieranie umowy na rok rozwiązywanie w ciągu 14 dni. Tego się operatorzy się obawiają ale to do nas przyjdzie.
          • Gość: Wronka Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.tzmo.com.pl 01.04.10, 11:21
            Co ty kobieto ściemniasz jakie czarno na białym a te bzdury
            opowiadane przez konsultantów? W styczniu zadzwoniła do mnie
            konsultantka, przedstawiła mi bajeczne wręcz warunki umowy i 1 marca
            poszłam ją podpiać mimo tego że w umowie było coś innego ale jeśli
            chcę, żeby moja reklamacja pisemna była uwzględniona musi sie do
            czegoś odnosic, poinformowano mnie że automatycznie po piśmie
            zostaną odsłuchane rozmowy ze stycznia i co....wielkie g....Dziś się
            dowiedzialamże nie napisałam w pismie że mają odsłuchać a poza tym
            przeciez podpisałam umowe. Banda oszustów i naciagaczy to wszystko,
            a tobie chyba nieźle płacą że brniesz w te kłamstwa
    • Gość: al-ek Re: Promocja w CYFRA+ IP: 195.116.128.* 02.11.09, 10:35
      Cyfra+ traktuje klientów skandalicznie-jeśli chcą aby przedłużyc
      umowę są w stanie kilka razy dziennie nękać telefonami,natomiast
      jeśli pisze się do firmy w drobnej sprawie - bo telefonicznie nie
      jest możliwe załatwienie czegokolwiek-odpisują w taki sposób że ma
      sie wrażenie iż nie przeczytali w czym tkwi nasz problem.Na każdego
      e-mail'a odpowiada inna osoba i to w sposób aby "zbyć" sprawę i
      klienta.Chciałem odkupić dekoder.Zapewniam - gdy tylko dobiegnie
      końca umowa-rezygnuję z Cyrfa+
      • mishale1977 Re: Promocja w CYFRA+ 02.11.09, 19:44
        Tak z tymi promocjami w Cyfrze to jest chyba norma że konsultanci
        nie informują o tym że kiedys sie ona konczy i trzeba miesią
        wczesniej zadzwonic do nich aby nie naliczyli pełen opłaty. Wiem bo
        sama pracowałam w Call Center Cyfry+ i nasłuchałam się ciekawych
        rzeczy. Jest pamiętam jakas klauzula że można zrzeygnować z
        zamówienia w ciągu 48 godzin i nie powinni za to brać żadnych opłat.
        jeśli chodzi zaś o podpisane umowy na odległośc a od takich jest
        sporo skarg jest 10 dni na rozwiązanie umowy. Trzeba dokładnie sie
        dopytywać jak wygląda tzw promocja i kiedy się kończy i jaka jest
        kwota po zakończeniu bo widać nie każdy o tym wie.
      • Gość: ola Re: Promocja w CYFRA+ IP: 78.133.241.* 13.03.10, 11:48
        WITAM. 27.02.2010r. minął 30 dzień reklamacji więc zadzwoniłam do
        cyfry kiedy uzyskam odpowiedż na moja reklamacje dotyczącą braku
        braku dekodera bez płacenia najmu (tak jest w umowie), ponieważ
        dalej za stry dekoder musze płacić. Taką uzyskałam informację: że
        dzisiaj będą do mnie dzwonić lub odpowiedź prześlą listownie. ok.
        Dzisiaj jest 13 marca 2010r. dale brak odpowiedzi ani nie zadzwonili
        ani listownie nie przysłali. Za to przysłali dalsze blankiety do
        płacenia (oczywiście z płaceniem dalej za wynajem starego dekodera).
        Blankiety zostały wysłane 5 marca dotarły do mnie 11 marca, tak
        ciężko im wysłać odpowiedż nie mówiąc żeby zadzwonili i człowieka
        poinformowali co jest? Znajomy poradził mi wysłać natychmiastową
        rezygnację z ich winy ponieważ nie wywiązali sie z umowy. Co wy o
        tym sądzicie???
    • Gość: DIMON Re: Promocja w CYFRA+ IP: 78.133.196.* 17.11.09, 22:37
      Polecam zglosic sie do rzecznika praw konsumenta.Mysle ze
      wprowadzanie w blad na niekorzysc konsumenta jest karalne i to zrywa
      wasza umowe.Wiem ze nie jest to prosta sprawa bo tak naprawde walczy
      sie z nikim.Cyfra+ zakladajac sprawe w sadzie i nasylajac
      indywikatorow zapewne nie zaprasza na rozprawy ani nie wysylaja
      mozliwosci odwolania sie od wyroku(tak mysle), wiec polecam jakiegos
      adwokata ktory by tym sie zajol.Sprawa powinna byc przegrana przez
      C+ tym bardziej ze informowali iz promocja sama zostanie wylaczona
      po 1miesiacu taka byla umowa ustna.
      • Gość: DARO Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.152.136.132.dsl.dynamic.eranet.pl 05.02.10, 22:42
        Niestety nic nie moge dobrego powiedziec o mojej wspolpracy z cANAL+
        a trwa prawie 5 lat. W styczniu dzwonil do mnie pan z bok w celu
        przedluzenia umowy ktora im wypowiedzialem (po tylu latach w koncu
        juz nie jest to monopolista sa lepsi i tansi). Wg rozmowy mialem
        otrzymac dodatkowy dekoder (bo tak oferuja inni uslugodawcy
        telewizji SAT) czyli bym mial "2" dekodery. Niestety po przedluzeniu
        umowy "telefonicznie" i po udaniu sie do pkt cYFRY+ po odbior
        dodatkowego dekodera, okazalo sie iz takowy mi nie przysluguje. Po
        moim tel do zBOK okazuje sie, ze rzeczywiscie nic nie ma o "2"
        dekoderze w umowie ktora maja w systemie, wiec grzezcznie prosze
        pana z cANAL+ o odtworZenie rozmowy z konsultatem ktory przedluzal
        ze mna umowe. Niestety okazuje sie iz nie ma takiej mozliwosci a ja
        musze napisac reklamacje w ktorej zarzycze sobie odtworzenie zapisu
        mojej rozmowy z konsultatem zBOK. Oczywiscie informuje pana z kory
        rozmawiam, ze jezeli nie moge odebrac dodatkowego dekodera to prosze
        nie przesylac mi aneksu do umowy, niestety okazuje sie iz
        przedluzenie telefonicznie umowy "bez" podpisow tez jest wazne. W
        zwiazku z powyzszym wyslalem pismo relamacyjne do cANAL+ w ktorym
        zadam odtworzenia mojej rozmowy z konsultatem zBOK w ktorym on sam
        oferuje mi "DODATKOWY" dekoder i oczekuje na jego dostarczenie pod
        moj adres, bo ponownie nie bede robil z siebie idioty w pkt.
        sprzedazy.
        Sprawa jest swieza bo od wyslania reklamacji minelo 16 dni nie mniej
        narazie nik nie raczy sie w tej spraie odezwac, o jej dalszym ciagu
        bede informowal na biezaco.
        • Gość: ola Re: Promocja w CYFRA+ IP: 78.133.241.* 14.02.10, 20:23
          JA PODZIELE SIE SWOIM DOŚWIADCZENIEM Z CYFRĄ+. A JEST ONO TAKIE,
          PIERWSZĄ UMOWĘ MIAŁAM DO GRUDNIA 2009r. WIEC MIESIAC WCZEŚNIEJ TA
          UMOWĘ WYPOWIEDZIAŁAM ALE OCZYWISCIE DZWONILI I ZACHECALI WIEC SIE
          SKUSIŁAM I ZGODZIŁAM SIE NA PRZEDŁUZENIE UMOWY NA PROMOCYJNYCH
          WARUNKACH M.IN. ABONAMENT ZA PÓŁ CENY, WYMIANA DEKODERA NA HD BEZ
          PŁACENIA NAJMU, CANAL+ PRZEZ 9MIESIECY ITD... W ROZMOWIE BYŁAM
          INFORMOWANA ZE PO DOSTARCZENIU UMOWY MAM SIE ZGŁOSIC DO DANEGO
          PUNKTU DYSTRYBUTORA I TEN DEKODER WYMIENIĆ (ZA TEN WCZEŚNIEJSZY
          PŁACIŁAM ) WIEC TAK ZROBIŁAM. W SKLEPIE SIE DOWIEDZIAŁAM ŻE NIESTETY
          NIE MA GO NA STANIE I NIE WIADOMO KIEDY BEDZIE PROSZE WIEC DZWONIĆ,
          WIEC CO 2 TYGODNIE A NAWET CO TYDZIEŃ DZWONIŁAM I PYTAŁAM CZY SĄ ZA
          KAŻDYM RAZEM NIE MA, NIE MA. A PO NOWYM ROKU DOSTAŁAM FORMULARZ
          ZAPŁATY ABONAMENT + ZAPŁATA ZA WYANJEM DEKODERA. PO CZYM OKAZAŁO SIE
          ZE DOPÓKI NIE WYMIENIE DEKODERA NA NOWY DEKODER JESTEM ZMUSZONA ZA
          TEN STARY DALEJ PŁACIĆ A DEKODERA HD NADAL NIE MA NA STANIE WIECC
          POD KONIEC STYCZNIA KAZALI MI ZGŁOSIC TELEFONICZNIE REKLAMACJE A W
          SKLEPIE POWIEDZIELI ŻE JAK DOSTANE ODPOWIEDZ TO MAM SIE WTEDY DO
          NICH ZGŁOSIC PO DEKODER BO BEZ TEJ UWZGLEDNIONEJ REKLAMACJI PRZEZ
          CYFRE + SKLEP MI NIE WYDA DEKODERA. REKLAMACJE ZGŁOSIŁAM 27 STYCZNIA
          DO DZISIEJSZEGO DNIA NIE MA ŻADNEGO ODZEWU MAJĄ 30 DNI ABY
          ODPOWIEDZIEĆ ZOBACZYMY CZY SIE ODEZWĄ. WIĘC PROSZĘ MI POWIEDZIEĆ CO
          TO ZA PROMOCJA Z KTÓREJ NIE KORZYSTAM BO NIE OGLĄDAM PROGRAMÓW HD
          KTÓRE SĄ ZAWARTE W UMOWIE. TO PRZECIEŻ CYFRA PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ
          ZA TO ŻE NIE MA DEKODERÓW A JA MAM PŁACIĆ ZA STARY DEKODER DALEJ CO
          NIE JEST UJĘTE TO W UMOWIE. NIE MÓWIAC ŻE MOJA KUZYNKA POSTĄPIŁA TAK
          SAMO I ZA STARY DEKODER NIE PŁACI NAJMU A TEŻ JESZCZE NIE WYMIENIŁA
          DEKODERA NA NOWY. GDZIE TU SENS I LOGIKA.
          • Gość: Daro Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.220.119.8.dsl.dynamic.eranet.pl 14.02.10, 21:43
            Witam, na dzien dzisiejszy brak odezwu od operatora, od wyslania
            pisma mija 25 dni (ma wg regulaminu 30). Cala sprawe kieruje do
            federacji konsumentow ale co by nie umilac zycia CYFRZE zdam od nich
            zapisu mojej rozmowy z konsultatem ktora rowniez tam przekaze (mam
            takie ART 14 § 4.
            "W terminie 30 dni od daty zgłoszenia przez Abonenta reklamacji
            Dział Obsługi Abonentów przedstawi Abonentowi listownie (w przypadku
            zgłoszenia przez Abonenta takiego żądania) lub telefonicznie swoje
            stanowisko w sprawie przyczyn nieuwzględnienia reklamacji, zaś w
            przypadku jej uwzględnienia przedstawi Abonentowi sposób i zasady
            jej uwzględnienia. Rozmowy telefoniczne opisane w niniejszym
            artykule są nagrywane zgodnie z art. 15 § 4 Regulaminu. Operator
            CYFRY+ prześle Abonentowi na jego żądanie pisemny stenogram tych
            rozmów lub nośnik z utrwalonym przebiegiem rozmów telefonicznych w
            powyższym zakresie."
            I tobie rownie to zalecam gdyz cos im sie w glowkach pochrzanilo
            ponizej lik do federacji.

            www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=33
    • Gość: Mikołaj Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.10, 18:10
      Witam
      Po wypowiedzeniu umowy z Cyfrą + o abonament, zadzwonił do mnie
      konsultant z propozycją kontynuowania umowy na nowych warunkach. Po
      negocjacjach (po trzech kolejno zmieniających się konsultantach)
      wydawało mi się, że warunki będą na tyle korzystne że mogę wyrazić
      zgodę na kontynuowanie umowy. Dodatkowym, najistotniejszym punktem,
      były słowa konsultanta o opłacie abonamentowej nie przekraczającej
      51 zł miesięcznie przez 18 miesięczny okres umowy. Pocztą otrzymałem
      regulamin Akcji Promocyjnej "Cyfra powrót+" a w nim pkt 5 i pkt 6
      niezgodne z ustnymi ustaleniami (dot. zmiany stawek w ciągu okresu
      umowy i możliwych innych opłatach wg załączników). Wymieniłem w
      salonie Cyfry+ dotychczasowy terminal Philipsa na nowy Pace HD PVR
      (w salonie poinformowano mnie że taki jest dla mnie przeznaczony).
      Wydawało mi się że jest OK, aż do dnia w którym otrzymałem nowe
      rozliczenie na kwotę 70,96 zł (opłata abonamentowa za 02/2010). W
      centrum telefonicznym abonamentów poinformowano mnie (bardzo
      niemiło) że tak jest gdyż otrzymałem dekoder HD PVR, a 100% rabat
      obejmuje tylko dekoder HD. Czuję się oszukany gdyż, nie
      poinformowano mnie o takiej możliwości, nie dano mi wyboru, jest to
      niezgodne z warunkami na jakich zgodziłem się na kontynuowanie umowy
      (ale jak mam to udowodnić skoro rozmowę rejestrowała Cyfra+ a ja
      nie nagrywałem). Niech to będzie również ostrzeżeniem dla innych
      klientów Cyfry plus.
      Czy mam się zgodzić na narzucone warunki? Jak mogę się z tej „umowy”
      wycofać?
      • Gość: DARO Re: Promocja w CYFRA+ IP: 81.210.21.* 16.02.10, 15:54
        ART 14 § 4. UMOWY

        "W terminie 30 dni od daty zgłoszenia przez Abonenta reklamacji
        Dział Obsługi Abonentów przedstawi Abonentowi listownie (w przypadku
        zgłoszenia przez Abonenta takiego żądania) lub telefonicznie swoje
        stanowisko w sprawie przyczyn nieuwzględnienia reklamacji, zaś w
        przypadku jej uwzględnienia przedstawi Abonentowi sposób i zasady
        jej uwzględnienia. Rozmowy telefoniczne opisane w niniejszym
        artykule są nagrywane zgodnie z art. 15 § 4 Regulaminu. Operator
        CYFRY+ prześle Abonentowi na jego żądanie pisemny stenogram tych
        rozmów lub nośnik z utrwalonym przebiegiem rozmów telefonicznych w
        powyższym zakresie."

        Jak i w moim przypadku tobie rowniez zalecam reklamowac i zglosic
        sie w federacji link ponizej.

        www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=33
    • Gość: ytinirt cyfra+ - nieuczciwe praktyki promocyjne ! IP: 195.206.126.* 25.02.10, 09:41
      CYFRA+ - NIEUCZCIWE PRAKTYKI PROMOCYJNE !

      Normalnie nie wypowiadam się na forach - ale pomyślałem, że dla tej
      żenady warto.
      Umowa podpisana 23-go grudnia, 22-go lutego dostałem sms, ze 25-go
      lutego dostanę telewizor.
      Wcześniej po 2 miesiącach samodzielnego szukania w końcu
      dowiedziałem się u jednego dystrybutora, że to cyfra wyśle mi list,
      gdzie i kiedy mam się zgłosić po dekoder HD PVR.
      No to dzwonię, żeby się dowiedzieć czy można się z kurierem
      skontaktować w sprawie telewizora, a przy okazji pytam kiedy jest
      szansa na wymianę dekodera SD na HD.
      A pani mówi, że nie mają jeszcze numeru listu przewozowego na
      telewizor, więc proszę kontaktować się 24-go najwcześniej, a dekoder
      w kwietniu najprawdopodobniej będę miał.
      Na to ja pytam jak to się ma do umowy w której jest wyraźnie
      napisame, że do 31go marca MUSZĘ wymienić dekoder sd na hd żeby
      kożystać z promocji.
      A pani na to, ze bardzo mnie przeprasza ale nie wie i prosi o
      kontakt w sprawie dekodera pod koniec marca.
      25-go lutego znowu dzwonię, żeby dowiedzieć czy można się z kurierem
      skontaktować w sprawie telewizora - i dowiedziałem się.
      Dowiedziałem się że mnie bardzo przepraszają, ale firma która wysyła
      telewizory (i sms'y przy okazji) się pośpieszyła z tym sms'em bo
      myśleli, że się wyrobią z wysyłką - więc dzisiaj nie dostanę tego
      telewizora, ale może w przyszłym tygodniu znowu dostanę sms'a kiedy
      dostanę telewizor.


      Te problemy powodują takie moje podsumowanie.

      CYFRA+ - ZERO WIARYGODNOŚCI, ZERO ZADOWOLENIA KLIENTA, ZEROWA JAKOŚĆ
      OBSŁUGI - PROPONUJĘ ZMIANĘ NAZWY NA ZERO+ (jak krew w piach).
    • Gość: ytinirt Re: Promocja w CYFRA+ IP: 195.206.126.* 25.02.10, 09:57
      CYFRA+ - NIEUCZCIWE PRAKTYKI PROMOCYJNE !

      Normalnie nie wypowiadam się na forach - ale pomyślałem, że dla tej
      żenady warto.
      Umowa podpisana 23-go grudnia, 22-go lutego dostałem sms, ze 25-go
      lutego dostanę telewizor.
      Wcześniej po 2 miesiącach samodzielnego szukania w końcu
      dowiedziałem się u jednego dystrybutora, że to cyfra wyśle mi list,
      gdzie i kiedy mam się zgłosić po dekoder HD PVR.
      No to dzwonię, żeby się dowiedzieć czy można się z kurierem
      skontaktować w sprawie telewizora, a przy okazji pytam kiedy jest
      szansa na wymianę dekodera SD na HD.
      A pani mówi, że nie mają jeszcze numeru listu przewozowego na
      telewizor, więc proszę kontaktować się 24-go najwcześniej, a dekoder
      w kwietniu najprawdopodobniej będę miał.
      Na to ja pytam jak to się ma do umowy w której jest wyraźnie
      napisame, że do 31go marca MUSZĘ wymienić dekoder sd na hd żeby
      kożystać z promocji.
      A pani na to, ze bardzo mnie przeprasza ale nie wie i prosi o
      kontakt w sprawie dekodera pod koniec marca.
      25-go lutego znowu dzwonię, żeby dowiedzieć czy można się z kurierem
      skontaktować w sprawie telewizora - i dowiedziałem się.
      Dowiedziałem się że mnie bardzo przepraszają, ale firma która wysyła
      telewizory (i sms'y przy okazji) się pośpieszyła z tym sms'em bo
      myśleli, że się wyrobią z wysyłką - więc dzisiaj nie dostanę tego
      telewizora, ale może w przyszłym tygodniu znowu dostanę sms'a kiedy
      dostanę telewizor.


      Te problemy powodują takie moje podsumowanie.

      CYFRA+ - ZERO WIARYGODNOŚCI, ZERO ZADOWOLENIA KLIENTA, ZEROWA JAKOŚĆ
      OBSŁUGI - PROPONUJĘ ZMIANĘ NAZWY NA ZERO+ (jak krew w piach).
    • monika489 Re: Promocja w CYFRA+ 27.02.10, 10:45
      ja mam podobny przypadek!!!!!!!


      Witam w dniu 29 01 2010 zgodziłam się przedłużyć umowę na warunkach 2 miesiące
      rabatu na HBO 4 mc rabatu na canal plus umowa na 13 mc przed 9 mc zniżka o 50%.
      Osoba która zawierała ze mną umowę przez telefon wiedziała ze mam zadłużenie na
      koncie powiedziała ze anuluje jeden mc zaległej opłaty i już od lutego będę
      płacić ok. 22zl. Przesyłałam potwierdzenie emaliowo wpłaty ale nikt nie umiał
      powiedzieć dlaczego jeszcze nie zostało wprowadzone!!!!!!!!!!!!! Nie można było
      się dodzwonić automatycznie zostałam rozłączona mam potwierdzenie z
      bilingów!!!!!! Dodatkowo zapytałam się kiedy musze zadzwonić żeby wyłączyć
      pakiety dodatkowe bo nie będę z nich korzystać odplatanie. Usłyszałam ze pod
      konie lutego wiec zadzwonilm dzisiaj i usłyszałam ze mój rachunek wynosi
      102,00zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak można tak oszukiwać ludzi czyje się
      pokrzywdzona i wprowadzona w błąd czyhacie tylko na naiwności ludzkiej już w tej
      chwili żałuje ze dałam się namówić na przedłużenie tej umowy, NIGDY już z Canal
      PLUS nie podpisze żadnej umowy!!!!!!!!!!!!!!! Jak tak można, nie stać mnie na
      taki rachunek bo mam małe dziecko i nie pracuje dodatkowo jestem samotna matka a
      wy na takich osobach jak ja zerujecie! Proszę odsłuchać rozmowy telefonicznej i
      posłuchać czy dyspozytorka wspomniała ze jak mam zaległość na konie to czy mi
      pakiety wyłączą i ze będę musiała tyle płacić jest mi strasznie przykro że tak
      mnie oszukaliście. Proszę wyłączyć wszystkie pakiety! Nie chce mieć z Wami nic
      do czynienia każdego przestrzegę przed Wami jak traktujecie ludzi! Proszę o
      telefon osoby odpowiedzialnej!!!!




    • Gość: rozczarowana Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.10, 17:45
      Jestem mocno rozczarowana traktowaniem przez cyfrę plus
      abonentów .Złozyłam skargę ponad miesiąc temu kiedy przez telefon
      komórkowy polecono mi przesłac faksem potwierdzenie zapłaty rachunku
      za wypożyczenie filmu dokładnie 11 złotych strasząc wyłączeniem
      dostępu i mozliwości odbioru programów. Odwrócono role że to ja mam
      udawadniać że jestem uccziwa a nie nadawca sprawdzać regularnie
      swoje rachunki .Najgorsze w tym wszystkim iż chyba rozczarowanym
      jednostkowym abonetom się nie odpisuje na ich reklamacje
      • Gość: OLA Re: Promocja w CYFRA+ IP: 78.133.241.* 14.03.10, 10:20


        WITAM. 27.02.2010r. minął 30 dzień reklamacji więc zadzwoniłam do
        cyfry kiedy uzyskam odpowiedż na moja reklamacje dotyczącą braku
        braku dekodera bez płacenia najmu (tak jest w umowie), ponieważ
        dalej za stry dekoder musze płacić. Taką uzyskałam informację: że
        dzisiaj będą do mnie dzwonić lub odpowiedź prześlą listownie. ok.
        Dzisiaj jest 13 marca 2010r. dale brak odpowiedzi ani nie zadzwonili
        ani listownie nie przysłali. Za to przysłali dalsze blankiety do
        płacenia (oczywiście z płaceniem dalej za wynajem starego dekodera).
        Blankiety zostały wysłane 5 marca dotarły do mnie 11 marca, tak
        ciężko im wysłać odpowiedż nie mówiąc żeby zadzwonili i człowieka
        poinformowali co jest? Znajomy poradził mi wysłać natychmiastową
        rezygnację z ich winy ponieważ nie wywiązali sie z umowy. Co wy o
        tym sądzicie???
      • tytus.wag Re: Promocja w CYFRA+ 28.01.12, 18:27
        jeśli na Twoją reklamację nie otrzymałaś odpowiedzi w terminie 14 dni przyjmuje się rodzaj fikcji prawnej że Twoja reklamacja została uznana- masz prawo już domagać się tego co Ci przysługuje, a nawet rozwiązać umowę z powodu niedotrzymania warunków umowy przez dostawcę. Należy sporządzić pismo w którym podaje się powód wypowiedzenia i przesłać listem poleconym na adres C+, dla bezpieczeństwa należy opłacić jeden okres rozliczeniowy (czas wypowiedzenia), a potem bye bye i poszukać porządnego dostawcy
    • michalina7 Re: Promocja w CYFRA+ 25.03.10, 12:03
      Wszystkim, którzy dodzwonili się do Cyfry+ gratuluje. Mnie się to jeszcze nigdy
      nie udało. Zawsze linie są zajęte i czas oczekiwania - ok 10 minut. Po 15
      minutach wciąż jest 10 minut więc odkładam słuchawkę.
    • Gość: Jacek Majchrowski Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.182.81.112.nat.umts.dynamic.eranet.pl 14.12.10, 16:42
      17 10 2010 ponoć wyraziłem chęć rozszerzenia umowu o program HBO (czy Jak mu tam). Była to rozmowa telefoniczna. Nie wyobrażam sobie, żebym wyraził zgodę na rozszerzanie programu, który chętnie bym skrócił (i mniej płacił). Nie rozumioem, nawiasem mówiąc jak przez telefon można załatwiać takie sprawy Może byłem chory, może mam zaniki pamięci, może byłem w innym świecie, ale nie pamiętam, żebym taką zgodę wyraził. Umowę zawierała moja żona więc w ogóle jak na co kolwiek mogłem się godzić. Proszę o przesłanie treści tej rozmowy, proszę nie dzwonić z żadnymi nowymi prpozycjami, bez względu na to jak ta rozmowa była interpretowana proszę o wyłączenie owego HBO. Mój mail j.majchrowski@op.pl tel 601 777 976
      Jacek Majchrowski 05 825 Kady ul Książenicka 98
      • Gość: Alabama8 Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.12.10, 12:53
        Dzisiaj dopiero znalazłam ten wątek, więc co prawda późno, ale się wpiszę. Moja sprawa przedstawia się następująco: Jak zwykle na miesiąc przed końcem umowy złożyłam pisemne wypowiedzenie. Wkrótce otrzymałam od Cyfry pismo z info, ze jeśli w ciągu chyba 7 dni się z nimi skontaktuję załapie się na promocję. Tak też zrobiłam: 15 listopada zadzwoniłam, podpisałam "ustnie" umowę na pakiet Optimum, Canal + i HBO. Dodam, ze w terminie opłaciłam cały listopad - coś ponad 120 zł, bo skończyły mi się rabaty na pakiety Optimum, Canal + i HBO. I zaczęło się. Od 16 czyli już nazajutrz - nie miałam sygnału HBO, chociaż był już z góry opłacony. I tak nie miałam go z przyczyn technicznych - awaria serwera - do 7 grudnia. Oczywiście reklamowałam -dzwoniłam do BOK codziennie, złożyłam e mailowa reklamację. Otrzymałam odpowiedź, że rozpatrzą ją w ciągu 30 dni. Oczywiście o uruchomieniu sygnału nikt mnie nie poinformował, sama się upomniałam. Inna sprawa - zgodnie z regulaminem umowy za każdy dzień braku sygnału Cyfra powinna mi zwrócić 1/30 kwoty abonamentu. I zwróciła - ale nie z tej zapłaconej w listopadzie - pełnej, bez rabatu, tylko z tej grudniowej - cała korekta uwzględniona z opłacie na grudzień wyniosła za 3 tygodnie braku sygnału .... 14 zł z groszami. Zadzwoniłam. tam bardzo "inteligentny" pracownik BOK uświadamiał mnie, że połowowa abonamentu za grudzień to i tak więcej niż 21/30 za listopad, czyli 15/30 większe niż 21/30!!. Na takie liczenie ręce mi opadły. Rozłączyłam się. W chwili spokoju złoże pisemną reklamację co do sposobu obliczenia korekty. SKANDAL!!!!
    • kaska198414 Re: Promocja w CYFRA+ 15.04.11, 12:34
      Witam Ja także zostałam oszukana przez cyfraplus. W grudni 2008 zapukała do nas pani z super tanią ofertą. Zgodziliśmy sie tym bardziej że podłączenie było na raty a co się później okazało było dużo wyższe niż powinno ale mówimy ok. Nie będę nic z tym robić. 30 zł na miesiąc to nie majątek. Po prawie 18 miesiącach dzwoni facet i pyta się czy przedłużam umowę a ja że nie dziękuje a on mi oferuje jakieś tam super pakiety promocje w ogóle. No ja mu na to że jeżeli zostanie animal planet i nat geo wild przy tym abonamencie co mamy czyli czterdzieści parę złoty tam było, to tak przedłużam. Ten facet tak oczywiście zostają te programy bo promocje i cały czas będziemy je mieli. No więc się zgodziłam. Do póki nie przyszedł aneks do umowy to oczywiście programy były ale później nagle zniknęły. Nie wiedziałam co jest grane. Zadzwoniłam do cyfry i mówie że nie mam programów no pani super sprawdziła coś tam powciskała. Kazała czekać aż programy się pojawią no ale się nie pojawiły. Więc za kilka dni kolejny tel do cyfry. Co się okazało to to że przy tym abonamencie nie ma tych programów ale pan był tak miły że zaproponował mi na 6 miesięcy(dokładnie nie pamiętam teraz) te programy i kilka innych za dodatkową opłatą tylko 10zł. Niby promocja. Dzwonię dzisiaj żeby wyłaczyć tą promocję bo już się skończyła i zmienić abonament na niższy bo już tak telewizji nie ogladamy. A baba mówi że nie mogę zmienić abonamentu bo jest włączona promocja i dopiero mogą zmienić abonament po 3 miesięcach od zakonczenia promocji. I teraz będę płacić nie 53 zł tylko ponad 70. ZOSTAŁAM OSZUKANA PRZEZ CYFRĘ JUŻ TYLE RAZY ŻE TERAZ IM NIE PODARUJĘ. Czy ktoś wie jak napisać reklamację tak żeby do nich dotarło że to nie są żarty!!!!
      • Gość: Monty W Cyfrze oszukują! IP: *.adsl.inetia.pl 30.04.11, 20:54
        Z usług Cyfry korzystam od kilku lat. Generalnie jestem bardzo zadowolony: obsługa OK, jakość adekwatna do cen, sprzęt dobry. Krótko mówiąc: było dobrze. Piszę "było", bo wczoraj przekonałem się, jak łatwo im przychodzi kopnięcie w tyłek klienta, który jest lojalny od ładnych paru lat i płaci niemałą kasę.
        Historia pokrótce wygląda tak: pod koniec marca zadzwoniła do mnie konsultantka, żeby zaoferować mi pakiecik HBO. Odmówiłem. Na początku kwietnia odezwał się konsultant, który ponowił ofertę, proponując HBO do końca kwietnia za darmo, a jak mi się nie spodoba, to mam dać znac przed końcem miesiąca i wyłączą. Zgodziłem się na odczepnego, bo wiedziałem, że na stałe nie skorzystam (na początku roku dali HBO gratis i przekonałem się, że nic nadzwyczajnego tam nie ma). Tak więc przedwczoraj zadzwoniłem, żeby podziękować za HBO i poprosić o wyłączenie i co się okazało: nie wyłączą! Na nic przekonywania, że trzykrotnie konsultant zapewniał, że włączają HBO bez zobowiązań i jeśli tylko zadysponuję przed końcem miesiąca wyłączenie, to nie będzie problemów. Oczywiście rozmowa była nagrywana i pewnie będę górą w tym starciu z Cyfrą, ale spory niesmak pozostanie. Koniec umowy już blisko i gdybym miał podjąć decyzję w tej chwili, na pewno pożgnałbym Cyfrę. Bo ta praktyka, której ofiarą padłem przypomniała mi artykuł, który czytałem niedawno w Gazecie. Jego konkluzja była następująca: Cyfra nie robi promocji, nie ściąga nowych abonentów, ale będzie się starała wyciągnąć więcej kasy z obecnych klientów. Mają prawo do takiej startegii biznesowej, z jednym zastrzeżeniem: niech robią to uczciwie!. W ciągu 30 dni mają rozpatrzyć moją reklamację, zobaczymy jakie będzie rozstrzygnięcie. Jesli niekorzystne, idę do rzecznika konsumenta, potem ewentualnie do sądu.
        A tak BTW, ciekawe, czy udostepnią mi na żądanie nagranie rozmowy, które ma wartość aneksu do umowy. Bo przecież, skoro jestem stroną umowy, to chyba należy mi się jej "egzemplarz", prawda? ;-)
    • Gość: Cyfra oszukuje !!! Re: Promocja w CYFRA+ IP: 80.50.131.* 11.03.12, 10:17
      Witam
      Wysłałem pismo o rezygnacji z cyfry plus , zadzwonił konsultant i potwierdził , że dostaną cyfrę za 64 zł ( stare warunki) przez czas trwania nowej licencji. Po potwierdzeniu przez konsultanta , że cena nie ulegnie zmianie zgodziłem się na przedłużenie licencji. Po miesiącu nowej licencji zapłaciłem 64 , ale w drugim miesiącu dostałem rachunek na kwotę 72 zł - twierdzą , że jest zapis w umowie o możliwości zmiany warunków. Proszę o pomoc nie zamierzam płacić złodziejom którzy oszukują w tak perfidny sposób ani złotówki więcej. Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Oszukany
      • Gość: piksel7 Re: Promocja w CYFRA+ IP: *.183.215.217.dsl.dynamic.t-mobile.pl 26.08.12, 17:52
        Ponad dwa miesiące temu zadzwonił pan z cyfry+ i zaproponował mi włączenie opcji canal+ do mojego pakietu za 23 zł/miesiąc. Odpowiedziałem, że i tak mam mało czasu na oglądanie telewizji i szkoda mi kolejnych 23 zł do już płaconych 82. Na to pan odpowiedział, że widzi że ja płacę 20zł zadzierżawę dekodera pvr z hd 500GB to on mi obniży tą opłatę do 5zł i w sumie za canal+ będę płacił więcej o 8zł. Zgodziłem się. za miesiąc pokazała się opłata na kanale 18x w kwocie 105 zł. Natychmiast zadzwoniłem z reklamacją. Pani z cyfry+ przyjęLa reklamację i poinformowała mnie o terminie realizacji 30 dni. To była połowa lipca teraz jest koniec sierpnia i zamiast odpowiedzi jest kolejny rachunek na 105 zł plus zaległe 15 których nie zapłaciłem, bo nie na taką kwotę się umówiłem. Pani jeszcze mnie obraziła mówiąc, że kto mówi prawdę to się jeszcze okaże jak odsłuchają nagranie. Umowę mam do marca przyszłego roku, rozwiązuję ją i nie chce mieć nic wspólnego z tymi oszustami.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka