Dodaj do ulubionych

reklamacja torebki

15.04.08, 13:31
Co zrobić gdy reklamowana torebka została brzydko naprawiona? Czy
mam prawo jej nie przyjąć i żądać zwrotu gotówki? 7 kwietnia minęło
6 m-cy od daty zakupu ( zgłoszenie reklamacyjne z dnia 1.04.2008). W
tym czasie torebka jest już drugi raz naprawiana z powodu dwóch
różnych usterek. Boję się, że w niedługim czasie znów coś będzie nie
tak i nie będę mogła już nic zrobić. Proszę o pomoc.
Obserwuj wątek
    • prawnik-skp Re: reklamacja torebki 17.04.08, 15:55
      - nienależytej naprawy można nie przyjąć, a jeżeli to była któraś już z kolei
      naprawa wykonywana przez sprzedawcę, lub kolejna niezgodność, to można podnosić
      że takie reklamacje stanowią dla konsumenta znaczne niedogodności i jeżeli
      niezgodność towaru z umową jest istotna można odstąpić od umowy na podstawie
      art. 8 ust. 4 ustawy z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
      konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176) i w
      konsekwencji domagać się zwrotu pieniędzy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka