Dodaj do ulubionych

Cyclonamine- czy kontynuowac?

02.09.09, 10:01
Witam
moja 5 letnia corka 2 miesiace temu z powodu silnych krwotokow z
nosa (dlugie stosowanie sterydow do nosa- zniszczone naczynia krw.)
dostala tabletki CYCLONAMINE, ktore wg zalecen podawalam jej 10 dni.
Poprawa byla, krwawienia nie byly tak obfite. Teraz od ok 2 tyg.
krwawienia sie nasilily mimo, ze zadnych kropli do nosa teraz nie
podaje, oczyszczam nos tylko sola morska. Czy moge ponownie
rozpaczac kuracje CYCLONAMINE? Czy uszkodzone naczynia krwionosne w
nosie zregeneruja sie kiedys na dobre? Corka jest leczona na astme
oskrzelowa.
Dziekuje za odp.
Magda
Obserwuj wątek
    • kasiaalbrecht Re: Cyclonamine- czy kontynuowac? 02.09.09, 13:42
      można wznowić kurację dodatkowo podając rutinoscorbin, czy były wykonywane
      badania? morfologia, układ krzepniecia?
      • mimik5 Re: Cyclonamine- czy kontynuowac? 02.09.09, 21:07
        tak, badania byly wykonane- morfologia, plytki krwi- sa w normie.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka