Dodaj do ulubionych

moje pierwsze podejście - 4.02

04.02.13, 15:24
Hej dziewczyny i chłopcy:) Jestem nowicjuszka, dzis zaczynam przygode z Hcg.
Bede opisywala swoje spostrzezenia.
Mam takie pytanie moj trener mowi ze powinnam zaczac diete HCG po okresie ale ja juz chce ja stosować od dzisiaj. Okres zacznie mi sie 20-24 lutego ..a wiec co mam robić? chcialabym już dziś wstrzyknac swoja pierwsza dawke.
Obserwuj wątek
    • anaanda Re: moje pierwsze podejście - 4.02 04.02.13, 16:09
      Witaj yoas-ia!
      Nie znam się na zastrzykach, ale jest tu wiele dziewczyn, które mają doświadczenie. Któraś Ci na pewno doradzi.
      Jak długi protokół robisz? Do 24 masz sporo dni. Ja by, zaczęła teraz - spokojnie zrobisz przerwę na okres.
      Udanych spadków :)
    • niebieskaa4 Re: moje pierwsze podejście - 4.02 04.02.13, 21:26
      Powitam Cię gorąco i od razu powiem ,że puki nie zapoznasz się dokładnie z książką nie powinnaś brać się za dietę. Bardzo łatwo można przy tej diecie popełnić błąd żywieniowy , kosmetyczny czy treningowy. I nawet kilkakrotne wertowanie książki nie wystarcza aby rozwiać wszelkie wątpliwości dlatego piszemy tutaj i wspieramy się wzajemnie. Ale też nie słodzimy gdy widzimy odstępstwa od diety. Jak zrobić krople jest na blogu założyciela i tutaj na forum bodajże w wątku pytania. Proponuję zacząć od dokładnej lektury i życzę powodzenia w dietowaniu.
      • yoas-ia90 Dzien 3 08.02.13, 09:08
        Hej skonczyla sie pierwsza faza-objadania sie. Zobaczymy jak sie dzisiaj bede czuła...
        Moja waga 71 kg ..czyli przytylam 1 kg po ciagu 2 dni:(
        Mam nadzieje ze po tych 23 dniach wskazowka na wadze zatrzyma sie na 62-63 kg.

W poniedzialek zdjeli mi gips i jeszcze nie moge chodzić..czy wy spacerowaliscie dziennie po te 2-3 godziny? ja narazie nie moge i martwie sie ze moze odbic sie to na spadku wagi.
        • anaanda Re: Dzien 3 08.02.13, 09:30