16.05.03, 09:04
Szukam taniego przelotu do johanesburga lub kapsztadu 28.06 i powrot 2.08.03
Czy ktos moglby mi pomoc?
Moze ktos ma najnowsze wiadomosci z namibi,zambi bostwany,rpa?
Obserwuj wątek
    • malawi3 Re: RPA 16.05.03, 18:35
      z biletami w tym czasie kiepsko - klm z warszawy ok 950$, a emiraty z niemiec
      (dusseldorf)ok 715€, czyli podobnie. Swiss z dusseldorfu - 685€.
      Nawet super last minute z Niemiec lufa (wylot za tydzien) na podobny okres
      kosztuje 775€, a Ty planujesz pobyt w szczycie zezonu europejskiego, to nie ma
      co liczyc na lepsze ceny.
      to jest zreszta kiepski okres na ten rejon afryki, daleko do prawdziwej pory
      suchej i wszytkie zwierzaki pochowane sa po krzakach. ale jak musisz wtedy to
      chyba nic lepszego cenowo nie bedzie - najtansze sa olympic airways z niemiec,
      670€ i juz taniej chyba nie ma.
      a co chcesz wiedziec o zambii czy botswanie - bylam w zeszly roku, moze cos
      pomoge?
      marzena
      • piotr6 Re: RPA 19.05.03, 11:51
        Niestety tylko taki termin wchodzi w gre.
        Interesuje mnie wszystko:ceny noclegow,zywnosci,wstepow do parkow.
        Jak podrozowalas?? Jak jest z bezpieczenstwem?
        pozdrawiam
        piotr
        • camel_3d Re: RPA 26.05.03, 11:11
          piotr6 napisał:

          > Niestety tylko taki termin wchodzi w gre.
          > Interesuje mnie wszystko:ceny noclegow,zywnosci,wstepow do parkow.
          > Jak podrozowalas?? Jak jest z bezpieczenstwem?
          > pozdrawiam
          > piotr



          sprawdz air france.. placilem w ubieglym roku 580 € na trasie
          berlin>paryz>johanesburg>paryz>berlin

          camel
          • malawi3 Re: RPA 28.05.03, 20:15
            No to z przelotami masz problem sad((

            W RPA spalam na campingach, ceny jak w Polsce, do podrozowania uzywalam 4x4 z
            namiotami na dachu (bo raczej RPA unikam, traktuje tylko przelotowo, w drodze
            do okolicznych krajow). Generalnie ceny zywnosci jak w Polsce, mozesz uzywac
            naszych kart doo bankomatow, visa w sklepach - na stacjach benzynowych tylko
            gotowka. Benzyna ciut tansza jak u nas.
            Bezpieczenstwo - z tym kiepsko, bialasow nie lubia, a johannesburg jest po
            prsotu niebezpieczny. musisz pamietac ze oni tam jeszcze 10 lat temu strzelali
            do murzynow, wiec zycie ludzkie nie bardzo ma cene...
            Ceny wstepow do parkow - aktualne sa na stronach www parkow, mozna zrobic
            rezerwacje i zaplacic przez internet - www.parks-sa.co.za. nie potrzebujesz 4x4
            jak jedziesz tylko do rpa. tyle ze wyzej sie siedzi, ale za to nie warto bulic
            tyle kasy. lepiej wziac (jezeli bierzesz pod uwage wynajem) normalny camper -
            masz wtedy tanie spanie i w pelni wyposazona kuchnie. jedzenie w rpa w knajpach
            jest raczej paskudne.
            jak chcesz jeszcze jakies detale - pisz
            Marzena
            • piotr6 Re: RPA 02.06.03, 09:02
              Dzieki za odpowiedz .
              A jak jest ze szczepieniami.Czy szczepienie przeciwko Febrze
              (RPA,Zambia,Bostwana,Zimbawe,Namibia) jest wymagane.?Czy ktos sprawdza na
              granicy.?
              pozdrawiam
              piotr

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka