Dodaj do ulubionych

Fajna ksiazka na prezent dla mamy

24.11.10, 21:07
Sama zdecydowanie nie jestem molem ksiazkowym, ale poniewaz moja mama bardzo lubi czytac (choc nie czesto ma czas) chce jej kupic cos ciekawego w prezencie na swieta. Tyle ze niestety nie mam pojecia jakie najlepsze pozycje ksiazkowe ukazaly sie na rynku w ciagu ostatnich kilku lat. Mama moja ma 50 lat, nauczycielka matematyki (umysl scisly), ale interesuja ja tez ciekawostki historyczne czy zwiazane z innymi naukami. Jesli chodzi o ksiazki, lubi oparte na prawdziwych ciekawych historiach, jedna z jej ulubionych jest ksiazka o losach Roberta Scotta na biegunie poludniowym, czy tez o zyciu Beethovena lub intrygach w starozytnym Rzymie. Lubi tez dobry dreszczowiec od czasu do czasu, czy dobra fikcje, cos realistycznego a nie np bzdury o ufoludkach pragnacych zawladnac swiatem. Czytuje tez rzeczy na rozne tematy typu "najtrudnmiejsze problemy matematyczne" czy "prawdziwa loza masonska". Mysle ze moglaby jej spodobac sie tez jakas ciepla opowiesc np "Marley i ja", ale chcialabym poznac wiecej mozliwosci :) tak wiec prosba do forumowiczek kochajacych ksiazki o wszelkie sugestie
Obserwuj wątek
    • wioska2009 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 24.11.10, 21:25
      Chcialam wlasnie zaproponowac marleya dopoki nie doczytalam do konca watku ;P
      wiec przeniose sie na Polski rynek i zaproponuje Lesia Chmielewskiej :) pochlonie ją z usmiechem na ustach :)
    • thelma.3333 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 24.11.10, 21:27
      kup jej stulecie detektywow juergena thorwalda;
      w bardzo interestujacy sposob opisuje jak sie rozwijala kryminalistyka i medycyna sadowa, na przykladzie spraw, ktore stanowily przelom; bardzo bardzo ciekawa;
      • agnieszkappp_2 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 24.11.10, 23:32
        polecam Cień Wiatru Zafona, przez tydzien nie było mnie dla nikogo, bardzo polecam
    • 1-luna Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 25.11.10, 11:55
      Cormac McCarthy-Droga.To nie jest "milutka"książka,ale warto ją przeczytać.Osoba o ścisłym umyśle doceni oszczędny język.
    • reniatoja Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 25.11.10, 12:05
      Zdecydowanie jakąś dobra biografię lub pamiętnik. Moze ta nowa Wojciech Manna ak nie zostałem saksofonistą, to bardziej dla rozrywki ( nie czytałam jeszcze, ale nie wyobrażam sobie, zeby źle się czytało ) albo Agaty Tuszyńskiej którąś z jej ksiązek biograficznych, które pisze. Jeśli bardziej na powaznie i cięższa trochę pozycja Cię interesuje. Ja w każdym razie bym mojej Mamie tak wybrała, gdybym mogła, a podobnymi cechami się charakteryzowała, jak to, co napisałas o swojej.
      • mazda25 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 26.11.10, 13:24
        Mam dla ciebie swietna pozycje,ktora spodoba sie z pewnoscia pani matematyczce,o ile jeszcze tego nie czytala,mam na mysli "Pan raczy zartowac.panie Fenman" Richarda Feynmana.On byl fizykiemi,ktory dostal nagrode Nobla w 1965 roku.Jego autobiograficzna powiesc jest pasjonujaca lektura i przygoda ciekawego fizyka,napisana z duzym poczuciem humoru. W latach 80-tych byla bestsellerem na zachodzie ale u nas wtedy jeszcze nie publikowanym.
        Polecam.
    • anaisanais96 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 26.11.10, 22:17
      Ja natomiast mogę polecić książkę Egzekutor Stefana Dąmbskiego. Przeczytałam ją jednym tchem. Są to wspomnienia mężczyzny, który jako nastolatek w czasie II wojny wykonywał wyroki śmierci na zdrajcach w imieniu Polski Podziemnej.
    • zzzytkaaa Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 30.11.10, 15:41
      polecam księżkę V.Hislop "Wyspa" - o trędowatych, wzruszjąca, ciepła, moze zakończenie zbyt piękne, ale czytałam jednym tchem.
      Ksiazke kupilam mamie na zeszla gwiazdke, byla zachwycona.
    • mzyczen Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 07.12.10, 04:39
      Na początek sugeruję abyś podesłała jej zaproszenie do portalu www.magazynzyczen.com po tym jak już się sama zapiszesz. Pozwól jej samej wybrać. Jesli Twoja mama nie jest biegła w posługiwaniu się komputerem polecem Tobie odwiedzenie naszej strony i ewentualne zapisanie się w celu "złapania" pomysłu. Z tego właśnie powodu powstał nasz portal - zupełnie bezpłatny. Sami z tym też mieliśmy duże problemy z wybieraniem prezentów dla rodzinki rozrzuconej po całym świecie. Jeśli nie masz pomysłu na preznty zapraszam do naszgo portalu. Nie będziesz miała problemu, obdarowana osoba będzie na 100% zadowolona a Ty nie będziesz traciła czasu na bieganie po sklepach i wymyślanie, a co ważniejsze zaoszczędzi Ci to złotówek w kieszeni na niepotrzebne "pierdołki". Zaproś tam swoją rodzinę i znajomych. Jest to miejsce gdzie każdy tworzy sobie liste rzeczy które są mu potrzebne lub mu sie podobają, określa adres fizyczny lub stronę www, zdjęcie i krótki opis przedmiotu - osoby zapisane do grona użytkownika mogą oglądać te przedmioty - jest to użyteczne i łatwe narzędzie do czerpania inspiracji na prezenty, a co wazniejsze - podarunki są zawsze trafione. Dodatkowo mamy dział inspiracji gdzie znajdziecie inspiracje do prezentów które można zrobić samemu i które będą szczególne ze względu na to ze zrobione własnoręcznie. tutaj możesz zrobic dodatkowo od siebie jakąś fajna zakładkę do ksiazki - miły i osobisty akcent - mama na pewno się ucieszy :)


      Zapraszamy

      www.magazynzyczen.com
    • malygnomek Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 08.12.10, 13:27
      Sam mam ostatnio podobne dylematy :) Chcę kupić książki dla rodziny, ale nie wiadomo na jakie tytuły postawić. Z tego co sam ostatnio czytałem mogę Ci polecić np "Stokrotki na śniegu" Richarda Paula Evansa. To ostatnia książką jaką przeczytałem i jest naprawde poruszająca. Opowiada o życiu, o miłości i rodzinie, stosunkach międzyludzkich. Bardzo uniwersalne tematy.
    • e_lizzy_benett Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 10.12.10, 22:46
      Polecany wcześniej Thorwald napisał też świetną serię medyczną - Stulecie chirurgów,Stulecie chirurgii i Pacjenci - podobało mi się nawet bardziej niż detektywi, chociaż ta też jest ciekawa Książki są i wciągające i ścisłe, więc powinny się spodobać.
      A z nowości polskich mogę polecić książki Gutowskiej -Adamczyk Cukiernia pod Amorem opowieść o rodzinie Zajezierskich, i drugim tomie Cieślaków - XIX i XX wiek Polska i trochę Ameryki miłe do poczytania. Moją mamę wciągnęło ;-)
      Trafionych wyborów, pozdrawiam
    • krzysztofm30 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 10.12.10, 23:13


      Wciągająca literatura kolumbijska:

      allegro.pl/evelio-rosero-miedzy-frontami-najtaniej-i1354046929.html


      Pozdrawiam
      i zachęcam do zakupu

      Krzysztof
      • alfaonline Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 15.09.11, 18:25
        książki, które naprawdę warto przeczytać dla każdego kto chce coś zmienić w swoim życiu - dla Pani i Pana, dla mamy i taty

    • forumowniczka Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 16.09.11, 07:50
      Witam wszystkich, którzy mają wolne około 2,5 minuty i chcieliby podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami związanymi z zarządzaniem domowymi finansami.

      Piszę pracę doktorską na temat gospodarowania pieniędzmi i gorąco zapraszam do wypełnienia ankiety na stronie: moje-ankiety.pl/respond-14306.html
    • Gość: kasia Re: Biżuteria dla mamy :) IP: *.xdsl.centertel.pl 19.09.11, 13:34
      Biżuteria Magnetyczna NeoCube
      Mama się ucieszy.. :)
    • Gość: jaal Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy IP: *.dynamic.chello.pl 26.04.12, 13:27
      A może koszulka ze zdjęciem i życzeniami?

      pomysł na prezent dla mamy na dzień mamy

      Pozdrawiam,
      jaal
    • tomasz.skiba.88 Re: Fajna ksiazka na prezent dla mamy 21.07.15, 17:12
      Polecam Dziennik o-błędnik Anity Sumi. Anita Sumi idealnie dobrała język. Dzięki temu ta książka przemówi do każdego. Z każdą stroną rośnie ciekawość. Zaskakująca historia + niesamowite poczucie humoru.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka