Dodaj do ulubionych

Botox - mialam...

27.10.05, 09:54
No to juz dwa tygodnie kiedy dostalam Botox. Chcialam poczekac na jakies
konkretne wyniki, tak to specjalnie nie bylo o czym pisac..

otoz igla jest cienka, krotka, calej sie nie wbija tylko troche pod skore i
wpuszcza nic nie piekacy plyn botuline.
nakluwano mi czolo w trzech miejscach po trzy razy, kolo uszu, na potylicy
po obu stronach, na szyi i na czubku glowy- tam po dwa razy. razem jakies 17-
19 zastrzykow doprawdy bylam tak oszolomiona ze nie pamietam. Ale caly zabieg
to prawie pestka, najbardziej bolalo miedzy brwiami ale taki bol.. jak
uklucia komara.


No i co, czolo mi sie troche wygladzilo :) miejsca zatrute sie nie marszcza
podczas mimiki :) a glowa... glowa o tyle lepiej ze migreny nie sa takie
intensywne, ale sa dalej. No ale moze nie powinnam narzekac bo mialam jeden
caly dzien bez migreny w zwiazku z czym bez Zomigu a to juz jest cos :)

Za trzy mies. ide na nastepna serie i bardzo licze ze albo znowu bedzie
jeszcze mniej bolalo albo wreszcie rzadziej. Lekarz powiedzial ze Botox
najbardziej poleca dla tych co maja codziennie bol glowy. ...tak mysle ze
dlatego ze chyba nic juz innego nie zostalo... :)

Venus

Obserwuj wątek
    • olka981 Re: Botox - mialam... 10.11.05, 14:07
      tak to prawda ja nie mieszkam w Polsce ale tutaj byl program w telewizji ze
      kobiety z migrenami biorace botox maja bardzo duza poprawe
      nawet bole ustepuja ze jest to udowodnione
        • venus22 Re: Botox - mialam... 24.03.06, 04:19
          Podsylam watek do gory dla naszej nowej uczestniczki, Teresy, ktora witamy :)

          Botox nie dziala doraznie, na jego dzialanie trzeba poczekac min kilka dni.
          Nie ma gwarancji ze pomoze, jak ze wszystkim jedni chwala drudzy narzekaja.

          Na moje migreny pomoglo mi o tyle ze bole staly sie znosniejsze lepiej reaguja
          na leki p/bolowe i w zaleznosci od miesiaca( hormony) mam wiecej dni bez bolu
          niz kiedys.
          Zauwazylam ze co drugi miesiac czuje sie lepiej, co drugi gorzej- jestem pewna
          ze jest to zwiazane z hormonami i w tych lepszych miesiacch wyniki sa lepsze,
          takze Botoxu.

          sa osoby u ktorych Botox dziala lepiej. Sa i takie na ktorych w ogole.

          Generalnie Botox dziala od 3 do 6 miesiecy, po czym nalezy kuracje powtorzyc.

          Jesli tkos moze sobie na to pozwolic to zachecam do sprobowania. Juz po
          piewrszym razie powinno byc widac czy pomoze czy nie.

          Wiele zalezy tez o miejsc nakluwanych, jak za malo to moze nie wystarczyc. Nie
          wiem czy jest jakis konkretny protokol ile i gdzie ale mysle ze w 3rozne
          miejsca na czole, skronie, miedzy brwiami na szyi i z tylu glowy juz moze byc
          dobrze...


          A punkcja kregoslupa- bo moze wpuscili ci plyn znieczulajacy i to dzialalo na
          zasadzie blokady?

          Venus
    • teresa995 Re: Botox - mialam... 25.03.06, 11:03
      Witaj Venus, jestem tu "nowa", ale zauważyłam, że Ty jesteś weteranką w sprwach
      migreny, pewnie masz ją tak długo jak ja, tzn. od wielu lat. Też myślałam o
      wstrzyknięciu botoxu. Tylko słyszałam, że wstrzyknięć dokonuje się szyi w
      obrębie tętnic szyjnych. Napisz do mnie, gdzie robili Ci te zastrzyki, w jakiej
      klinice, w jakim mieście, i orientacyjną cenę takiej usługi. Będę Ci bardzo
      wdzięczna, bo ostatnio migrena mnie dosłownie wykańcza. Mam takie maratony
      bólowe trwające 3 do 5 dni. Mówię Ci, można się wściec, odechciewa się życia.
      Biorę summamigren, imigrin itp. triptany, ale one przerywają ból na ok. 7
      godzin, potem muszę brać kolejne tabletki. Nie wiem, co będzie dalej, bo sobie
      zepsułam żołądek, jednoczenie z lekami przeciwmigrenowymi leczę tabletkami
      żołądek, zrobiło się po prostu błędne koło. Dlatego myślę o tym botoxie, bo to
      jest dla mnie w tej sytuacji jedyne wyjście. Czy wiesz może czy jest jakaś inna
      seria zastrzyków przeciw migrenie oprócz tego botoxu?Bardzo Cie proszę o
      odpowiedx, napisz do mnie
      teresa
    • mcbeal28 Re: do Venus 28.03.06, 17:41
      swego czasu szukałam po necie info o botoxie i jego przeciwbólowym działaniu
      na bóle głowy- najwięcej info znalazłam na:
      www.hair-clinic.poznan.pl
      z bólami migrenowymi, czy tez napięciowymi lub też migrenopodobnymi jest
      ten "feler", że one sie przemieszczają...a botox wstrzykuje się miejscowo...
      nie wiem ile ten zabieg kosztuje in Canda, ale in Poland jakieś 5 tys.
      Proszę Venus za jakieś parę tyg. napisz czy czujesz się po tej injekcji lepiej,
      bo jeżeli to działa moge nawet zaryzykować takie 'nieludzie' pieniadze, zeby
      tylko nie bolalo!
      • venus22 Re: do Venus 28.03.06, 21:32
        u nas roznie, w zaleznosci gdzie, kto i ile zastrzykow,
        moje $400 CAD za jedna serie, wiec nie jest tak zle.

        Mialam juz dwa razy, i jak pisalam poprawa polega na tym ze bole zlagodnialy,
        w zeszlym miesiacu mialam 8 dni pod rzad bez bolow glowy, co jest dla mnie
        wielki sukces,
        czulam sie wyraznie lepiej co widac bylo takze po posprzatanym mieszkaniu i
        kilku dobrych obiadach,

        wyraznie tez spadla ilosc spozywanych tabletek Zomig na miesiac, i od tamtej
        pory nie mialam jeszcze ataku z wymiotami.

        Chociaz musze przyznac uczciwie ze ten miesac jest znacznie gorszy,
        mialam duwtygodniowke z dosysc silnymi bolami bardziej typu napieciowego,
        no i znowy skok ilosci Zomigu do gory.
        jestem 100% pewna ze to jest u mnie zwiazane z hormonami.
        Juz od kilku lat widze wyraznie trend ze raz jest lepiej, raz gorzej co drugi
        miesiac.

        Moze nastepny miesiac bedzie lepszy. Powinien.


        Venus

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka