14.09.11, 21:32
Byłem ciekaw dnia, w którym ktoś przedstawi jasny program rozwoju kraju. Nie sklepany na wyborczym kolani, ale spójny, przedstawiający główne założenia i kierunki rozwoju Polski na najbliższe 10-20 lat. I oto dziś dostałem. Rostowski wieszczy wojnę. Opadły mi rajstopy. Wtf?

Link>>
Obserwuj wątek
    • wujaszek_joe odważny facet 15.09.11, 07:16
      Tak jak Balcerowicz. Mówi co myśli i nie zastanawia się czy jego przemyślenia zdobędą popularność. A konsekwencje rozpadu UE są nieprzewidywalne i dobrze że ktoś próbuje nam to uświadomić.
      • sven_b Re: odważny facet 15.09.11, 09:10
        Są inne instrumenty niz kasacja Unii. Powrót do starych walut, czasowe wykluczenie z UE. Chyba. Nie wiem, nie znam się.
        • wujaszek_joe Re: odważny facet 15.09.11, 11:25
          moim zdaniem rozpad unii walutowej to początek rozpadu UE. Wyobraź sobie powrót do granic i ceł.
          • krakus.mp wojna będzie... 15.09.11, 20:29
            ...jak pisiory wygrają wybory a mały wredny typ znowu zostanie premierem.
            Będzie zygał do wszystkich sąsiadów Polski, więc konflikty są możliwe, zwłaszcza z Rosją i Niemcami. A jak UE się rozejdzie po kontach (rozpadnie) to będziemy mieli przesrane na maxa.
            Wygrana pisiorów jest mozliwa, z uwagi na elektorat związany z radiem co ma ryja. Przypominam, iz ostatnio PO wygrało dzięki mobilizacji młodzieży. Teraz młodzież może już nie pomóc, bo pewnie ma wybory w d.....
            Pzdr.
            • marcinek101 Re: wojna będzie... 15.09.11, 21:27
              krakus.mp napisał:

> ...jak pisiory wygrają wybory a mały wredny typ znowu zostanie premierem.
              > Będzie zygał do wszystkich sąsiadów Polski, więc konflikty są możliwe, zwłaszc
              > za z Rosją i Niemcami. A jak UE się rozejdzie po kontach (rozpadnie) to będziem
              > y mieli przesrane na maxa.
              unia nie musi sie rozpadać już mamy przesrane ...