Dodaj do ulubionych

odtruwanie-czy potrzebne

21.02.09, 20:29
Witam!
Mój przyjaciel jest alkoholikiem. Pije od lat, codziennie wieczorem, bez alkoholu nie może zasnąć.Ostatnio wątroba mu wysiada i widzę,że dojrzewa do zmian w życiu. Chcę go namówić na leczenie i odtrucie na początku, ale nie mogę znaleźć dokładnych informacji. Może ktoś wie czy:
-detoks jest potrzebny, jeśli on nigdy nie ma kaca? (ma bardzo dużą tolerancję na alkohol), jeśli normalnie wstaje rano do pracy, nie widać, że alkohol stanowi jakiś problem?
-czy podawanie elektrolitów jest potrzebne-no bo skąd wiadomo, czy ma niedobory?
-jakie konkretnie leki oprócz tego się podaje, czy nie wejdą w interakcję np. z lekami na nadciśnienie ?
-jak długo powinno trwać odtruwanie?
-czy lepiej to zrobić w domu czy w ośrodku?
A najlepiej, czy moglibyście podać jakiś link do miejsca, gdzie mogłabym się czegoś konkretnego dowiedzieć? Jestem zupełnie zielona w tym temacie, od kilku dni szukam, czytam, ale w sumie to mam tylko jeszcze więcej wątpliwości, nie chcę mu zaszkodzić.
Pozdrawiam
Daere
Obserwuj wątek
    • yuraathor Re: odtruwanie-czy potrzebne 21.02.09, 21:48
      on nigdy nie ma kaca bo jest non stop pod wpływem.
      skąd wiesz że jest alkoholikiem??? jeśli normalnie rano wstaje do pracy i nie
      widac- to twoje słowa.
      Ty chcesz za niego przestać pić. wiesz jaki będzie po odstawieniu czegos co
      towarzyszy mu od lat???
      ciało się zbuntuje -drgawki poty torsje a nawet zemrzeć może.
      a psychika- może stać się nieznośny, wredny i cham. zastanów się

zajrzyj jak chcesz www.psychologiaedu.pl
        • maras2011 Re: odtruwanie-czy potrzebne 21.02.09, 22:27
          Powinien udać się do psychiatry, on wystawi i tak potrzebne skierowanie do
          szpitala, i lekarze ocenia po wywiadzie czy jest mu detox potrzeby czy nie, i
          jak będzie długo trwał (?) tego jeszcze nikt nie wie, Nie ma kaca, czy może nie
          dopuszcza ?
      • daere do yuraathor 22.02.09, 10:19