Dodaj do ulubionych

Majorka-co warto zobaczyc

IP: *.as13285.net 03.05.13, 15:51
wybieramy sie w dwie pary , kazda z dzieckiem (3.5 i 5.5 lat) na Majorke pod koniec maja.
chcialabym podpytac doswiadczonych bywalcow, co warto na tej wyspie obejrzec...?
wiadomo, ze rozrywki typowo dzieciowe wchodza w gre (niestety;) los rodzica...ale szukam tez dla siebie przede wszystkim widokow (jestem fotograficznym zapalencem) , zarworno naturalnych, jak i miejsc historycznych i archeologicznych.

poradzcie, co wstepnie wpisac na liste koniecznych punktow.
bedziemy oczywiscie miec auto.
Obserwuj wątek
    • Gość: marysia Re: Majorka-co warto zobaczyc IP: *.dynamic.chello.pl 03.05.13, 16:37
      Mnie podobała się Valldemossa i Palma de Mallorca. W obu miejscach wiele atrakcji.
      • Gość: Kasia Re: Majorka-co warto zobaczyc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.05.13, 17:31
        Też chętnie dowiem się co szczególnie polecacie, bo my też jedziemy z 3 letnią córką
        • Gość: Gość Re: Majorka-co warto zobaczyc IP: *.189.219.112.skyware.pl 03.05.13, 17:37
          A kiedy chcecie leciec?
    • Gość: ewa Re: Majorka-co warto zobaczyc IP: 91.90.75.* 03.05.13, 18:01
      O zwiedzaniu Majorki grube przewodniki napisano. Na pewno warto pospacerowć po Palmie i Valldemossie (nawet jak dzieci zaprotestują przeciwko zwiedzaniu klasztoru to też warto tam pojechać). A potem drogą wzdłuż wybrzeża w stronę Pollency lub dalej na Formentor. Widoki gwarantowane i kilka bardzo ciekawych miejsc do odwiedzenia. Po drodze polecam zatrzymać się w posiadłości Son Maroig i w Deii lub Fornalutx. A w centralnej części wyspy nam podobała się Petra. Będąc w tym rejonie warto zobaczyć posiadłość Els Calderers i eremitę de Bonany. A jak lubisz "kamienie" to znajdziesz na Majorce ślady kilku megalitycznych osad ( jedna z większych jest na wybrzeżu koło kurortu Can Picafort) ale to już naprawdę dla miłośników historii.
      • Gość: hania Re: Majorka-co warto zobaczyc IP: *.as13285.net 03.05.13, 20:01