Dodaj do ulubionych

puerto rico

IP: *.norf.east.verizon.net 30.12.05, 20:54
czy ktos byl jak wyglada odprawa wizowa...mam status (tj przedluzylam swoja
wize w usa) wiec teoretycznie nie jest to wiza - praktycznie jest tu
i94...nikt nie potrafi mi odpowiedziec czy moge jechac do puerto rico czy tez
nie (wiem ze z hawajami nei ma problemu), czy ktos zna taki przypadek z
praktyki
z gory bardzo dziekuje
Obserwuj wątek
    • samo Re: puerto rico 31.12.05, 00:55
      Najlepiej zadzwon na bezplatny numer USCIS:
      1 (800) 375-5283

      Troche to trwa,zanim z kims cie polacza,ale przynajmniej dostaniesz wiarygodna
      informacje.
      uscis.gov/graphics/services/NCSC.htm
        • samo Re: puerto rico 31.12.05, 03:51
          Bo ma nadzieje,ze ktos poda mu gotowe rozwiazanie na tacy???Czy nie takie sa
          powody zadawania pytan przez wiekszosc osob na tym forum?
          Jak nie zna angielskiego, to niech poprosi kogos, kto zna. Ktos sie chyba
          znajdzie, skoro jest w USA?:p
          • Gość: kajka Re: puerto rico IP: *.norf.east.verizon.net 03.01.06, 18:49
            zna angielski, zna fora "obce" i chyba raczej z nich skorzysta....hm...no coz
            dziekuje za wszelkie rady... btw pytam tutaj poniewaz nawet na lotnisku w
            puerto rico, w konsulacie itp nikt nie zna odp., wiec pyta wszedzie gdzie moze
            ( a noz ktos sie trafi z "doswiadczeniem")
            nie szuka gotowca na tacy - wydaje mi sie ze bardziej porady...i taka jest
            celowosc forum pt turystyka - usa i kanada do jasnej....
            ale to fakt ze na polskim forum o pomoc najtrudniej...nie bardzo wobec tego
            rozumiem czemu sluzy to forum...bo wydaje mi sie ze tematyka jaka poruszam
            dotyczy wlasnie usa!!! i co najciekawsze podrozy!!!! - dla ludzi ktorzy nie
            wiedza co oznacza to slowo wyjasniam - relaks, wakacje, odpoczynek (umowmy
            sie...zdarzaja sie tacy polacy, ktorzy normalnie tu zyja...zamiast czyszczenia
            domkow na jackowie przez 10 lat i powrotu do kraju ze zdenominowana waluta...)
            • Gość: gosc z usa Re: puerto rico IP: *.c3-0.upd-ubr9.trpr-upd.pa.cable.rcn.com 05.01.06, 18:49
              Droga Panno

              A ktos kto przyjezdza jako turysta i sila mocy chce tu zostac to jest czlowiek
              normalny? Po co zmienilas status? Zeby miec wiecej czasu dolarki zgarniac? Z
              powodu "wielkiej milosci", a moze pani "studentka"? Zadna praca nie hanbi wiec
              nie mysl kochana, ze sprzataczka jest od ciebie gorsza. Tutaj sprzataczki
              zarabiaja wiecej niz panie w biurach i stac jest je na wakacje, wypoczynek,
              relaks w Puerto Rico i nie tylko. Wiec "relaksuj sie" moja droga poki mozesz!

              Z powazaniem
              Gosc z Usa
              • Gość: bruner Re: puerto rico IP: *.att.com 05.01.06, 19:34
                Kajka
                Najlepsza odpowiedz dadza Ci linie lotnicze. A szczegolnie te ktore lataja tam,
                np. Delta ktora lata napewno. Oni wiedza co jest wymagane i potrzebne. Zreszta,
                sam do nich zadzwonilem w tej chwili. Podroz do PR to jest krajowka. Paszporty
                nie sa wymagane jako dokument podrozy, wystarczy prawo jazdy.

                Pozsrawiam, bruner
                • flipflap Re: puerto rico 05.01.06, 20:28
                  Nie potrzebujesz żadnej wizy. Jest to przelot międzystanowy. Tak samo jak na
                  Hawaii. Potrzeba posiadać Photo ID typu paszport lub prawojazdy.
                  Sama wyspa jest ciekawa. Natomiast nie radze mieszkac w tanich hotelach.
                  Najlepsze sa resorts takie jak El Conquistador Resort
                  www.wyndham.com/hotels/SJUEC/main.wnt
              • Gość: stefan Re: puerto rico IP: 80.240.171.* 21.01.06, 08:26
                Stukam z Polski.Bylem z 5 razy na Karaibach.Ani razu nie spotkalem Polaka z
                Usa.Raz spotkalem Polakow z Kanady.Wydaje mi sie ze problem nie w kasie,ale w
                zorganizowaniu sie.Brak znajomosci jezyka angielskiego,brak odwagi,no i robota
                na okretke,wspolczuje.
            • Gość: stefan Re: puerto rico IP: 80.240.171.* 21.01.06, 08:15
              Brawo Kajka.Zgadzam sie z Toba.CVzy sie to komus podoba czy nie,te forum jest
              po to zeby podac jakies informacje ,,na tacy,,.W przeciwnym razie nie ma sensu
              zeby istnialo.Jezeli ktos bedzie mial ochote zapytac kogos o zdrowie, to sorry
              ale to nie te forum.W przypadku dobrej znajomosci jez angielskiego tez za
              forum ,podziekuje.Wejdzie na rzadowe strony internetowe, badz zadzwoni do
              informacji.A jak bedzie mial kase to pojdzie od razu do adwokata.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka