IP: 87.192.231.* 10.03.06, 16:22
CZy ktos moze polecic jakies noclegi(jakies niezalezne apartamenty) w tej
miejscowosci, prosze o adresy i ewentualne ceny. No i oczywiscie komentarz.
Chcialabym sie tam wybrac we wrzesniu z rodzina.
Obserwuj wątek
    • Gość: zbynek Re: Bibione IP: *.plock.mm.pl 10.03.06, 17:10
      zadzwoń tu 43042800390431 a dowiesz się wszystkiego.Radziłbym nie rezerwować
      wcześniej niż w sierpniu ze względu na zniżki.Rezerwując z Polski zapłacisz
      mniej niż na miejscu.Ja rezerwowałem apartament dla czterech 0osób 10 dni przed
      wyjazdem,płacilem na miejscu.
    • Gość: Elwira Re: Bibione IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.06, 14:40
      Witam , jeżdżę od kilku lat z Agenzią Boreal. Jestem i zawsze byłam zadowolona.
      Pracuje tam polka więc nie ma problemu z dogadaniem się . Telefon to
      00390431438877 lub 00390431430428 (Pani Magdalena Adamczyk), mail
      ag.boreal@bibione.nauta.it . Poporoś o przesłanie katalogu wraz z cennikiem.
      Radzę jechać w lipcu lub wrześniu bo w sierpniu ceny idą w górę nawet o 30%.
      Jesli masz jakieś pytania pisz na walczak.elwira@wp.pl. Polecam Bibione bo
      chyba na urlop czy to z Rodzinką czy w młodym towarzystwie lepszego miejsca nie
      znajdziesz. Jeśli chcesz mogę przesłać xero cen z katalogu faxem lub mailem.
      Pozdrawiam Elwira
    • marynka3 Re: Bibione 18.03.06, 20:46
      Witam,
      w tym roku po raz czwarty (weekend majowy )i piaty ( wrzesień ) jadę z całą
      rodziną do Bibione. Poprzednie lata byłam z w/w Borealem i było ok. W tym roku
      jedziemy z innego biura Casa Mare www.casa-mare.it, bo mają więcej
      samodzielnych domów z ogrodem , co przy trójce dzikusów jest, jak najbardziej
      wskazane. Dużym plusem casa mare jest to, że cena podana przez nich jest ceną
      końcową ( zawiera serwis plażowy, podatki itd.), a w Borealu była cena
      podstawowa do tego należało doliczyć podatek, prowizje biura, znaczki,
      serwis....