Dodaj do ulubionych

kryzys:(((((((((

09.04.06, 16:21
jestem na diecie 7 dzien i lamie sie dzis sie zwazylam od wczoraj przytylam 1
kg nie wiem z czegosada takie efekty sa dla mnie dolujace zjadlam juz paczke
orzeszkow i mam wyrzuty sumienie teraz zaczynam myslec o jakims kotleciku
kartofelkach itd matko nie wiem co robicsadjuz i tak zlamalam zasady z
orzeszkami mam juz dosyc picia wody mam pytanko??czy mozna pic czerona lub
zielona herbate?????bo ja b lubie. pomozcie napiszicie jak pokonujecie
kryzysy prosze!!!
Obserwuj wątek
    • klakierka Re: kryzys:((((((((( 09.04.06, 16:33
      Myśle ze niesłodzona herbata czerwona czy zielona nikomu nie zaszkodziła, więc
      pij do woli, co do orzeszków to ja też przeginałam.Możesz o tym poczytać w
      moich innych postach , teraz jestem na modyfikowanej kopenhaskiej ale potem
      mam w planie powrót na SB.
    • morata Re: kryzys:((((((((( 09.04.06, 16:37
      jestem w IIfazie ,piłam zieloną (często ,bo lubię) i czerwoną(raz dziennie)
      przez cały czas diety.Kryzys miałam np.jednego dnia-ciężko było
      wytrzymac ,następnego wszystkie pokusy mijałyTrzeba to przetrzymać i już.JAk
      miałam ochote na słodycze to skakałam wtedy na skakance(mam taka możliwość ,bo
      siedze z mim dzieckiem w domu),piłam rozcieńczony wodą sok pomidorowy z
      bazylią ,zapychałm się ciecierzycą gotowaną ,albo brokułami albo jakąś sałatką
    • anika211 Re: kryzys:((((((((( 09.04.06, 16:48
      ja juz sama nie wiem teraz planuje zjesc sobie chudy serek z szczypiorkiem ale
      nie wiem czy sie nie zlamie jak moja mama przyniesie obiadek... wiem ze szkoda
      ale ja mam ogromna nadwage i nie widze konca odchudzania...35 kg to bardzo duzo
      ja wiem ze jak ktos ma leka nadwage to np 5 kg to b duzo ale dla mnie to
      malutko w porownaniu do tego co mam do zrzucenia...a w tych hrebatach zielonych
      i czerwonych nie ma teiny??
      • anatemka Re: kryzys:((((((((( 10.04.06, 08:58