Dodaj do ulubionych

Pieprzyki!!!!!

21.09.06, 12:30
Czy pojawienie się w krótkim czasie dużej ilości pieprzyków może świadczyć o
zaburzeniach hormonalnych?????Co może być przyczyną?Oprócz czerniaka.
Obserwuj wątek
      • malina76 Re: Pieprzyki!!!!! 21.09.06, 12:44
        Nie opalam sie bo nie lubie,byłam u dermatologa powiedział ze to taka moja
        uroda,ja sie jednak boje moze to sprawy hormonalne,wybieram sie do
        endokrynologa ale wczesniej chciałam popytac na forum jak to z tym jest.
    • Gość: kwiatuszekxx Re: Pieprzyki!!!!! IP: *.aster.pl 21.09.06, 13:16
      Też pojawiły mi się ostatnio nowe pieprzyki, zwłaszcza na dekolcie - raczej nie
      opalam się, jesli już to z filtrami, w ciązy nie byłam i i nie jestem, też nie
      wiem skąd one się wzięły. Na pewno u mnie nie od opalania, bo pojawiły się dwa
      przy sutkach, a nigdy w zyciu nie opalalam się topless i nie chodzę na solarium.
      W ogóle skad się biora pieprzyki ??? Co to jest w ogóle???
      • malina76 Re:jedna osoba napisała... 21.09.06, 13:50
        • Re: Usuwanie pieprzyków znamion...kto doradzi? IP: *.chello.pl
        Gość: finezja 12.07.06, 22:16 + odpowiedz


        Prawdopodobnie cierpicie na zapalenie łojotokowe skóry; warto skonsultować się
        z dermatologiem i zrobić badania hormonal...
        Czy tak może być????
          • malina76 Re:jedna osoba napisała... 22.09.06, 12:16
            Gość portalu: nosek napisał(a):

            > Dziewczyno poczytaj trochę o ŁZS i nie pisz takich bzdur!

            Cytowałam inną osobe która to napisała,PaTRZ UWAŻNIE !!!!!!Zapytłam czy to
            prawda bo pierwszy raz słyszałam o tym i jestm tak jak ty zdziwiona tym co ta
            osoba napisała
            • Gość: magdalena Re:jedna osoba napisała... IP: *.ub.uni-heidelberg.de 22.09.06, 12:39
              u mnie bardzo duzo pieprzykow pojawia sie po lecie. tez nie lubie sie opalac ale
              mam jasna skore i jakikolwiek kontakt ze sloncem konczy sie mnostwem piegow. Po
              jakims czasie wieszosc znika ale wiele zostaje na skorze i ciemnieje. Dwa lata
              temu po takim lecie dwa z nich dosc szybko sie rozrosly i zciemnialy jeszcze
              mocniej ( dodatkowo mialy czerwone otoczki) i to sklonilo mnie do wizyty u
              onkologa. bardzo szybko je wycieli ale okazalo sie ze to nie bylo nic groznego.
              A moze wystarczajaca wczesnie zglosilam sie do lekarza. Teraz rowniez pojawiaja
              mi sie pieprzyki i niektore zostaja inne ginna. Mysle ze powinnas isc do lekarza
              ale nie niepokoic sie zbytnio. Jesli masz jasna skore to pewnie taka Twoja
              urodasmileNatomiast rzeczywiscie nie uslyszalam ani razu w czasie mojej "przygody z
              pieprzykami" o hormonach. Obserwuj je dokladnie: czy robia sie wieksze,
              nieksztaltne albo bola i czerwienieja. Jesli cos takiego zauwazych koniecznie
              idz do lekarza. Nie martw sie i powodzenia.
                • Gość: magdalena Re:jedna osoba napisała... IP: *.ub.uni-heidelberg.de 22.09.06, 18:33
                  nie nie wszystkie sie powiekszaja. Ale kilka mam juz sporych po tym lecie i
                  ciemniejszych. Na razie wygladaja w porzadku. Najwiecej na rekach i twarzy.
                  Witaminy to bzdura moim zdaniem. Ale nie martw sie. Idz do dobrego onkologa
                  jesli Cie to uspokoi niech je obejrzy. Czasami ci domowi lekarze sobie olewaja
                  to prawda. Ja jednego mialam na plecach tuz pod zapieciem biustonosza - kazal mi
                  nie nosic biustonosza jak sie tak bardzo martwie. Ale naprawde nie martw sie na
                  zapas. Moze w tym roku wiecej slonca Cie dopadlo. Naprawde nie sadze ze to
                  hormomy. Obserwuj je. jeli sie maja nieregularny ksztalt, jasnieja albo cos z
                  nich cieknie (ja tak mialam) albo swedza albo bola i cczerwona obwodka sie robi
                  wtedy od razu lec do onkologa.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka