dorota.alex 08.11.06, 11:15 Witam, poniewaz jestem nowa w Lomiankach, to nie wiem jeszcze gdzie mozna zamowic wieksza ilosc drewna. Czy mozecie podzielic sie jakims kontaktem...? pzdr Dorota Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
lomek2 Re: drewno do kominka 08.11.06, 11:58 Chodzą regularnie po domach. Ale teraz to mokre kupisz. Drewno kupuje się długo przed sezonem. Odpowiedz Link Zgłoś
esscort Re: drewno do kominka 08.11.06, 12:01 Było coś tutaj: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=229&w=48220535&a=48277725 Wysyłam Ci też na maila jakiś telefon, pod którym ja kiedyś zalatwialem. Ale zadnych gwarancji nie daję, że to tam jeszcze można coś zalatwić. Ale pytać można Odpowiedz Link Zgłoś
redakcja.lomianki.info Re: drewno do kominka 08.11.06, 13:00 ja proponuje przejechac sie latem w okolice puszczy PISKIEJ (Pisz itp) i tam zamówić razem z transportem całą cieżarówkę brzozy. jednarazowy wydatek - ale zdecydowanei taniej niż kupować lokalnie na metry :) a no i troche roboty z rozdrabnianiem towaru.. Odpowiedz Link Zgłoś
esscort Re: drewno do kominka 08.11.06, 14:16 Pomysł dobry, ale możesz napisać, ile (ok.) zaplacisz za drewno i ile za transport (albo razem) Odpowiedz Link Zgłoś
krzysiom1 Re: drewno do kominka 08.11.06, 15:19 Przymierzałem się jakiś czas temu. Przy mniejszych ilościach tj. 6-8m nie opłaca się. Szkoda czasu i pracy. Trzeba skrzyknąc dwie, trzy osoby na transport większej ilości wtedy taka akcja miała sens. Trzeba jednak się zastanowić czy to się wogóle opłaca. Kupując uczciwie drewno w lesie nie ma specjalnej różnicy cenowej w opałówce czy to w Piszu czy u nas w KPNie. Na stronie KPN co i raz pojawiają się zachęty do kupownia drewna opałowego w leśniczówkach. Odpowiedz Link Zgłoś
esscort Re: drewno do kominka 08.11.06, 15:20 Może autorka wątku napisze, czy, co i za ile zalatwiła. Bedziemy na bieżąco Odpowiedz Link Zgłoś