Dodaj do ulubionych

venture capital

IP: 213.172.181.* 04.04.11, 15:40
Co myślicie o w sumie nowym rodzaju finansowania inwestycji? Jestem w tym dość zielony ale z tego co czytałem to jeśli ktoś ma pomysł to oprócz finansowania może tez uzyskać dużą pomoc merytoryczną od inwestora? znacie jakieś sprawdzone fundusze venture z Małopolski?
Obserwuj wątek
    • Gość: Madmat Re: venture capital IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.04.11, 17:04
      To wcale nie jest nowy sposób finansowania. Może mało popularny ale jak skończą się fundusze UE to wtedy będzie większe zainteresowanie funduszami venture, seed itp. Z Małopolski mogę Ci polecić fundusz Inwestycje kapitałowe, który działa w ramach Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego (www.marr.pl/projekty/inwestycje-kapitalowe) Mam z nimi bardzo pozytywne doświadczenia i duże plany na przyszłość;)
    • Gość: krupcias Re: venture capital IP: 195.95.182.* 05.04.11, 12:14
      W Krakowie funkcjonuje fundusz „Inwestycje Kapitałowe”, który lokuje swoje środki w ciekawe innowacyjne pomysły. Plusem współpracy z nimi jest fakt, iż Fundusz wchodzi w skład oferty Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA. Są wiarygodni i szybko podejmują decyzje.
      Szczególnie polecam dla osób z pomysłami, którzy nie mają cierpliwości do papierologi wymaganej w dotacjach. Ja współpracowałem z nimi na partnerskich zasadach. Polecam lekturę ich strony internetowejwww.marr.pl/inwestycjekapitalowe Poleć znajomym Zawsze warto porozmawiać i zapoznać się z ich ofertą, to nic nie kosztuje.
      Jestem ciekaw jakie ty będziesz miał doświadczenia z kontaktem z nimi.. hmmm Mam nadzieję, że nie zapeszyłem .Powodzenia na nowej drodze biznesu J
    • Gość: FEN Re: venture capital IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.11, 23:42
      Mając na głowie inwestora, jesteś ograniczony i Twój przychód jest mniejszy. Więc lepiej gdzieś dorobić, wziąć kredyt i jazda.
      -------------------------
      Drukarnia

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się