Dodaj do ulubionych

sp nr 217 w Rembertowie

IP: *.devs.futuro.pl 12.05.06, 16:01
moje dziecię zacznie tam nowy rok szkolny. Napiszcie prosze, jak jest
Obserwuj wątek
    • Gość: gość Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: *.aonet.pl / *.aonet.pl 12.05.06, 18:30
      a wiadomo już kto będzie wychowawcą , bo jak rozumiem o pierwszoklasistę
      chodzi .
      • Gość: uczeń Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.06, 21:10
        jestem uczniem 6 klasy i bardzo żałuję, że już kończę tę szkołę. Lubię
        nauczycieli którzy duzo serca wkładają w swoją pracę. Szkoła daje możliwość
        rozwoju intelektualnego dla dziecka w każdym wieku. bardzo miła i kompetentna
        pani dyrektor, dobrze przygotowany nauczyciel od informatyki.
        • Gość: gosć Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: 195.117.255.* 17.05.06, 09:50
          ale elokwentny jestes jak na 6 klase - to niestety marnujesz się w tej budzie.
          Lipinski dobrze przygotowany informatyk? dzieciaku Ty chyba naprawde nie wiesz
          co piszesz. Porazka naprawdę - no chyba ze mamusia Ci dyktowala
          • Gość: uczennica 217 Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: *.crowley.pl 02.06.06, 11:22
            Ha śmieszny jesteś ale każdy ma swoje zdanie
      • Gość: m Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: *.devs.futuro.pl 15.05.06, 09:18
        niestety jeszcze nie, będę wiedzieć na początku czerwca
        • Gość: gość Re: sp nr 217 w Rembertowie IP: *.aonet.pl / *.aonet.pl 15.05.06, 10:53
          wychowawczynią mojej córki w klasach ( 1-3 ) była p. Marszałek . ja osobiście
          sobie chwalę . Mimo ,że dosyć wymagająca i konsekwentna to dzieciaki sobie
          chwaliły . Umiała utrzymac klase w ryzach , zainteresować nauką nie ograniczała
          się do podtsawego zakresu materiałowego . Zresztą grupa przyszła super
          przygotowana już z przedszkola ele liczy się fakt ,że nauczycielka nie siadła