Dodaj do ulubionych

Wasze ulubione cytaty z piosenek!

    • loverihanna9 Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 19:05
      Don’t let them say you ain’t beautiful
      They can all get fucked, just stay true to you
      Eminem - Beautiful

      Dbaj o miłość gdy ją masz
      szansy już nie będziesz miał
      i nie cofniesz czasu, nie
      zostaniesz sam
      Doda- Opowiem Ci
    • inkaaa16 ;) 31.03.11, 19:13
      "Pleasure to meet you but better to bleed" - Night of the hunter(30STM)
    • coscosechelon Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 19:14
      "give up what I
      Started
      And stopped it" 30 Seconds to Mars - Attack

      I reszta pioseneczek Marsiakówwink)))))))))
    • moonlight_002 Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 20:02
      And all the girls in the club wanna know
      Where did all their pretty boys gowink
      • lily_95 The Las Good Night. 31.03.11, 20:18
        Wyjaw mi, każdy sekretny moment
        Każda skradziona obietnica, w którą wierzyłaś..
        Wyjaw mi, wszystkie kłamstwa między nami,
        wszystkie kłamstwa między mną a tobą..
        ~~~~~~~~~~
        Jesteśmy bokserami na tym ringu
        Jesteśmy dzwonkami, które nigdy nie śpiewają
        To jest tytuł, którego nie możemy zdobyć,nie ważne
        Jak ciężko będziemy walczyć...
        ~~~~~~~~
        przetłumaczyłam na Polski wink
        MOJE NAJ. kiss
        • lily_95 jeszcze taki swój własny, wymyśony. 01.04.11, 21:52
          You know what?
          I hate my life.
          You know why?
          Beacouse I met you.sciana
    • xfrotkax Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 20:12
      ,,Gotta get bad before it gets good,,-tł. musi być źle, żeby było dobrze.( i to się w pełni zgadza, też na odwrót )
    • xfrotkax Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 20:12
      ,,Gotta get bad before it gets good,,-tł. musi być źle, żeby było dobrze.( i to się w pełni zgadza, też na odwrót )-Day One
    • alekssa Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 31.03.11, 21:04
      "So much for my happy ending"
      "I was born to make you happy"
      tongue_out
    • magda17145 GrubSon i 30 STM !!!!! 01.04.11, 00:45
      GrubSon - Naprawimy To - 'ooo nie łam się, będzie dobrze, wiem, łatwo powiedzieć
      ale lepiej mieć nadzieje niż siedzieć i nic nie mieć ' , ' Nieważne jak jest źle, a to, że mamy w sobie nadzieję i myśli te ' . serce
      30 Seconds To Mars - Hurricane - ' Tell me would you kill to save a life ?
      Tell me would you kill to prove you're right ? ' . serce
      30 Seconds To Mars - Vox Populi - ' Did you ever believe ?
      Were you ever a dreamer ? ' . serce
      30 Seconds To Mars - Alibi - ' I fell apart, but got back up again ' . serce
      kiss
    • marta120923 Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 01.04.11, 10:29
      I don't want to go, but if I die young
      Fill my empty room with the sun
    • agnes_123 Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 01.04.11, 21:07
      Made a wrong turn, once or twice
      Dug my way out, blood and fire
      Bad decisions, that's alright
      Welcome to my silly life ...

      PINK - FUCKIN PERFECT ! <333
    • madalena Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 01.04.11, 21:28
      hm. nie mam jakiś szczególnych.
    • n.i.r.v.a.n.a Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 10:32
      I'm beautiful in my way,
      'Cause God makes no mistakes
      I'm on the right track, baby
      I was born this way

      Don't hide yourself in regret,
      Just love yourself and you're set
      I'm on the right track, baby
      I was born this way
      jedyna piosenka gagi która pokochałamserceserceserce
    • deim Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 11:43
      "I fell apart, but got back up " - 30StM
      • doomi. Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 14:44
        ,,Turn me on''-Wet fingers,sala samobójców...wink
    • kasia_th Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 14:46
      "I'd like to make myself belive
      that planet Earth turns slowly.
      it's hard to say that I'd
      rather stay awake when I'm asleep,
      cause everything is never as it seems."

      " you try to lift me
      I don't get better
      what's making you happy
      is making me sadder.."

      "just take my hand
      give it a chance
      don't jump..."

      "to me you'll be forever sacred"


    • martucha.12 Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 15:41
      ' And it's hard to hold a candle
      in the cold november rain ' - Guns N' Roses - November Rain

      ' The thorns are knots around your head
      Your ego cursed you till you bled
      You cannot crucify the dead
      To me you're dead, yeah
      We were like brothers with the world in our hands
      You always have too much to say
      Someday you look back and you wonder why
      You let it all slip away, yeah ' - Slash & Ozzy Osbourne - Crucify The Dead

      + Całe teksty piosenek 'Heaven Can Wait' Michaela Jacksona i 'Rocket Queen' Guns N' Roses.
    • frau_jonas Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 02.04.11, 21:53
      O.N.A. - Jestem silna
      "Lubię się sparzyć i spokojnie koić ból, a potem mówić, że tak chcę."

      30STM - The Kill
      "I tried to be someone else
      But nothing seemed to change
      I know now, this is who I really am inside
      Finally found myself
      Fighting for a chance
      I know now, this is who I really am."

      30STM - A Beautiful Lie
      "It's time to forget about the past
      To wash away what happened last."

      Happysad - Nie ma nieba
      "Serce to nie serce
      To tylko kawał mięsa (...)
      A Bóg? Nie ma Boga.
      Są tylko krzyże przy drogach."

      Cytaty z tych czterech piosenek najbardziej zapadły mi w pamięci.
    • dzagusforever Re: Wasze ulubione cytaty z piosenek! 05.04.11, 17:23
      " Bez ciebie jak na głodzie, jestem nieźle wkręcony" Peja - tak bardzo chcę
      "Czy ją zastąpi inna, ajnie jest pomarzyć" Uther - Idoel
    • ruddy. . 05.04.11, 20:51
      był już taki wątek

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka