Dodaj do ulubionych

do dziewczyn stosujących anry

08.12.05, 21:15
Dziewczyny opisałyście przebieg leczenia przy pomocy anry ,napiszcie znowu jak
wyglądają efekty leczenia. Myslę ,że wiele osób na forum czeka na wasze relacje.
Obserwuj wątek
    • jogger5 Re: do dziewczyn stosujących anry 13.12.05, 22:05
      ja też jestem ciekawa, jakie są efekty?
    • elpasz Re: do dziewczyn stosujących anry 14.12.05, 12:48
      Jak to nie piszemy, np tu:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=30155&w=27833947
      Zauważ, że leczenie preparatem ANRY przebiega powoli, nie z dnia na dzień,
      czasem dopiero po 2 albo i 3 dawkach są widoczne czy odczuwalne efekty.
    • oktisek Re: do dziewczyn stosujących anry 19.12.05, 08:41
      wioszk napisała:
      > Dziewczyny opisałyście przebieg leczenia przy pomocy anry ,napiszcie znowu jak
      wyglądają efekty leczenia. Myslę ,że wiele osób na forum czeka na wasze relacje<
      Nie jestem dziewczyną ,ale znalazłem ciekawą dyskusję na temat Anry.Przeczytaj
      koniecznie www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=13823.dyskusja
      burzliwa i może coś rozjaśnić.pzdr

      • homeopatkaqq Re: do dziewczyn stosujących anry 23.12.05, 16:07
        Ja powiem tylko jedno: jestem juz 3 miesiac po zazyciu anry i od ponad 2
        miesiecy jestem caly czas chora,.
        Bez przerwy katar, zatkane ucho + klucie w uchu, zablokowana klatka piersiowa.
        Zadne leki zalecane przez aptekarzy nie pomagaja.
        Tylko citrosept w duzych dawkach pomogl mi odblokowac klatke piersiowa.
        Dzieki niemu tez katar zmienil kolor z zielonego na przezroczysty.

        Jestem troche tym faktem zalamana, bo podobne objawy mialam podczas nasilonej
        kandydozy 2 lata temu.
        I teraz nie wiem czy candida znow mnie dopadla i uodpornila sie na wszystkie
        leki, czy mam nasilenie objawow choroby po zazyciu anry.,
        Czytalam na stronie o anry, ze jesli ktos duzo chorowal to po anry moze miec do
        pol roku nasilenia tych chorob,ktore go przesladowaly wczesniej.
        I u mnie tak to wyglada....Mam juz dosc, katar mam codziennie,nie ma dnia,
        zebym z 5 razy przynajmniej nie smarkala, ucho boli....kluje.....Nie wiem co mi
        moze pomoc.
        Naprawde nawet cala glowka czosnku nie daje rady.

        postanowilam poczekac i poobserwowac sie, bo nie makm innego wyjscia.
        Caly czas pije citrosept w duzych ilosciach, jem probiotyki, czosnek, babke
        plesznika, chlorelle,witaminy i jakos nic nie daje rady tej "cholerze".

        Czy ktos ma podobne problemy po anry ???
        • ja9934 Re: do dziewczyn stosujących anry 23.12.05, 16:29
          Ponad miesiac temu wzielan Anry i mam podobne objawy-boli ucho,lewa strona
          głowy jakby byla "otepiała",katar kaszel.Czasami mam bole stawów i miesni - to
          wszystko jest normalne.Mysle ze organizm oczyszcza sie i po jakims czasie te
          objawy ustapia.Ciesze sie ze organizm tak zareagował wiec ja nie panikuję i
          czekam aż ktoregos dnia będzie lepiej.Powodzenia pozdrawiam.
        • misiaczekmoj Re: do dziewczyn stosujących anry 23.12.05, 20:50
          Gregorianko nie przejmuj sie.To jest objaw po Anry ale wkoncu przejdzie i
          bedziesz sie czula bardzo dobrze.Wytrwasz ,wierze wto smile)

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka