Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    TT Ricardo

    IP: *.mos.gov.pl 29.12.04, 09:34
    Witam wszystkich i prosze o opinie/info na temat:
    Czy macie jakies doswiadczenia z TT Ricardo jako organizatorem wyjazdow do
    Wloch? Szukam czegos z transportem i wyglada na to ze ich oferta do Wloch
    jest najbardziej interesujaca.
    Czy dojazd autokarem w doline Aosty jest znaczaco dluzszy niz do Val di Sole?
    Czy Aosta jest ciekawsza narciarsko niz Val di Sole? I czy w styczniu moze
    tam byc duzo zimniej niz w Dolomitach? (Mam w ekipie 'wrazliwca
    temperaturowego...'
    A moze macie jakies lepsze pomysly na transport do Wloch niz autokar (i
    samochod - bo akurat zdatnego do takiej drogi nie mamy :-(

    Zycze wszystkim dlugiego, snieznego i slonecznego sezonu narciarskiego!
    Obserwuj wątek
      • Gość: Colagen Re: TT Ricardo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.12.04, 11:44
        dluzeej jakies 6- 8 godz. zalezy gdzie w doline . ale naprawde oplaca sie . val
        di sole to jak nasze beskidy . popelina . fajne wypady robi biuro krakowskie
        sopol www.sopol.pl
        no i bedziesz pod Mont Blanc. zaliczysz Cervinie pod Matterhornem. Zemrat po
        stronie szwajcarskiej. pozwiedzasz zamki przepiekne w calej dolinie aosty. i
        najezdzisz sie do woli . niedaleko do tunelu pod Mont Blanc i do chamonix we
        francji. naprawde warto.
        Psu na bude Colagen
      • Gość: Colagen Re: TT Ricardo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.12.04, 12:12
        polecalbym hotel Alpenchiara w miejscowosci Courmayeur . cena atrakcyjna przy
        dzisiejszym przeliczniku EUR. hotel 4 * ze wspaniała sauna i basenem polozony
        pod samym Mont Blanc ok 6 km do tunelu .fajne trasy narciarskie,mozliwosc
        przejazdu na nartach do Francji. do Cervini dowoza autokarem. mozna wybrac 4
        dni w cerwinia - zernat i 1 thorens i 1 courmayeur. jest gdzie jezdzic. suer
        bombardini na Monte Rossa i zjazd do szwjcarow na dobre grzane winko.i
        oczywiscie trasa z monte Rossa do valturneche 14 km jazdy . zawsze jezdze w
        styczniu i jest ok pogoda. Colagen
        • Gość: ef-cia Re: TT Ricardo IP: *.mos.gov.pl 29.12.04, 12:28
          Dzieki!

          A jak tam dojezdzasz? Czy ten hotel jest w ofercie jakiegos biura czy trzeba
          zalatwiac indywidualnie? Nasz problem (3 osoby) to brak stosownego samochodu -
          jestesmy zdane na transport zorganizowany. Czy wiadomo cos o mozliwosciach lotu
          tanimi liniami np. do Mediolanu i transferu w gory tamtejsza komunikacja?
          Ile sie jedzie autokarem do Aosty?
          pozdowionka
          ef-cia

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka