Gość: propsero77 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 10:02 Byłem w Zubercu latem i mam zamiar wybrać się tam na narty. Czy ktos może opisac stoki, szczególnie MIlotin i Zverovka? Z góry dzięk.i Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: adi Re: ZUBEREC - pytanie o stoki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 10:35 Chyba Milotin i Janovki(oba w Zubercu). Milotin to stok raczej do nauki, Janovki są w sam raz dla średnio jeżdżących (marudom co jeżdża na czarnych stokach też sie podobało), ten stok jest super. Oba stoki sa bardzo dobrze utrzymane. Odpowiedz Link Zgłoś
active.x Re: ZUBEREC - pytanie o stoki 12.01.06, 14:13 Rohace-praktycznie jedna długa trasa,po kilku godzinach krążenia zaczyna sie nudzić wiecej tu: www.slowacja.com.pl/narty/Zachodnie_Tatry/Zverovka_Spalena.xml Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kasia Re: ZUBEREC - pytanie o stoki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 19:21 Jeżdżę tam od 3 lat, Milotin super dla tych co lubią spokojną rekreacyjną jazdę lub początkujących - bardzo dobrze utrzymany stok. Obok jest drugi Janovki - już dla tych co lepiej jeżdżą, natomist Spalena (Zverovka) jest miejscami bardzo ostra i wąska, dużo ludzi szybko i ostro jeżdżących nie zwracających uwagi na innych (nie podobało mi się tam). Na dwóch pierwszych pojeździsz także nocą na Zverovce tylko do 16.00. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gość Re: ZUBEREC - pytanie o stoki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.06, 10:06 Czy można w jakiś sposób porównać te stoki do Zieleńca? Odpowiedz Link Zgłoś