Dodaj do ulubionych

przywitam się :)

10.04.11, 21:42
Witam
jako nowa uczestniczka forum chciałam się przywitać :). No i oczywiście pochwalić, że właśnie złapałam bakcyla motocyklowego :D. Niedawno zaczęłam kurs na kat. A i nie mogę się doczekać kolejnej godziny jazdy. Samochodem jeżdżę już bardzo dłgo, ale w temacie motorów jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę. Za to uchachana jak dzieciak zamknięty na noc w sklepie ze słodyczami ^_^. Od pierwszej jazdy wiem, że to uwielbiam. Od jakiegoś czasu czytam forum ale dziś jest mój pierwszy oficjalny dzień tutaj.
Mam na imię Magda - mam 30 lat, mieszkam w Mińsku Mazowieckim, pracuję w Warszawie i tu spędzam większość czasu (kurs też robię w stolicy). Z zawodu jestem "suką korporacyjną" ;), a dokładniej pracuję w dużej firmie w obszarze HR. Poza motorami, które lubię od niedawna interesuję się muzyką - metal, rock i wszystko co w tym klimacie, poza tym lubię książki, głównie fantasy i historyczne, no i jeszcze taniec. Ćwiczyłam salsę, taniec brzucha, aktualnie jestem na etapie street dance. Poza tym mam ornitologiczne nazwisko, stąd mój nick.
Jako początkująca pewnie będę tu wpadać z różnymi pytaniami i prośbą o wsparcie, bo nie mam się kogo poradzić w kwestiach motorowych, zatem proszę o cierpliwość ;). Jestem na etapie zakupu odpowiedniego ubrania, ale po wczorajszej wizycie na targu motocyklowym jestem jeszcze bardziej skołowana niż po przeglądaniu sklepów internetowych...

Bardzo się cieszę, że mogę do Was dołączyć :).
Obserwuj wątek
    • avocado67 Re: przywitam się :) 10.04.11, 23:17
      Wrocław wita szczypiorka :) Każda z nas (nawet Leo ;)) musiała przejść przez ten etap. Powodzenia na kursie i do zobaczenia wkrótce na trasie :D
    • carrymoon Re: przywitam się :) 11.04.11, 08:27
      witaj :)
    • goha66 Re: przywitam się :) 11.04.11, 08:33
      ptaszyna01 napisała:

> Witam ... Poza motorami, które lubię od niedawna interesuję się muzyką - metal, rock i