Dodaj do ulubionych

Ich bitte um Hilfe

02.12.10, 13:17
Jak byście przetłumaczyli ten tekst w sposób zrozumiały dla Polaka, ale aby zachować sens.

Wenn wir also in der Folge alle Türen und Fenster verriegeln, sind wir wahrscheinlich vor Bösewichtern sicher, uns Wohlgesonnene können aber dafür nicht mit uns Kontakt aufnehmen. Ohne Guckloch in der Tür wissen wir ja nicht einmal, wer eigentlich kommen wollte - ganz abgesehen davon, dass wir durch einen Spion in der Haustür ja nur verzerrt wahrnehmen und eigentlich nicht genau wissen, wen wir abweisen. Ohne Bereitschaft zum Risiko, ohne Vertrauen in das Leben wird unser Dasein eng und klein. Alten Menschen geht es heute oft so: Aus Furcht bestohlen oder betrogen zu werden - eine Angst, die heuzutage ja leider berechtigt ist - ziehen sie sich soweit aus der Welt zurück, dass sie zwar sicher, aber furchtbar einsam ihr Leben fristen.
Obserwuj wątek
    • jecki.p Re: Ich bitte um Hilfe 02.12.10, 19:09
      Zapewnie inaczej, niz ty nie przetlumaczyles.
      j.
    • folksdojczer4kategorji Re: Ich bitte um Hilfe 04.12.10, 12:12
      Na tym właśnie polega mistrzostwo speców w swoim zawodzie...

Myślisz, że kiwniesz palcem i chmara mistrzów rzuci się do rozwiązywania Twego problemu?

Jak krzyżówkę?
      • jecki.p Re: Ich bitte um Hilfe 04.12.10, 21:27
        Weiter so! -und du wirst diech bald in die DRITTE KATEGORIE katapultieren.
        j.
        • fan.club Diech ist siech! 05.12.10, 09:52
          • jecki.p Re: Diech ist siech! 05.12.10, 11:30
            Du bist so seicht
            da braucht mal nicht einmal einen Deich...
            j.
      • zawszekacperek Re: Ich bitte um Hilfe 04.12.10, 22:29
        Nu zobacz f4k-ji,
        Pan Chrabia raczy Ciebie loben. Ludzkie panisko z niego. On Ci życzy 3 kategorji. Zrób przyjemność Panu Chrabiemu i mianuj się sam z siebie Reichsdeutscherem.

Kacperek
        • jecki.p Re: Ich bitte um Hilfe 05.12.10, 01:05
          Kacperstwu zasie pan hrabia zyczy chociaz piatej kategoJi.
          j.
        • folksdojczer4kategorji Re: Ich bitte um Hilfe 05.12.10, 10:28
          zawszekacperek napisał:

> Nu zobacz f4k-ji,
          > Pan Chrabia raczy Ciebie loben. Ludzkie panisko z niego. On Ci ży
          > czy 3 kategorji. Zrób przyjemność Panu Chrabiemu i mianuj się sam z siebie Reichsdeutscherem.

----------------------------------------------------
          • zawszekacperek Re: Ich bitte um Hilfe 05.12.10, 12:09
            Tut mir leid. Nie ma takiej opcji. Jesteś genetycznie wybrakowany. Nu, chodzi o Intelligenzgen. Żaden eau de cognac Ci nie pomoże. Nawet ten ze sławnego Januschkowego plecaka.
            Ot co!

Kacperek
    • ity Re: Ich bitte um Hilfe 23.12.10, 19:00
      > Jak byście przetłumaczyli ten tekst w sposób zrozumiały dla Polaka, ale aby zac
      > hować sens.
      >
      > Wenn wir also in der Folge alle Türen und Fenster verriegeln, sind wir wahrsche
      > inlich vor Bösewichtern sicher, uns Wohlgesonnene können aber dafür nicht mit u
      > ns Kontakt aufnehmen.

Kiedy w odpowiedzi zaryglujemy wszystkie drzwi i okna to najprawdopodobniej staniemy sie bezpieczni przed silami zla,ale rownoczesnie wszystko nam dobrze zyczace tez nie bedzie w stanie kontaktu z nami nawiazac.

Ohne Guckloch in der Tür wissen wir ja nicht einmal, wer
      > eigentlich kommen wollte - ganz abgesehen davon, dass wir durch einen Spion in
      > der Haustür ja nur verzerrt wahrnehmen und eigentlich nicht genau wissen, wen w
      > ir abweisen.

Bez jakiejs dziurki-podgladacza w drzwiach nigdy nie jestesmy w stanie stwierdzic,kto wlasciwie chcial nas odwiedzic- pomijajac to,ze nawet z judaszem w drzwiach odbieramy znieksztalca rzeczywistosc i wlasciwie nie wiemy dokladnie,kogo nie wpuscilismy.

Ohne Bereitschaft zum Risiko, ohne Vertrauen in das Leben wird un
      > ser Dasein eng und klein.

Bez gotowosci do ryzyka,bez ufnosci w samo zycie nasza wlasna egzystencja stanie sie waska i mala.

Alten Menschen geht es heute oft so: Aus Furcht besto
      > hlen oder betrogen zu werden - eine Angst, die heuzutage ja leider berechtigt i
      > st - ziehen sie sich soweit aus der Welt zurück, dass sie zwar sicher, aber fur
      > chtbar einsam ihr Leben fristen.

Starsi ludzie odczuwaja czesto w swojej codziennosci tak: Z obawy zeby nie zostac okradzionym lub oszukanym - strach,ktory niestety ma dzisiaj swoje uzasadnienie -
      wycofuja sie na tyle z aktywnego zycia,ze czuja sie co prawda bezpiecznie,ale jakze przerazajaco samotnie ich zycie przebiega.
      • jecki.p Re: Ich bitte um Hilfe 23.12.10, 19:25
        Ja, ja - Weihnachten vor der Tür!
        - und trotzdem bescheuert...

j.
        • ity Re: Ich bitte um Hilfe 24.12.10, 15:44
          Als ich zehn war,dachte ich genau so wie du.
          Jedem das Seine!:)
          • jecki.p Re: Ich bitte um Hilfe 24.12.10, 15:55
            Paczpan; und ich dachte, mit dem Alter wird man klüger...
            j.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka