Gość: jecki IP: *.org 06.09.06, 13:50 jak to by bylo po niemiecku: dlaczego wasze serwery som takie nieruchawe ? j. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
annajustyna Re: eine sehr ernst gemeinte Frage::::::::::::::: 06.09.06, 13:54 langsam funktionieren??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki nie langsam funktionieren, tylko IP: *.g3-2-0.par01.moulticast.net 06.09.06, 14:01 nie potrafjom siem przemieszczac... :-) j. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki to czemu wienc - siem pytam - mobilnych se IP: *.ninth-art.de 06.09.06, 14:14 nie sprawita ?! :-) j. Odpowiedz Link Zgłoś
tiggerific Re: sind einfach unfickabel 06.09.06, 14:32 moje ip jezd fickabel, a nazwę mojego serwera ma pół polski, to po co ja mam się w ogóle przemieszczać, hę? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki isch weiss nischt, Tigeri... IP: *.yi.org 06.09.06, 15:07 - a co, jak posla X obrazisz, lub siem o kaczkach niepolitycznie wyrazisz ? tylko trochem poszperajom i - cak - juz Ciem majom ! j. Odpowiedz Link Zgłoś
tiggerific Re: isch weiss nischt, Tigeri... 06.09.06, 17:04 a co to jedna kaczka na świecie chodzi, patent jest? zawsze mogę powiedzieć, że chodziło mi o kaczkę po pekińsku. :) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek Re: eine sehr sehr ernst gemeinte Frage IP: *.n.pppool.de 06.09.06, 14:14 IP: *.org - ist das der Server deines Chefs? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki Re: eine sehr sehr ernst gemeinte Frage IP: *.ninth-art.de 06.09.06, 14:16 mojemu szefowi niepotrzebny serwer - nadaje na zupelnie innych falach... :-) j. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek Re: eine weniger ernst gemeinte Frage IP: *.n.pppool.de 06.09.06, 14:21 Verrate mir bitte wie du so schnell die Server wechselst (IP: *.ninth-art.de) ??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki dieser Bitte kann leider nicht entsprochen werden- IP: *.ninth-art.de 06.09.06, 14:24 würde ich's Dir verraten, würde ich ein Dienstgeheimnis verraten... und dies wäre gar nicht gut. :-) j. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek Re: dieser Bitte kann leider nicht entsprochen we IP: *.n.pppool.de 06.09.06, 14:42 Gość portalu: jecki napisał(a): > würde ich's Dir verraten, würde ich ein Dienstgeheimnis verraten... > und dies wäre gar nicht gut. :-) ~~~~ Du bist so ein Programmbastler? So ein Greencard Gastarbeiter? Arbeitest zusammen mit Indern? Und zur Zeit seid ihr nicht ausgelastet? Keine Aufträge? Aber ich sehe es richtig, du bist zur Zeit nicht bei dir zuhause, sondern in der Arbeit? Odpowiedz Link Zgłoś
ja.nusz Re: Verschiedene Server brauchen nur... 06.09.06, 15:07 ...Individua, die sich ständig auf der Flucht befinden. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek Re: Individuen - mit Verlaub... :-) IP: *.n.pppool.de 06.09.06, 15:14 Gość portalu: jecki napisał(a): > j. ~~~ ja.nusz hat dir das Maul gestopft? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki Herrscht bei Dir eine große Hitze ? IP: *.server4you.de 06.09.06, 15:20 Brennt die Sonne zu sehr direkt auf's Hirn ? Oder ist es gar nicht Vorhanden? - bo cus od rzeczy nadajesz... j. Odpowiedz Link Zgłoś
ja.nusz Re: Individuen - mit Verlaub... :-) 06.09.06, 15:41 Mit Verlaub - es geht beides:) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki Google als Wörterbuch der dt. Sprache? :-) IP: *.br-offline.de 06.09.06, 15:56 j. Odpowiedz Link Zgłoś
ja.nusz Re: Google als Wörterbuch der dt. Sprache? :-) 06.09.06, 16:01 Falsch!! Mam takiego pirackiego "Dudena" - co prawdziwy na ten temat sądzi nie wiem. Odpowiedz Link Zgłoś
tiggerific Re: prawdziwy sądzi, że piracki łże 06.09.06, 17:02 jak bura suka wassermanna :) In|di|vi|du|um, das; -s, ...duen [mlat. individuum < lat. individuum= das Unteilbare, zu: in-= un-, nicht u. dividere= (zer)teilen, LÜ von griech. átomos, Atom]: © Duden - Deutsches Universalwörterbuch, 5. Aufl. Mannheim 2003 [CD-ROM]. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: iwona1959 Re: eine sehr ernst gemeinte Frage::::::::::::::: IP: 202.101.6.* 06.09.06, 16:17 刷新页: 单击“刷新”按钮来再次搜索此页。超时可能是由于 Liebe Grüße aus China ;-) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek Nie podszywaj się pod innych. IP: *.n.pppool.de 06.09.06, 16:31 Gość: iwona1959 IP: 202.101.6.* Die richtige iwona1959 ist noch in der Arbeit. Netykieta Netykieta to zbiór zasad savoir-vivre obowiązujących w dyskusjach w Internecie a więc i na Forum Gazeta.pl. (Auszug) Nie podszywaj się pod innych. Odpowiedz Link Zgłoś