valenz_des_verbs 25.07.07, 21:59 ist das korrekte Redewendung? danke :-) Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
wsiowa.baba Re: Ausbildung besuchen... 25.07.07, 22:02 Zdecydowanie lepiej bedzie absolvieren. Odpowiedz Link Zgłoś
valenz_des_verbs Re: Ausbildung besuchen... 25.07.07, 22:05 właśnie też mnie to zdziwiło, to było na pewnym formularzu o Schulausbildung Odpowiedz Link Zgłoś
jessi_a Re: Ausbildung besuchen... 26.07.07, 07:57 oczywiscie to tez jest poprawnie. Odpowiedz Link Zgłoś
jessi_a Re: schuldeutschphilologen zaprzeczają;-) 26.07.07, 09:24 a niech i tam. Moge Ausbildung besuchen, Schule, Uni, a co lubie "Besuchy" Odpowiedz Link Zgłoś
konrad-walenrod ohne wenn und aber 26.07.07, 09:29 jessi_a napisała: > a niech i tam. Moge Ausbildung besuchen, Schule, Uni, a co lubie "Besuchy" =============================== Ich schließe mich der Meinung meiner Vorschreiberin ohne wenn und aber an. ~~~~~~~~~~~~~~~~ - Kto ty jesteś? - Polak mały. - Jaki znak twój? - Orzeł biały. - Gdzie ty mieszkasz? - Między swemi. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Odpowiedz Link Zgłoś
baerenfang durchaus! skrót myślowy: 25.07.07, 22:34 Ausbildungsmaßnahme o.ä. :-) Odpowiedz Link Zgłoś