Dodaj do ulubionych

Pytanie o moskitiery

13.07.18, 17:01
Macie moskitiery? Od niedawna mam moskitiery robione na zamówienie. I zauważyłam, ze one nie są szczelne, tzn. Na dole przy ramie okna jest mała szparka, bardzo mała ale jednak. Nie znam się , ale wydaje mi się, ze powinny w całości zasłaniać okno, przylegać do ramy. Pan robi mi jeszcze kolejne moskitiery i zamierzam mu o tym powiedzieć. Poproszę, żeby to poprawił, bo w końcu tanie nie są. A może ja się czepiam? Co o tym myślicie?
Obserwuj wątek
    • karme-lowa Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 17:35
      Mam moskitiery od lat. Każde mają małą szparkę. Komary nie przeciskają się, a u nas jest masa komarów (mokre tereny). Już nie pamiętam, kiedy miałam koprucha w domu.
      • martialis Re: Pytanie o moskitiery 17.07.18, 12:13
        Koprucha smile Dawno nie słyszałam smile
    • wkurzo-namama Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 17:41
      Za tydzień w piątek mi montują takie na zamówienie. Nie strasz.
    • anilka Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 17:44
      Nie wiem czy o takie ci chodzi, ale ja mam na okna coś w rodzaju siatki na ramie. Zamawiane to było w firmie robiącej okna, jest dokładnie na wymiar, nie ma nigdzie żadnej szpary.
      • magata.d Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 21:18
        Tak mi tez robiła je firma na wymiar. Masz drewniane okna czy plastikowe?
    • aerra Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 17:53
      My mamy moskitiery z takiej gęstej siatki poliwęglanowej na ramie, która jest dopasowana do wymiaru okna. Nie ma szczelin, chociaż nawet jakby były to mamy podwójne zabezpieczenie, bo koty wszystkie robale jakim się uda przekraść i tak wyłapują wink
    • sineado Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 21:02
      Powinny przylegac, u mnie tak jest
      • magata.d Re: Pytanie o moskitiery 13.07.18, 21:16