Dodaj do ulubionych

Zabiegi na twarz

01.03.26, 08:57
W ramach prezentu chciałam kupić córce voucher na zabieg kosmetyczny. Córka ma 20 lat i cerę z umiarkowanym trądzikiem ( leczony ). Nie znam się na tych zabiegach, sama rzadko chodzę do kosmetyczki dlatego pytam się was. Może ktoś ma doświadczenie z takimi zabiegami i może mi doradzić. Czy zabiegi tego typu mogą zaszkodzić na cerę tradzikowatą? Jaki zabieg wybrać?
Obserwuj wątek
    • alpepe Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 08:58
      NIE.
      Nie rób tego. Kup jej bon do Sephory, czy Douglasa, czy Hebe, jak już musisz.
      • gatito_z_kato Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 10:13
        Dokładnie. Mam na stanie prawie 20-latkę, one wiedzą o kosmetykach i zabiegach dużo więcej niż my smile przy takiej cerze i leczeniu to bym się raczej nie wtrącała z pomysłami. Do powyższych sklepów dorzuciłabym jeszcze ewentualnie Cosibellę, córka kupuje tam kosmetyki koreańskie, można najpierw poczytać szczegółowo składy itp.
    • mabel_mora Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 09:05
      "córeczko" chcialabym ci sprezentowac voucher na zabieg, ale nie znam sie, moze jest cos co bys chciala, a moze wolisz bon do ....

pisze to jako obdarowujaca i obdarowywana
    • raczek47 Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 09:42
      Najlepiej poradź się w dobrym gabinecie kosmetycznym, jakie zabiegi byłyby dobre dla Twojej córki i dopiero kup.
      • gatito_z_kato Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 10:17
        Jeśli trądzik jest leczony, to zakładam że przez lekarza, czyli wjechały leki na receptę, więc może lepiej niech lekarz się wypowie, czy i jakie zabiegi można zastosować. I na pewno nie u kosmetyczki, ale u lekarza.
        • raczek47 Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 10:25
          Lekarz nie będzie się znał na zabiegach kosmetycznych, doświadczona kosmetolożka tak.
    • feldmarszalek.duda Re: Zabiegi na twarz 01.03.26, 14:49