Gość: guest
IP: *.*
27.08.01, 11:27
czesc dziewczyny! bylam taka szczesliwa. konczyl sie 16 tydzien, wszystko bylo w porzadku i nagle... plamienie (ciemne, brunatne, ale krotko, jednorazowo), delikatne klocia w podbrzuszu i silne uczucie parcia na mocz. oczywiscie lzy, strach i od razu wizyta u lekarza. USG wykluczylo odklejanie (nie wiem czego, takie okreslenia padaly z ust lekarza, a ja nie spytalam z tego wszystkiego), ale otrzymalam nakaz lezenia przez 2 tygodnie i noszenia czegokolwiek. diagnoza: obnizenie dna macicy. no i biore tabletki na podtrzymanie ciazy (DUPHASTON). z tego co wiem zawieraja one progesteron. bardzo sie martwie o dzidziusia i o to co bedzie. nie wiem tez co to za lek, bo w ulotce nie wiele o tym pisza. jaki moze byc wplyw progesteronu na rozwoj dziecka. czy ktoras z was o tym wie, moze miala podobny przypadek. moze bralyscie ten lek? strasznie sie martwie. nic nie mozna przewidziec, te malenkie istotki ktore w nas dorastaja sa takie kruche... dbajcie o siebie. pozdrawiam i sciskam was wszystkie! czekam na wasze uwagi.