Dodaj do ulubionych

BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II :D

30.06.06, 12:06
Jako że naklepałyśmy tyle postów, że nie można wiecej w tamtym wątku to
zakładam drugi smile

Czujcie się jak u siebie big_grin

To ktoś się namyślił na środę do Czarnej? smile
Buziaki
Obserwuj wątek
    • anet77 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 12:18
      Hej. A to jednak już więcej nie można napisac w tamtym wątku a ja zastanawiałam
      się dlaczego nikt nic nie piszesmile Co do środy to niestety ja nie będe migła.
      Wogle jakoś ostatnio mamy urwanie głowy i na nic nie ma czasu - mąż to pierwszy
      zauważyłsmile A w tą niedzielę chrzciny jeszcze. Fakt, ze robimy w lokalu więc nie
      ma większych przygotowań ale i tak jest co robić.
      • monika2821 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 13:14
        Podziel sie z nami jak zabralas sie za wyprawienie chrzcin.To przede mna a
        jestem zielona.Tez musze zrobic w restauracji.Na ile czasu to sie wynajmuje?
        Podaje sie tylko obiad czy cos jeszcze?
        • anet77 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 14:48
          My robimy w Kręgu ale dzwoniliśmy i byliśmy w kilku lokalach. W Kręgu
          wynajmujemy mała sale. Będą 2 dania gorace poza tym zakąski, sałatki, owoce,
          ciasta, lody, napoje. My tylko alkohol mamy dostarczyć jeśli chceny.
          Najważniejsze najpierw znaleźć lokal i zarezerwować go, bo w kościele termin to
          sie potem raczej dopasuje.
    • julka130 Re: anet77 01.07.06, 10:18
      anet77 taka imprezka w lokalu to chyba niezły wydatek?
      mam nadzieje że do sierody zmienisz zdanie i jednak przyjedziesz z villem0.
      Taki wypadzik dobrze ci zrobi. zrelaksujesz się. porozmawiasz.
      byłaś juz w poradni laktacyjnej. Ja zrezygnowałam z równego karmienie dwiema
      cycami. jedną karmiłam więcej druga mniej.
      • anet77 Re: anet77 01.07.06, 11:04