villem0 30.06.06, 12:06 Jako że naklepałyśmy tyle postów, że nie można wiecej w tamtym wątku to zakładam drugi Czujcie się jak u siebie To ktoś się namyślił na środę do Czarnej? Buziaki Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
anet77 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 12:18 Hej. A to jednak już więcej nie można napisac w tamtym wątku a ja zastanawiałam się dlaczego nikt nic nie pisze Co do środy to niestety ja nie będe migła. Wogle jakoś ostatnio mamy urwanie głowy i na nic nie ma czasu - mąż to pierwszy zauważył A w tą niedzielę chrzciny jeszcze. Fakt, ze robimy w lokalu więc nie ma większych przygotowań ale i tak jest co robić. Odpowiedz Link Zgłoś
monika2821 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 13:14 Podziel sie z nami jak zabralas sie za wyprawienie chrzcin.To przede mna a jestem zielona.Tez musze zrobic w restauracji.Na ile czasu to sie wynajmuje? Podaje sie tylko obiad czy cos jeszcze? Odpowiedz Link Zgłoś
anet77 Re: BIAŁOstockie przyszłe i obecne mamy part II : 30.06.06, 14:48 My robimy w Kręgu ale dzwoniliśmy i byliśmy w kilku lokalach. W Kręgu wynajmujemy mała sale. Będą 2 dania gorace poza tym zakąski, sałatki, owoce, ciasta, lody, napoje. My tylko alkohol mamy dostarczyć jeśli chceny. Najważniejsze najpierw znaleźć lokal i zarezerwować go, bo w kościele termin to sie potem raczej dopasuje. Odpowiedz Link Zgłoś
julka130 Re: anet77 01.07.06, 10:18 anet77 taka imprezka w lokalu to chyba niezły wydatek? mam nadzieje że do sierody zmienisz zdanie i jednak przyjedziesz z villem0. Taki wypadzik dobrze ci zrobi. zrelaksujesz się. porozmawiasz. byłaś juz w poradni laktacyjnej. Ja zrezygnowałam z równego karmienie dwiema cycami. jedną karmiłam więcej druga mniej. Odpowiedz Link Zgłoś