jot-23 28.03.03, 18:41 i jeszcze nowe slowko co siem dzisiaj nauczylem - NEFARIOUS carlyle group, halliburton, trireme partners, Adnan Khashoggi.... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Borsuk Re: mind boggling IP: 66.207.104.* 28.03.03, 19:08 ???? Co ???? A ja wczoraj sie nauczylem slowa Guajazyl - plyn na porost wlosow, hehe ... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Yess!! Re: mind boggling- czyzby, kloss,??? IP: *.prem.tmns.net.au 28.03.03, 23:26 no to Mirko sie ucieszy sypne link, zeby sie chlopak nie meczyl www.larouchepub.com/other/2003/3011neocon_exit.html A swoja droga czy takie rwkiny to tylko wykorzystuja "swietne" okazje, czy raczej je tworza?? tak jakby ktos nie wiedzial, ze wojna to swietny interes a nie jakies tam wyzwalanie uciemiezonych (...)Perle and Feith were two of the co-authors of the 1996 "Clean Break" strategy paper delivered to Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu. The paper was a blueprint for abrogating the Oslo Accords, premised on provoking a war against Iraq Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jot-23 Re: mind boggling- czyzby, kloss,??? IP: *.dyn.optonline.net 29.03.03, 00:19 Gość portalu: Yess!! napisał(a): > A swoja droga czy takie rwkiny to tylko wykorzystuja "swietne" okazje, czy > raczej je tworza? prawde powiedziawszy, zastanawiam sie nad dokladnie tym samym pytaniem. ostatni artykol Hersha, www.newyorker.com/fact/content/?030331fa_fact1 wskazuje, ze co najmniej, "dobra okazja" jest wspomagana roznymi machlojami, jezeli zachodzi taka potrzeba. Interesujaca jest rola Blaira/Wielkiej Brytanii, jakby nie bylo, UK ma jedne z najsilniejszych i najglebiej zakorzenionych instytucji demokratycznych. jest znacznie wiecej do przemyslenia... nie mam na to ochty za bardzo, wole raczej zjebac kogos, jak sie nic nie trafi to wracam do ko-jota Odpowiedz Link Zgłoś
ko-jot-23 Re: mind boggling- czyzby, kloss,??? 09.04.03, 14:08 Gość portalu: jot-23 napisał(a): > > > jest znacznie wiecej do przemyslenia... nie mam na to ochty za bardzo, wole > raczej zjebac kogos, jak sie nic nie trafi to wracam do ko-jota Wlasnie to czytam i zastanawiam sie ze takiej hipokrytyvcznej meskiej kurwy jak ty nie zabili butelka w jakiejs knajpie. Widocznie masz leb jak skala. A "myslec" nie masz nad czym , "pray for happy return of our troops", fuckhead. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: up! Up!dobre linki, szkoda czasu na szukanie w spamie IP: 144.134.77.* 09.04.03, 10:22 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: --Michal Jeszcz o linkach. IP: *.tiaa-cref.org 09.04.03, 16:20 A ja sie zastanawiam kim jest Mr.Hersh? www.rense.com/general35/whwy.htm Odpowiedz Link Zgłoś
jot-23 Re: Jeszcz o linkach. 09.04.03, 16:28 Gość portalu: --Michal napisał(a): > A ja sie zastanawiam kim jest Mr.Hersh? ja na to patrze w ten sposob: jest to jeden z nastepnych facetow z jakas swoja wlasna agenda, niekoniecznie jasna dla postronnych. Pragmatyczna prawda jest taka, ze spoleczenstwo sklada sie z ludzi, znakomita wiekszasc z nich mysli krotkoterminowo , o swoim wlasnym interesie, nie chce/moze widziec konsekwencji swoich akcji z szerszego punktu widzenia. Sila ustroju reprezentowanego w USA, jest wielosc osrodkow wladzy, kazdy z nich szachujacy wszystkie inne, co sprowadza sie do wymuszania pewnego kompromisu...itd... wiesz o co mi chodzi. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: --Michal Konsensus? Kompromis? IP: *.tiaa-cref.org 10.04.03, 16:50 Moze byc moze. Mnie sie jakos wydaje ze to chodzi o to kto komu jebnie w zeby pierwszy albo ostatni, mozna to nazywac "trzymanie w szachu". Czy to sila ustroju to nie jestem pewiem, to raczej IMHO chodzi o to ze w krainie miodem i mlekiem plynacym i dla najmnijeszego robaka bozego znajda sie jakies okruchy na ktorych sie pozywi [uwaga licencja poetika]. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hu-jot-23a Re: mind boggling shit - Oui ... hehe! IP: 66.207.104.* 10.04.03, 18:30 Etendus dans leurs blindés, les US marines de la compagnie Kilo jettent un dernier regard sur les photographies de leurs familles. Il est 11 heures locales ce mercredi matin. Dans une heure, le moment qu'ils attendent depuis de longues semaines arrivera enfin : l'offensive finale sur Bagdad pour renverser le régime de Saddam Hussein. Le sergent Zach Hansen, un tireur d'élite, inscrit son numéro de Sécurité sociale et son groupe sanguin, A+, sur son casque. «Aujourd'hui on pénètre dans le centre-ville. On va entrer en plein dans le merdier», rigole-t-il en engouffrant une grosse pincée de tabac à chiquer dans la bouche. «Si je suis blessé et que l'on doit m'évacuer, comme ça, on saura qui je suis et l'on pourra me transfuser rapidement si nécessaire.» A-t-il peur ? «On est des fichus US marines, assène le sergent Hansen en bombant le torse. Pourquoi aurait-on la trouille des Irakiens ? Depuis le début de cette guerre, ils se débinent dès que l'on avance. Ils savent que l'on est mieux armés et mieux entraînés qu'eux. C'est pour faire ça que je ne suis pas allé à l'université. J'irai quand la guerre sera finie. Les militaires irakiens savent aussi la population veut se débarrasser de leur chef, Saddam Hussein, le dictateur». Les US Marines du 7e RCT (équipe de combat du régiment) se sont installés à l'aéroport militaire Rachid, situé dans les faubourgs au sud-est de Bagdad mardi, après avoir pris le pont ouvrant la voie vers le centre de la capitale la veille. Il est midi. La Kilo Company tire les premiers coups de canon de 50, suivis de rafales de mitrailleuses. L'ennemi se trouve à quelques kilomètres de l'aéroport de l'autre côté d'un carrefour routier menant vers le centre ville. La riposte irakienne, menée par quelques combattants armés de Kalachnikov et de lance-roquettes RPG, paraît ridicule par rapport à la puissance de feu démesurée des forces américaines. Celles-ci répondent à chaque tir isolé par un déluge de feu de tous calibres. Odpowiedz Link Zgłoś