Forum Specjalne Publicystyka
ZMIEŃ
      indie

indie

(36 wyników)
    • "Indie chcą kontrolować internet" - cały?
    • Niedawno przeczytalam w prasie,ze liczba milionerow indyjskich jest wyzsza od ilosci milionerow w Europie.Natomiast kilka dni pozniej byl apel o pomoc dla biednych i glodujacych dzieci w Indiach.Nie dalam ani franka.Moze niech ta najwieksza demokracja w swiecie sama zacznie sie przejmowac swoimi obywatelami!!!!!!
    • Albo ma się przemysł i miejsca pracy dla zwykłych ludzi ale powietrze brudne albo ma się czyste powietrze i mnóstwo bezrobotnych i żadnego przemysłu .
    • "stracil jaja dla miksera", a nasze spoleczenstwo sie starzeje!
    • wspaniały materiał. wzruszyłem się. jestem lekarzem i zgadzam się w 100%. ujrzenie pełnego aspektu piękna umierania, cierpienia radości wzruszeń to paliwo dla mnie każdego dnia (jestem lekarzem ale mój ojciec i stryjowie byli fotografami). Przy pracy w domu starców obserwowałem i starałem się zawsze umożliwić jak najpiękniejsze umieranie. Oswojeni, bezpiecznie, z rodziną, odchodzili w ciszy i spokoju, niedługo już wiecznym.
    • Wielki kraj, trudny los, mądra kobieta. Powodzenia, bo wszak ten los jeszcze nie powiedział ostatniego słowa. I podziękowania dla p. Jagielskiego za artykuł. rs_
    • Jesteście śmieszni. Ten tekst jest na stronie BBC od grudnia 2006 roku.
    • Dlaczego autor zapomniał o pogromach chrześcijan w Indiach. Co chrześcijanin to nie człowiek. Wiem że ludzie "Gazety" chcieli by jak najbardziej zmarginalizować chrzescijaństwo, bo dla nich chrześcijanin kojarzy sie z nacjonalizmem i o. Rydzykiem, a to już duża ignorancja co normalne zreszta w tej gazecie
    • Nie mam najmniejszych wątpliwości, że te plemiona przegrają konfrontację z gigantycznym konsorcjum. Najlepiej to ukaże, że fabuła w Avatarze jest niestety tylko fikcją literacką.