Forum Mężczyzna Mężczyzna
ZMIEŃ
      wychowanie

wychowanie

(15 wyników)
    • Jaki jest? Z czym ma większe problemy w związkach z kobietami?
    • Wiele razy slyszalam opinie o tym jakie to straszne wychowac sie bez ojca...szczegolnie dla mezczyzny. Czy sa na sali mezczyzni, ktorzy wychowali sie bez ojca, tudziez z ojcem tzw. dochodzacym/weekendowym?
    • Film od 18 lat - myslałem że pokażą jakieś laski, a tu lipa :(((( Ale zdjęcia rozebranych chłopaków nawet niczego sobie, hmmmm...
    • Witam, jestem studentka piątego roku psychologii na Uniwersytecie w Poznaniu. W ramach pracy magisterskiej prowadzę badania nad związkiem między tym jak byliśmy wychowywani a naszą świadomością ciała. Poszukuje chętnych do wypełnienia anonimowej ankiety znajdującej się pod adresem tinyurl.com/kwestionariusz Z góry serdecznie dziękuję za pomoc Pozdrawiam Ola Gawinecka
    • tak do 20 lat, gdyby to było zw 100 000 zł, na co wydasz pieniądze na drugie, trzecie dziecko, czy na nowy dobrej klasy samochód? ... to taka zagwozdka dla prawdziwych mężczyzn;-)
    • Czy ktos widzial juz program festiwalu filmowego w Sanoku? Jest ogromny. I na przyklad caly Jarmusch!
    • ...żeby nie wyrósł na macho pantoflarza pajaca emocjonalnego popaprańca ........(tu wstawić dowolnie) Żeby miał udane życie rodzinne:był szczęśliwy w związku i by była szczęśliwa jego "druga połowa"? Sama często tłumaczę to, jacy są różni panowie, błędami wychowawczymi ich matek.Tylko JAK TYCH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ?
    • Tak sie zastanawiam na bazie obserwacji zachowania ludzi przychodzacych do takiej jednej silowni w miescie, co to ja kilku sportowcow zalozylo, a ktora to jest bardzo droga i "elitarna". Otoz w kazdej osiedlowej silowni, gdzie przychodza bramkarze z nocnych klubow, mechanicy oraz gangsterzy poziom kultury zdecydowanie przewyzsza bywalcow szacownej silowni na "G". Jak to mawiali? honores mutant mores sed raro in meliores. zdaje sie, ze status materialny nie sanuje braku kultury wy...