Dodaj do ulubionych

Proszę o pomoc przy pracy magisterskiej.

28.11.07, 11:32
Witajcie,

Nazywam się Kamila Kuchmister i jestem studentką piątego roku psychologii w
Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, w której interesuje mnie
samopoczucie i nastrój towarzyszące procedurze In vitro.

W związku z tym bardzo proszę o pomoc wszystkie uczestniczki forum planujące
lub przygotowujące się do procedury In vitro.

By uzyskać więcej informacji wystarczy kliknąć na link, który znajduje się
poniżej.

kamilakuchmister.badanie.googlepages.com/1

BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA POMOC
Obserwuj wątek
    • wiewioreczkamilka Re: Proszę o pomoc przy pracy magisterskiej. 13.12.07, 21:40
      Proszę pomóżcie.
    • magdamajewski Re: Proszę o pomoc przy pracy magisterskiej. 13.12.07, 21:55
      jesli przez to nie przeszlas nikt nie jest w stanie Ci wytlumaczyc
      co sie czuje...
    • thursday.next Re: Proszę o pomoc przy pracy magisterskiej. 14.12.07, 01:13
      kamilko mam deja vu - prosiłaś już o to i pamiętam jak niektóre
      dziewczyny szczegółowo wytłumaczyły Ci dlaczego nikt nie weźmie
      udziału w tak skonstruowanym badaniu. Naprawdę podziwiałam je wtedy,
      że chce im Ci się tak tłumaczyć - bądź więc łaskawa i chociaż się z
      tym zapoznaj. Nie obwiniam Ciebie, za to faux pas (ale mnie na
      francuski wzięło ;p) - jesteś studentką, która jak widać musi się
      wiele jeszcze nauczyć o metodologii badań, ale Twój promotor???? Czy
      on to w ogóle widział i zaakceptował? Poproś go o jakieś materiały
      nt. etyki badań społecznych.
      • tekla12 thursday.next 14.12.07, 13:01
        Czy czasem nie pomyliłaś wątków? Czy nie chodzi Ci o to:
        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=191&w=71491001&a=71491001
        Bo według to co podałam w linku było beznadziejne ale wydaje mi się, że Kamilka
        mądrze myśli i ma niezły pomysł na pracę. Chętnie bym poznała wyniki.