Dodaj do ulubionych

Kupno Renault Modus

16.03.15, 08:38
Nie znam się na autach. Potrzebuję taniego w eksploatacji, małego, miejskiego auta.
Jest do kupienia Renault Modus 1,6 rocznik 2006.
Czy są tu może użytkownicy takiego auta i czy mogliby mi doradzić? Słyszałam, że części są drogie, czy to prawda?
Obserwuj wątek
    • chris62 Re: Kupno Renault Modus 16.03.15, 09:21
      Części do wszystkich aut są drogie.
      Ogólnie Renalult jest chyba najtańszym autem zachodnim pod tym względem,
      niemniej w Modusie (nie tylko) są elementy z chipami, które trzeba aktywować w serwisie są to elementy mające wpływ na bezpieczeństwo jak np przekładnia kierownicza.
      Ważniejsze jest jednak to że to małe autko oferuje stosunkowo wysoki poziom bezpieczeństwa.
      Można tez spojrzeć na klona czyli na Nissana Note.

Silnik 1.6 to sprawdzona jednostka dynamiczna i ekonomiczna.
      • kryptopiryna Re: Kupno Renault Modus 16.03.15, 12:55
        Dziękuję za odpowiedz. Znalazłam jakieś opinie, że wymiana zarowki kosztuje 200 zł, bo trzeba rozmontować pas przedni żeby się do niej dostać? Czy rzeczywiście tak jest?
        • nazimno Podobno samochod ten jest upierdliwie 16.03.15, 12:58
          skonstruowany. Nie on jeden.
        • chris62 Re: Kupno Renault Modus 16.03.15, 13:59
          No z tymi żarówkami to przegięcie kiedy miałem starego Scenica to żarówkę wymieniałem w minutę a koledzy już wtedy takie problemy miewali w innych markach.
          W każdym razie ja nie kupuję auta gdzie wymian żarówki stanowi problem.
          W obecnym aucie dla wygodnej wymiany żarówki muszę wyjąć reflektor ale jest to odkręcenie jednej śruby i zasuwki więc no problem.
          Tendencja jest taka aby zmuszać klienta na przyjazd do serwisu.
          To powinno być tępione ustawowo - takie auto gdzie wymiana żarówki jest czasochłonna z uwagi na utrudniony dostęp IMO nie powinno dostać homologacji.
          • szarykot Re: Kupno Renault Modus 19.03.15, 22:00