Dodaj do ulubionych

Najszybsza trasa do Chorwacji

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.17, 20:36
Jak pojechać z Warszawy, żeby być jak najszybciej na miejscu ?
Konkretnie do Makarskiej
Muszę pojechać po pracy w piątek, bo muszę jechać w nocy
Sam jestem kierowcą
I żaden nocleg na trasie nie wchodzi w grę, muszę dać radę dojechać w kawałku z powodu tego, że dzieci muszą spać w nocy w aucie
I proszę mi nie prawić głupich kazań o konieczności spania po drodze, proszę sobie darować
Jaka jest najszybsza trasa ?
I ile kosztuje ?

Obserwuj wątek
    • wislok1 ?! 25.03.17, 21:48
      Najszybsza trasa:
      tiny.pl/g5txx
      Opłaty drogowe:
      www.dalnicni-znamky.com/pl/
      Koszt benzyny:
      około 1500 złotych

Muszę, muszę, muszę, muszę....
      Nic nie musisz, po prostu chcesz...
      Jajca se robisz albo piszesz idiotyzmy z przekonania....

• kolpik124 Re: Najszybsza trasa do Chorwacji 25.03.17, 22:20
      miszcz i cyborg w jednym :D

Gość portalu: Ari napisał(a):

> Jak pojechać z Warszawy, żeby być jak najszybciej na miejscu ?
      > Konkretnie do Makarskiej
      > Muszę pojechać po pracy w piątek, bo muszę jechać w nocy
      > Sam jestem kierowcą
      > I żaden nocleg na trasie nie wchodzi w grę, muszę dać radę dojechać w kawałku z
      > powodu tego, że dzieci muszą spać w nocy w aucie
      > I proszę mi nie prawić głupich kazań o konieczności spania po drodze, proszę so
      > bie darować
      > Jaka jest najszybsza trasa ?
      > I ile kosztuje ?
      >
      • wislok1 Re: Najszybsza trasa do Chorwacji 26.03.17, 13:50
        Na innym forum jakiś gostek się chwalił, że jechał przeszło 20 godzin bez przerwy... I wszystko miało być OK
        I tam prawie każdy miszcz, twierdzi, że jedzie 15-16 godzin bez zmęczenia...
        Taka norma ( popisywania się )
    • Gość: darek.59.pl Re: Najszybsza trasa do Chorwacji IP: *.dynamic.chello.pl 26.03.17, 10:04