allyas
21.12.06, 10:16
Prowadzę firmę. Założyłam rachunek w mBanku - mBiznes konto. Od kilku lat mam
w mBanku swoje prywatne konto i nie miałam powodów do narzekań, ale teraz -
po prostu ręce opadają :(((. Umowę z mBankiem w sprawie prowadzenia mojego
konta podpisałam 18.10.06 (ponad 2 miesiące temu). Przywiózł ją do mnie
kurier, ja ją podpisałam, wzięłam dla siebie jeden egzemplarz, drugi egz.
kurier zabrał dla mBanku. Niestety do tej pory konto mam zablokowane (nie
mogę ani wykonywac ani przyjmowac przelewów). MBank odmawia aktywowania
konta, ponieważ kurier nie dostarczył mu umowy (po 2 miesiącach od
podpisania!!!). Reklamacja złożona została około 2 tygodni temu i jedyne, co
mBank zrobił (wiem, bo dzwonię niemal codziennie i się pytam co zrobiono w
mojej sprawie), to skontaktował się z firma kurierską z prośbą o dostarczenie
dokumentów. Niestety firma przez 2 tygodnie (od momentu zgłoszenia
reklamacji) tego nie zrobiła. A mBank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji :
(. Ręce mi opadają. Jak mam podpisywac umowy z kontrahentami, gdy nie mogę
podać numeru konta? Przelewy do ZUSu robię na poczcie...Paranoja.Prosze o
pomoc - co jeszcze mogę zrobić? Uprzejma pani na mLinii poradziła mi, zebym w
celu przyspieszenia sprawy sama kontakotowała się z firmą kurierską i ich
ponaglała...Tylko że to powienien robić bank, a nie ja (firma w stosunku do
mnie wywiązała się ze zobowiązania-ja mam egzemplarz umowy). A poza tym to
przecież mbank wybiera firmy kurierskie, z którymi współpracuje. Brak
profesjonalizmu firmy kurierskiej świadczy o braku profesjonalizmu banku w
zakresie doboru podwykonawców...