Gość: kudlaty867 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.11.07, 15:06 Cześć Czy nieznacie przypadkiem jakiegoś dobrego programu do obróbki wykresów Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
pawel.sliwa Re: Program do analizy wykresu 13.11.07, 16:10 witam, jest ich sporo począwszy od Metastocka do wyspecjalizowanych typu DT5 czy WaveTrader. do czego ci to ma służyć, pawel Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kudlaty867 Re: Program do analizy wykresu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.11.07, 17:26 Witam Jestem początkujący więc jestem świeży jeżeli o temat programów. Jak by było możliwe zastosowanie liczb Fibonacciego albo swobodne wykreślanie lini do fal Eliota. Na XTB nie mam swobody do analizowania trendów historycznych ( tak mi się chyba wydaje ???) Dzięki Michał Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jacko Re: Program do analizy wykresu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.11.07, 19:31 Ostatnio znalazłem świetny program, nie jest on jednak darmowy niestety. Jest 14 dniowy okres próbny. ite.efixpuls.pl/index.htm Odpowiedz Link Zgłoś
raposo2 Re: Program do analizy wykresu 13.11.07, 20:01 oczywiście, że masz możliwość. MetaTrader 4 to potężne narzędzie :-). Jeśli chcesz skorzystać ze zniesień Fibo lub innego wynalazku fibo to możesz wrzucic go na wykres korzystając np. z zakładki Wstaw --> i tam wybierasz co chcesz, możesz też dodać dodatkowe poziomy fibo (bo są tylko te główne) edytując zniesienia na wykresie. Jeśli chcesz wykreślać fale Eliota korzystasz z linii trendu (polecam ją pogrubić) i w jej edycji --> parametry wyłączasz opcję "promień", Wtedy linia ta nie biegnie w nieskończoność. Jak swobodnie chcesz analizować trendy żeby wykres nie przeskakiwał ci automatycznie na początek wyłącz "autoprzesuwanie" (zielona strzałka na górnym pasku). Jeśli skończą się dane historyczne przytrzymaj Page Up, wtedy powinny się dogrywać (o ile będą dostępne). Zachęcam do bawienia się samemu i odkrywania potęgi MT4 :)). Odpowiedz Link Zgłoś