Dodaj do ulubionych

Skoki narciarskie 2 ! :D

26.11.11, 14:18
Dzis rozpoczyna sie nowy sezon skokow narciarskich, wiec otwieram nowy watek. Wszystkich zakochanych w tym cudownym sporcie i cudownych skoczkach zapraszam do dalszej dyskusji ! big_grin serce
Obserwuj wątek
    • olaya_ Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 26.11.11, 15:03
      jeeej, już myślałam, ze się nie doczekam tego sezonu serce
    • marszalinka ... 26.11.11, 15:24
      No i dzisiejszy konkurs odwolany, a ja specjalnie plany na dzis zmienialam...crying Tak to jest z tym wiatrem wlasnie...
      • olaya_ Re: ... 26.11.11, 15:28
        dlaczego odwołali? i na kiedy przenieśli? w sumie to lepiej, bo dziś nie mogę oglądać smile
        • olaya_ Re: ... 26.11.11, 15:33
          a no tak, ten wiatr to potrafi wszystko zepsuć sad
    • selena013 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 26.11.11, 21:19
      a już miałam nadzieje, że uda się rozegrać konkurs... ; (
      oby jutro. wgl mają być aż dwa ;O i drużynowy, i indywidualny ;O ciekawie .
      • mam_to_gdzies Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 26.11.11, 21:24
        smile)))
        • lavender Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 26.11.11, 21:38
          Hej smile Wiadomość o odwołaniu dzisiejszych skoków mnie dobiła ale pocieszam się tym ze jutro będą dwa konkursy smile
      • easy_me Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 10.02.12, 17:23
        ta skoki są interesujące, szkoda, że Małysz już nie bierze w nich udziałuuncertainuncertain
        no ale zawsze można popatrzeć na Morgiego;]]
    • marszalinka ;D 27.11.11, 19:29
      To nie sen ! Sezon sie naprawde rozpoczal ! Zaczelam w to wierzyc dopiero gdy zaczeli skakac ... ;*
      Autria oczywiscie juz swietna forma, nieoczekiwanie rosjanie tez. No, no bedzie ciekawie ;D
      • lavender Re: ;D 27.11.11, 19:58
        Ktoś wie gdzie można kupić kalendarz z Austriakami???
    • hellyeahlucy Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 28.11.11, 18:02
      aww, no proszę! : D nowy wątek ^^ tylko jakoś się rozsypało i mało osób pisze ;<

      a co do konkursów - ah, brakowało mi tego :3
    • melissa Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 28.11.11, 19:23
      nie było mnie kilka dni a tu proszę... nowy wątek smile

      odrazu zastrzegam, że do końca roku będę rzadko się udzielać, bo mam teraz mnóstwo spraw na głowie i ciężko mi znaleść czas na siedzenie przed komputerem, ale skoki będę oglądać smile nie ma mowy big_grin

      tak się cieszę, że już zaczął się sezon. ostatnie dni to ja już nie mogłam wytrzymać. tylko tak trochę dziko to wyszo, że jednego dnia były kwalifikacje, drużynówka i indywidualny. no ale gratulujemy kamilowi 4 miejsca i adreasowi zwycięstwa big_grin. a ta drużynówka to był tylko wypadek przy pracy smile
    • selena013 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 28.11.11, 21:15
      jeeeeeeeee ;D w końcu serce
      ja dopiero dziś z gratulacjami, ale wczoraj nie miałam dostępu do internetu ;p
      brawo Kamil : )
      niestety nie mogłam obejrzeć konkursu drużynowego...
      ale jeśli chodzi o wyniki to następnym razem będzie lepiej ;D
      no i oczywiście gratulacje dla Austriaków po raz tysięczny za zwycięstwo w drużynówce ;D noo i indywidualny konkurs też należał do nich ;D
    • alice94_ ;) 29.11.11, 15:29
      Też ostatnio taka zalatana jestem , że nie mam nawet czasu odpocząć , a moi nauczyciele już ostatnio całkowicie oszaleli ;/ Ale na pewno nie opuszczę tego wątku i postaram się wchodzić , o ile to możliwe , jak najczęściejwink ..
      Co to Kussamo , to nawet mi się podobało , tak jednego dni 2 konkursy i kwali. Wreszcie miałam pod dostatkiem , tego na co czekałam przez tyle miesięcy ;D. Również gratuluję Austryjakom i Kamilowi też oczywiście ;D. Teraz tylko czekać na Lillehamer ; )
    • marszalinka ;D 01.12.11, 16:44
      No tyle na glowie jest ze masakra.... Mam to samo...

      Nastepny konkurs juz za 2 dni, teraz zycie wyglada zupelnie inaczej ^^
    • anulka Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 02.12.11, 15:22
      Fajnie że założyułaś nowy wątek. Jakie były wyniki pierwszego konkursu sezonu? Miałam sporo nauki i nie mogłam obejrzeć ? smile
    • miki_jackson no i oto ja - wielka fanka skoków ;DD 02.12.11, 15:38
      taa, kocham skoki. Szczególnie Austrię, to widać po avku ;D
    • marszalinka . 02.12.11, 18:28
      Wygrał Kofler.
      Wlasnie ogladam kwalifikacje i Maciek cos zle skoczyl crying
    • selena013 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 02.12.11, 22:31
      o kurcze. nie oglądałam kwalifikacji ;O i jutrzejszy konkurs też chyba w całości nie będę mogla obejrzeć ; (
      ale trzymam kciuki bardzo mocno ; )
    • marszalinka Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 03.12.11, 13:34
      Tez nie bede ogladac calych skokow. Tylko pierwsza serie, wiec prosilabym kogos zeby mi napisal wyniki ok ? ;D
      • hellyeahlucy Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 03.12.11, 19:30
        nie ogarniam tego co dziś się w konkursie działo, srsly ;O

        brawa dla Kamila ;>
        • jts_30stm. Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 03.12.11, 20:22
          rybeczka (morgi, jeżeli ktoś stary to wie) dopiero 12?! nie wierze, no ale najlepszym się zdarza! ;p oczywiście brawa dla Kamila, jest niesamowity! big_grin
    • monik4 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 03.12.11, 20:22
      bez Małysza to nie to samo ehh.... bez niego nie ma skoków narciarskich.
    • melissa Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 03.12.11, 20:46
      niestety nie widziałam dzisiejszego konkursu, ale znam wyniki. brawa dla kamila, który już teraz jest w dobrej formie, więc co będzie później? smile

      coś czuję, że andi kofler dużo namiesza w tym sezonie. jak narazie radzi sobie wyśmienicie.

      niestety jutrzejszego konkursu też nie zobaczę, ale będę trzymac kciuki za polaków
    • marszalinka . 03.12.11, 21:38
      Dziekuje Alice i Rudej za napisanie wynikow, jednakze nie moglam wam odpisac bo mi sie esy skonczyly crying
      Kamil szaleje, Kofler szaleje, Maciek pierwsze pkt, a Gregor i Rybeczka...?;o
      Jutro juz bede ogladac, ciekawa jestem jak sie konkurs potoczy.... <odmierza czas>
    • alice94_ haha;D 03.12.11, 23:37
      No , ten dzisiejsze konkurs był trochę .. dziwny. Ale to i tak nie zmienia faktu że cieszę się z dzisiejszych wyników , podium kamila i pierwsze punkty maćka przecież ;D A co do rybeczki i gregora to po prostu nie był ich dzień , jutro na pewno im lepiej pójdzie ;D
      @jts_30stm. to ty , naomi ? ; >
      @marszalinka , nic się nie stało; )
    • selena013 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 04.12.11, 11:11
      widziałam wczoraj tylko pierwszą serię. wróciłam do domu jak już była rozmowa w studio. tylko tyle usłyszałam, że Kamil 3 ;D ale się ucieszyłam ;D gratuluje mu serdecznie ;D noo i Maciek dobrze ; )
      ciekawe, jak będzie dzisiaj ;D

      + spóźnione życzenia dla naszego Adama : ) brakuje go na skoczni ; ( ale życze mu powodzenia w nowym sporcie i wszystkiego najlepszego ; )
    • marszalinka ;) 04.12.11, 16:16
      Moj komentarz do dzisiejszych skokow:
      -Kofi ma wielka forme, nie spodziewalam sie ze to on na poczatku sezonu bedzie nr 1!smile
      -Piotrek mnie zaskoczyl bardzo pozytywnie, oby tak dalej,
      - Cieszy mnie 2 miejsce Andersa Bardala, strasznie go lubie, jest taki zabawny, a ostatnimi czasy mu cos nie szlo
      -Morgi i Gregor oczywiscie wysoko serce
      -KAMIL CO TO BYLO !? A mial w klasyfikacji ogolnej te piekne 3 miejsce i spadl na 8 eh...
    • anulka Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 04.12.11, 20:04
      Gratulacje Kamilsmile a co z Vile Larinto ?
    • selena013 Re: Skoki narciarskie 2 ! :D 04.12.11, 20:09
      zgadzam sie Marszalinka ze wszystkim, co powiedziałaś.
      Kamil... no cóż. błąd na progu i ze skoku nic. szkoda, wielka szkoda, bo był tak wysoko.
      ale miejmy nadzieję, że to tylko jeden gorszy skok i czekajmy na następne zawody ; )
      żeby tylko sie Maciuś z Krzysiem zakwalifikowali do konkursu ; )
      noo i gratulacje dla Kofiego ;D naprawde świetnie zaczął wink
    • marszalinka ! 05.12.11, 13:43
      Wlasnie ! gdzie Ville !?
    • alice94_ Ville 05.12.11, 16:42
      Słyszałam , że ma wrócić do skakanie jakoś w połowie sezonu styczeń/ luty , coś koło tego ; ( . Nie wiem czy to prawde , ale jeśli jednak to chyba nie jest za dobrze ...

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka