kop32
08.07.08, 10:34
Witam. Mam taki problem i nie wiem kompletnie jak sobie z nim
poradzic. Od ok. 2 miesiecy po skończeniu kuracji vermoxem
(zdiagnozowane pasożyty po Badaniu aparatem mora)Nastapiły u mnie
silne biegunki i bóle brzucha których nie moge pozbyć sie do dnia
dzisiejszego. Jestem juz tym totalnie osłabiony i przestalem
wychodzic z domu bo kilka razy zdarzyło sie tak że dostalem biegunki
na ulicy.Od 10 lat również choruje na wrzodziejace zapalenie jelita
grubego , i nie wiem np. czy ten lek na pasozyty nie spowodował
zaostrzenia stanu zapalnego. Byłem z tym u gastrologa ale akurat on
wogole nie wzial pod uwage tego że mam candide i pasozyty odrazu
chciał mnie połozyć do szpitala i zaaplikowac lek sterydowy encorton
wiec sobie odpusciłem takie leczenie, bo konsekwencje potem mogły
być jeszcze gorsze.narazie odstawiłem wszystkie preparaty które
brałem (paraprotex, citrosept, candida clear ) wydaje mi sie ze
jeszcze bardziej nasilaja u mnie bole jelit. może mielibyście jakieś
sugestie odnosnie leczenia lub do jakiego lekarze sie z tym udać ,
bo objawy te kompletnie wykluczyły mnie z życia. Dziekuje