Dodaj do ulubionych

Znów pytanie do lekarzy

01.07.06, 00:06
Czy żałujecie, że jesteście lekarzami i powiedzcie dlaczgo nie, bądź tak.
Wszystkich Was pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • lohengrin4 Re: Znów pytanie do lekarzy 01.07.06, 09:22
      żałuję że jestem lekarzem w Polsce, ale pracuję nad tym by to zmienić.
      Poza tym nie żałuję.
      Nie potrafię powiedzieć dlaczego nie żałuję. Cóż, w życiu staram się dokonywać
      dobrych wyborów. Wybór zawodu był wyborem dobrym, na wybór kraju w którym się
      urodziłem niestety wpływu nie miałem. Jeśli uda mi się dokonać kolejnego
      dobrego wyboru, to nie będę żałował ani tego że jestem lekarzem, ani tego gdzie
      nim jestem.
    • dr_ewa999 Re: Znów pytanie do lekarzy 01.07.06, 09:27
      Nie nie żałuję, ponieważ lubię ludzi, lubię swoich pacjentów- nie są dla mnie
      złem koniecznym, nie oczekuję dowodów wdzięczności, pomagam kiedy mogę pomóc
      :)))) Ale swemu dziecku odradziłam studia medyczne.
    • young_doc Re: Znów pytanie do lekarzy 01.07.06, 20:21
      Czy żałuję, że jestem lekarzem?

Gdy uśmiecha się do mnie bęzzębnym uśmiechem staruszka, której zleciłem w kartę
      jakąś niesamowitą ilość leków przeciwbólowych, bo właśnie przespała pierwszą noc od długiego czasu i jedną z ostatnich w swoim życiu...
      Gdy resztką sił szarpie mnie za rękaw fartucha umierający na niewydolnolność krążenia, doskonale zdający sobie sprawę z beznadziejności sytuacji człowiek i resztką tchu w obrzękniętych płucach wykrztusza "skrócić"...
      Gdy tłumaczę o czwartej nad ranem rodzicom dziesięcioletniego dziecka, że ta gorączka i kaszel od kilku dni to nic groźnego, wystarczy przyjmować te antybiotyki i paracetamol przez kilka dni i samo minie...