Dodaj do ulubionych

frustracja w związku z pracą w samorządzie

13.01.06, 14:46
Witam. Skonczylem prawo i juz rok pracuje w urzędzie gminy "przy wnioskach".
Mam juz tego troche dosc, bo dostaje coraz trudniejsze projekty, a
zatrudniony jestem interwencyjnie. W dodatku przerasta mnie analiza
ekonomiczna i finansowa w SW. Nosze sie zamiarem skonczenia z ta branża, chce
poszukac zajec stricte prawniczych, ale ta "swietlana przyszlosc" funduszy
mnie nęci.
Obserwuj wątek
    • cotbus76 Re: frustracja w związku z pracą w samorządzie 14.01.06, 20:42
      Witam !!
      Też jestem prawnikiem i zjmuje się wnioskami. Jeżeli byłbyś zainteresowany to
      mam bardzo przydatną (przynajmniej moim zdaniem) aplikację Excel do analiz
      ekonomicznych. Przytargałam ją z jednego z szkoleń i musze przyznać, że choć
      dość uproszczona to po podstawieniu do niej danych całkiem nieźle się sprawdza.
      Jeśli byłbyś zainteresowany to mogę przesłać.
      • gocha06_75 Re: frustracja w związku z pracą w samorządzie 15.01.06, 08:39
        Przepraszam, ze się wcianam ;), ale bardzo chętnie skorzystałabym z tej
        Excellowskiej aplikacji. Liznęłam trochę księgowości 10 lat temu ale to
        zdecydowanie nie wystarczy aby dać sobie radę z finansową stroną aplikacji.
        Prawdopodobnie tym razem nikt mi w tym nie pomoże, więc będę bardzo wdzęczna za
        przesłanie jej na mój adres gazetowy. Bardzo dziękuję.
      • alapacz Re: frustracja w związku z pracą w samorządzie 15.01.06, 12:30
        Hej,

czy mozesz mi podeslac ta aplikacje do analizy finansowej.

z gory dzieki,

aga
        alapacz@yahoo.com
      • niecny80 Re: frustracja w związku z pracą w samorządzie 15.01.06, 16:57
        No to witam kolege po fachu:-) Nie mow, ze tez siedzisz w gminie i jestes od
        wszystkiego, co zwiazane z unią:-) Nasz "zawód" niestety nie jest jeszcze
        doceniany.
        Prosze wyslij mi ta aplikacje.
        Pozdrawiam
        Niecny
        maciek.fils@poczta.fm