19.04.07, 23:52
Witam jestem Marcin mam 23l i jestem studentem poszukuje kochanki bardzo
chciałbym poznać dojrzała kobietę z która bym sie mógł zaprzyjaźnić na dłuższy
czas szukam zdecydowanej kobiety wiem ze szanse są znikome ale łatwo sie nie
poddam to mój profil zapraszam van23.znajomi.interia.pl/ i mój mali
23vann@gmail.com
Obserwuj wątek
      • arek5001 Re: szukam. 20.04.07, 06:59
        Kolejarku czyżbyś spełniał kryteria? Czy robisz to za pieniądze?
        Zdecydowana długonoga blondi..a może bogactwo w Partii Kobiet i dla reszty coś
        byś znalazł..smile))
    • hurysa1 Re: szukam. 20.04.07, 15:03
      23vann napisał:

> Witam jestem Marcin mam 23l i jestem studentem poszukuje kochanki bardzo
      > chciałbym poznać dojrzała kobietę z która bym sie mógł zaprzyjaźnić na dłuższy
      > czas szukam zdecydowanej kobiety wiem ze szanse są znikome ale łatwo sie nie
      > poddam to mój profil zapraszam van23.znajomi.interia.pl/ i mój mali
      > 23vann@gmail.com

Może byś się po prostu zakochał, a nie szukał i wydziwiał? Takie smaczki
      wynikają z lęków przed uczuciem. Zbliża się maj, przejdź się w ciepłą niedzielę
      do Ogrodu Botanicznego, siądź na ławce, weź dziesięć głębokich wdechów z
      zamkniętymi oczami, otwórz oczy i rozejrzyj się dokoła. Amor tam czeka ze swoim
      łukiem na Ciebie.
      • dzikaafryka Re: szukam. 20.04.07, 21:00
        fajne macie ogrody botaniczne w tym wrocku, czy to jakis specjalny gatunek
        drzew przyciąga amora?????
        bo skoro to takie proste to ja tez sobie usiade i pooddycham, a jak otworze
        oczy............smile
        • kolejar Re: szukam. 20.04.07, 21:11
          dzikaafryka napisała:

> fajne macie ogrody botaniczne w tym wrocku,

Ogród botaniczny oficjalnie jest jeden, ale... Praktycznie w każdej dzielnicy są
          wielkie parki - coś jak w Szczecinie smile. Koło mnie - na Wyspie - mamy
          Szczytnicki. A oprócz tego wały, parki, łąki nad Odrą... Wyspa leży w Dzielnicy