krzysieks1984 21.06.07, 16:44 news.ztm.waw.pl/singlenews.php?newsnr=2676&lang=en&layout=def&category=2 Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
jogger007 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 21.06.07, 17:23 Powiem jasno i wyraźnie to jest kpina!!! Dotychczas miałem daleko bo daleko, linię 132, którą mogłem dojechać do metra czyli był kontakt ze Śródmieściem. Po proponowanych zmianach mieszkańcy "dalszej" części ZB nie mają żadnej możliwości przedostania się na drugą stronę Wisły bez przesiadki. Wziąwszy pod uwagę, że częstotliwość kursowania tych "naszych" linii wynosi średnio raz na godzinę to jak mam dojechać do pracy??? Z autobusu na Dw. Wschodni lub na Żeran skorzystam pewnie 1 albo 2 razy w miesiącu. I w tym miejscu anegdotka: ja i kilku weteranów chcieliśmy wystartować w Mistrzostwach Polski w aquathlonie (bieg + pływanie), ale organizator wyodrębnił tylko kategorię junior i młodzieżowiec resztę zawodników oceniając w jednej wspólnej klasyfikacji. Zrezygnowaliśmy bo trudno 40-to czy 50-cio latkowi ścigać się z na serio z 20-30-latkami. Nie chodziło nawet o wygraną ale chociażby żeby mieć szanse na równą walkę w kategorii. Po roku historia z kategoriami się powtarza bo zdaniem organizatora "nie ma zainteresowania ze strony weteranów to i po co wydzielać". Przekładając na postępowanie ZTM: Wprowadzić linie na wyjątkowo nieciekawej i do tego krótkiej trasie (np. Olesin - Żeran) do tego kurs raz na godzinę i na podstawie badań stwierdzić potem, że "linię należy skasować ze względu na niskie obciążenie". Przedłużenie 134 do Pl. Wilsona i kursowanie co 15 min. w szczycie spowodowałoby, że wielu z nas zrezygnowałoby z jeżdzenia samochodem i gwarantuję, iż autobus taki nie woziłby powietrza. Nawiasem mówiąc równie dobrze co do ZTM można pisać na Berdyczów. Nie dość, że nie są łaskawi odpowiedzieć to nasze glosy wogóle nie są brane pod uwagę. Odpowiedz Link
dimanche Re: 120, 132, 134 nowe trasy 21.06.07, 17:40 Chyba że zrobią 407 linią kursującą cały dzień, a nie tylko w godzinach szczytu... Odpowiedz Link
mk_2 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 26.06.07, 22:10 Na stronie www.nch.pl/ jest ankieta przygotowana przez radnego Białołęki Wojciecha Tumasza, której celem jest poznanie preferencji komunikacyjnych mieszkańców. Może warto ją wypełnić ? Mogę zebrać trochę podpisów jak będę mieć wzór. Odpowiedz Link
dimanche Re: 120, 132, 134 nowe trasy 21.06.07, 17:31 132 nie pojedzie do Wilsona, do metra? A czym ja pojadę do pracy, nie zawsze jeździ 407...Wprawdzie jeszcze mieszkam na Bródnie, ale już za 3-4 miesiące... Odpowiedz Link
krzysieks1984 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 21.06.07, 17:47 Zostaje na obecnej trasie w innych dzielnicach tylko zmienia się na zielonej białołęce. Odpowiedz Link
dimanche Re: 120, 132, 134 nowe trasy 21.06.07, 17:57 Ale Krasińskiego to ulica przy Pl. Wilsona, zależy gdzie tam będzie mieć przystanek... Odpowiedz Link
piotrm74 linia 132 21.06.07, 17:50 KPINA, znowu jakiaś przewałka. Nie będziemy mieć mieszkańcy Głębockiej połączenia z Żoliborzem. Niech Ci fachowcy z ZTMu przestaną kręcić z tymi liniami. Odpowiedz Link
gienek76 A jednak p. Radny działa 21.06.07, 19:55 Czy te zmiany to pokłosie działania p. Radnego? Pozdrawiam Gienek Odpowiedz Link
jacrem68 Re: A jednak p. Radny działa 21.06.07, 22:26 Podsumowując: Głębocka dziękuje wszystkim którzy przyczynili się do zabrania kolejnej lini autobusowej. Zaraz odezwą się głosy że przecież dostaliśmy 120. Tia... jedyne połączenie do centrum to linia 407. Życzę powodzenia w dojechaniu w godzinę do centrum lub do metra pomiędzy 9.30 a 14 (a sobota i święta?). Kto wpadł na taki pomysł? Nie wierzę ze ZTM. Kto zyskał na tej zamianie?: Ostródzka !!! I jeszcze cytat z ZTM: "Wprowadzone zmiany mają na celu poprawę obsługi komunikacyjnej rozbudowującej się wschodniej części Dzielnicy Białołęka." - czytaj: Ostródzkiej - Głębocka na tym straciła. Odpowiedz Link
cichoszka Re: A jednak p. Radny działa 25.06.07, 07:56 Hint: Jak dojechać do centrum pomiędzy 9.30 a 14 i w weekendy: Udać się na przystanek Okrągła (nawet nie trzeba przechodzić przez Głębocką i wsiąść w 132. )) Pozdrawiam sąsiadka Odpowiedz Link
piotrm74 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 08:13 To co robi ZTM dla mieszkańców zamieszkujących przy ulicy Głębockiej to jest kpina i żenada. Kto ustala tak durnowate zmiany to chyba raczej nie ma zielonego pojęcia co robi. Jak dojechać z Głębockiej bezpośrednio do metra wtedy kiedy nie kursuje 407 ??? Nie jestem zły że na Ostrudzkiej pojawi się więcej połączeń z metrem, tylko na ZTM. Jednemu da drugiemu zabierze - parodia !!! Odpowiedz Link
zbogdanca Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 09:24 Super, mieszkam prezy Ostródzkiej i nie mam się z czego cieszyć. Przez kilka miesięcy czułam, że znów mieszkam w mieście, nie muszę pętać sie po supermarkecie w deszczowe dni, czekając ma 134 aby wrócić do domu. Teraz 120 pojedzie Głębocką a nam pozostanie brodzić po błocie ul. Współczesnej, idąc z przystanku przy Szumniacych Traw. Uważam, że poprzednio było sprawiedliwie, zarówno Ostródzka jak i Głębocka miała autobus co 20 minut przez cały dzień, z przewagą Glębockiej którą 120 również kursował. Odpowiedz Link
zuzex Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 09:36 no nie tak niedawno cieszylismy się z linii 732 - w końcu miało być łatwiej. wielu z nas dziwiło się czemu rozkład jazdy jest bliski rozkładowi 132 - już wiadomo. to co ZTM robi z mieszkańcami ul. głębockiej i okolic to kpina nic więcej i albo sprzeciw nasz będzie zdecydowany albo niedługo okaże się, że 732 też pojedzie obok osiedla "derby". mam ochote usiąść na ulicy i zablokować ruch by w końcu zauważono że my też tu mieszkamy i żyjemy i nie chcemy być odcinani od " świata". Ta zmiana prowadzi wyłącznie do tego, że nie wykupie ponownie biletu miesięcznego tylko wracam do jeżdżenia samochodem. SąSIEDZI - spotkajmy się w sobotę porozmawiajmy jak możemy na tą propozycje zareagować i stanowczo się sprzeciwić. Nikt tego za nas nie zrobi. Proponuję spotkanie przy kosciele lub w knajpce przy stadninie (piwko wskazane) Odpowiedz Link
dimanche Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 10:56 132 pojedzie Krasińskiego, jak to mozliwe, że ominie Pl. Wilsona? Czy na pewno ominie? Patrząc na mapę ŻOliborza, nie wiem, jak może jechac Krasińskiego i ominąć metro... Odpowiedz Link
pazurek3 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 12:25 No, nie ominie. Przejedzie obok Parku Żeromskiego do Wisłostrady i tamtędy wjedzie na Most Grota. Przynajmiej tak mi z opisu trasy wychodzi. Pozdrawiam, Monika Odpowiedz Link
z_babinicza Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 12:10 Ja mieszkam kilkaset metrow od Ostródzkiej i moge powiedzec, ze dla mnie te zmiany sa raczej niekorzystne. Stracilem 132 - znakomity transfer do Placu Wilsona Zyskalem 120 - na Dw Wilenski NIe ma tez petli Manki-Wojdy - znakomitego punktu orientacyjnego Widzac jaki priorytet maja Derby (jest to jednak logiczne) zaczynam dostrzegac pozytywy Zielonej Doliny i osiedla Regaty - dzieki nim ktos dostrzeze, ze ZB to nie tylko Derby (przynajmniej komunikacyjnie). Nie znam sie na planowaniu komunikacji miejskiej, ale czy nie mozemy miec jakiejs linii wewnetrznej (maly busik???) jezdzacej co 10-15 minut w petli Berensona, Glebocka, Katy Grodziskie, Ruskowy Brod, Kobialka, Mochtynska, Ostrodzka i znowu Berensona (dwa male busiki jezdzace w przeciwbieżnych petlach???) Takie rozwiazanie pozwoliloby osadnikom mieszkajacym na dalekiej polnocy (poza linia Berensona) miec regularny dojazd do coraz lepiej skomunikowanego rejonu Skarbka z Gor. Oczywiscie nie rozwiazuje to problemu Bialoleckiej,do ktorej wciaz nie ma z Ostrodzkiej zadnego sensownego polaczenia w linii wschod-zachod. Odpowiedz Link
jogger007 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 13:00 Garść dodatkowych uwag: 1. ZTM sam się kompromituje. Policzcie ile zmian w komunikacji było w ciągu ostatniego roku. Albo działa na łapu capu, albo jego planiści są do niczego. Jak można wprowadzać - uzasadnione, konsultowane i poparte badaniami (podobno!) zmiany i wycofywać się z nich po 2-3 miesiącach. 2. O - nie zawacham się powiedzieć - kretyństwie tej spółki świadczy uzasadnienie zawieszenia linii 524. Był to dobry i szeroko wykorzystywany przez mieszkańców Bródna oraz część mieszkańców ZB dojazd do Śródmieścia i dalej na Mokotów. Linia skasowana została ze względu na prace związane z remontem linii tramwajowej w Al. Jerozolimskich, PO KTÓRYCH NIGDY NIE JEŹDZIŁA. Dzięki zmianom wprowadzonym przez ZTM od 16.06.br jadę do pracy o 20 min dłużej (w 2 strony tracę 40 min tak cennego dla mnie czasu). 3. Ten kto wymyślił skrócenie linii 132 (wszak logiczne było przedłużenie jej o 3-4 przystanki do pętli Olesin) nie ma pojęcia o potrzebach mieszkańców naszych terenów. Podejrzewam, że spokojnie licząc 90% mieszkańców Zielonej Białołęki potrzebuje transportu na drugą stronę Wisły bo tam pracuje lub się uczy. Teoretycznie np. Ci z dalszych okolic mogą jechać 134 do Żerania i przesiąść sie na moście. Ale po 1-sze na moście zwykle bywa ciężko z wejściem do autobusu (tłok), a po 2-gie jak 134 nie przyjedzie (wypadnie z trasy) to następny jest za godzinę. Tym sposobem, w moim przypadku, po skasowaniu 132 zamiast zrobić 2 kursy dziennie na Bródno będę jeździł po żonę i dzieci - czyli co najmniej 8 razy dziennie. Wynik: tłok na drogach większy, coraz więcej pieniędzy na benzynę no i coraz mniej wolnego czasu. Odpowiedz Link
piotrm74 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 13:05 Może jakiś protest przeciwko durnym zmianom ZTM?? Odpowiedz Link
zbogdanca Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 13:51 Jest jedna zaleta tych zmian. 132 nie będzie kręcić się po Bródnie, prosto Toruńską dowiezie nas do metra. Żal mi tylko mojej 77 letniej mamy, która cieszyła się, że może samodzielnie i kiedy chce odwiedzać wnuki, korzystając z linii 120. A poza tym ciagłe zmiany zanim zdążymy sie do nich przyzwyczaić są nie zaakceptowania. Odpowiedz Link
zuzex Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 14:53 juz widze 132 na torunskiej przy rondzie w korku co rano. zamiast jak teraz do pl. wilsona 40 minut z glebockiej bedzie jechal ponad godzinke Odpowiedz Link
doronocka Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 14:04 Co za tępy kretyn w ZTM wymyśla takie zmiany?. Zupełnie jak u Pietrzaka cytuję: „Co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze???” Zabierają nam jedyny bezpośredni autobus MIEJSKI 132 jeżdżący po obszarze między Głębocką, a granicą miasta z Markami, którym można było dojechać wzglednie szybko do centrum, tj. pl. Wilsona i metra. Jeździł superrzadko, 2x na godzinę poza szczytem i 3x – w szczycie, ale zawsze. Korzystali z niego także mieszkańcy rozbudowującego się osiedla „Przy rzeczce” przy ul. Berensona (numery 151-159), leżącego wprawdzie w granicach administracyjnych Białołęki, ale traktowani przez władze dzielnicy wyjątkowo po macoszemu, którzy dochodzili do 132 ścieżką po wale p. powodziowym wzdłuż Kanału Mareckiego. Jako „rekompensata” ma być 120, które przez Bródno ma jechać na Dworzec Wschodni. Gdzie i w co mamy przesiadać się, żeby dojechać do Centrum???? Osiedle to nie tylko nie ma żadnego bezpośredniego połączenia autobusowego, ale nawet drogowego z resztą dzielnicy (nawet drogi utwardzonej) i można się z niego wydostać jedynie przez Marki. Od strony zachodniej ul. Berensona, ciągnąca się przez Zieloną Białołękę, kończy się na numerze 121 a potem już tylko szczere pole. O komunikacji miejskiej nie wspomnę. Najbliższy autobus dla tego osiedla – nowo wprowadzony 732, z Pustelnika do Żerania - na granicy z Markami zmienia się w linię podmiejską, gdzie obowiązuje już inna taryfa. Odpowiedz Link
ninke Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 16:33 Jestem naprawdę wściekła, że ZTM skrócił jedyną linię która mogła dowieźć nas do metra. Liczyłam, że ją przedłuży do Olesina a tu takie zaskoczenie. Do tego zauważyłam, że przystanki lini 120 i 134 w pobliżu skrzyżowania Kobiałki z Ruskowym Brodem są tylko po jednej stronie ulicy tzn tylko dla autobusów jadących z Olesina w stronę miasta a w przeciwną stronę nie ma! Jednym słowem dzieci które wędrują Ruskowym Brodem w kierunku Kobiałki do szkoły /a mogłyby podjechać 134/będą wędrowały dalej bo nie będą miały gdzie wysiąść. Odpowiedz Link
pluto_11 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 18:48 A ja nie rozumiem skad tyle krytyki bez chwili zastanowienia. Chodzi mi głównie o 132 i mieszkańców Głębockiej. 132 jadąc dotychczasową trasą krążyło 10-15 minut po Bródnie zanim ruszyło w stronę mostu Grota. Teraz ten sam czas (a może i troche krócej) 132 spędzi jadąc z Głębockiej na Berensona i Ostródzką. Za to w drugą stronę mamy EXPRES z pl. Wilsona. Prosto Trasą Toruńską na Głębocką bez żadnych zjazdów. Lamentowanie że 132 pojedzie teraz ul. Krasińskiego, którą dotąd jeździło świadczy o tym że albo ktoś nie orientuje się jakimi ulicami jeździ albo poprostu z tej lini nie korzysta. Sam kiedyś narzekałem na ZTM i pisałem do nich pisma. A za tą zmianą patrzę optymistycznie. Będzie dobrze ! Pozdrawiam Mieszkaniec Głębockiej Odpowiedz Link
jogger007 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 22:37 Mieszkańcom Głębockiej jest być może wszystko jedno (choć z innych postów wynika, że nie jest to tak jednoznaczne). Zastanów się jednak co mają powiedzieć ci, którzy mieszkają w dalszych okolicach (Kąty Grodziskie, Zdziarska, Mochtyńska, Kobiałka, Ruskowy Bród itd). Dotychczas mogli dojść lub dojechać te 2-3 km do pętli lub przystanku i dojżdzali 132 bezpośrednio do metra. I o to właśnie chodzi przede wszystkim! Odpowiedz Link
cichoszka Re: 120, 132, 134 nowe trasy 25.06.07, 07:53 Zgadzam się z Tobą, nie wiem jak mieszkańcy innych części Białołęki, ale mieszkańcy Głębockiej na zmianach wyraźnie zyskują, a nie tracą. Zamiast się spokojnie przyjrzeć proponowanym zmianom od razu lament.... Przecież 132 do placu Wilsona pojedzie szybciej niż dotychczas!! Inna sprawa, czy przy okazji zmian znowu nie zmniejszą częstotliwości kursowania 132... Pozdrawiam mieszkanka osiedla Białe Łąki Odpowiedz Link
gosia.mk74 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 22.06.07, 20:07 Zmiany komunikacyjne na pewno są potrzebne, ale... Po reorganizacji tras od 1.07 mieszkańcy Derb i Głębockiej nie mają możliwości dojechania poza szczytem i w dniach wolnych do Carrefoura oraz na Bródno (Bazarek Bródnowski). Powiedzmy, że te zmiany zostaną utrzymane, wtedy bezwzględną koniecznością jest zmiana linii 407 z okresowej na stałą oraz kursowanie także w dni wolne. Gosia Odpowiedz Link
diesel111 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 23.06.07, 22:50 z tresci zamieszczonych postów wynika wielkie rozczarowanie mieszkańców ulicy Głebockiej Ale Oni mają jeszcze 120, 407 i 732 a co mają powiedzieć mieszkańcy Ostrózkiej dliżej mostu na ługiej i dalej chyba Mańkoskiej i Kobiałki niedość, że mieli tylko 134 średnio co godzinę to teraz (jak wynika z informacji o nowych trasach)nie mają nic chyba że cos źle zrozumiałem przebieg nowej trasy. Nową trasę wymyślił naprawdę jakiś "geniusz" (przepraszam należy chyba napisać przez "G" Geniusz) od infrastruktóry i komunikacji bo ciekawy jestem jak teraz bedą dojeżdżały dzieci do szkoły na Kobiałce i to nie tylko te z rejonu ulicy Ostródzkiej i Mańkowskiej ale również te które przesiadały się na pętli przy Zdziarskiej ze 132 czyli rejon Głębocka, Lewandów, Kąty Grodzieńskie i pewnie Derby też. Zastanawia mnie jakie były powody i dochodze do dwóch wniosków albo rzeczywiście jak ktoś napisał chodzi o zlikwidowanie linii 134 bo po zmianie pewnie zmniejszy się liczba pasażerów, albo mieszkańcy Ruskowego Brodu, Calineczki, Tymotki itp. mają dużą siłę przebicia (należy rozumieć szerokie plecy) a przepraszam mam jeszcze jedną myśl ze względu na zagęszczenie w szkole na Kobiałce postanowiono w ten sposób wyeliminować cześć uczniów (ze względu na brak dojazdu sami pewnie zrezygnują i będzie można przyjąć dzieci dowożone przez rodziców (posiadających czas i samochdy (conajmniej dwa))i te które lada chwila zamieszkają na osiedlu budowanym wzdłóż Kobiałki. Przepraszam za trochę długi komentaż ale jakoś mnie poniosło. Jeszcze raz słowa uznania dla pomysłodawcy "oby tak dalej". Odpowiedz Link
diesel111 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 23.06.07, 22:59 przepraszam jeszcze jedno wymieniony przeze mnie rejon (tzn. Ostródzka na poółnoc od Berensona, Zdziarska i dalej na północ aż do Kobiałki został pozbawiony również połączenia z centrum targowym Targówek pozdrawiam i przypominam, że robią to nasi wybrańcy z myślą aby było nam jak najlepiej Odpowiedz Link
diesel111 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 23.06.07, 23:03 jeszce jedno nie byłem pewien ale sprawdziłem i przepraszam mieszkańców ulicy oczywiście Mańkowskiej anie Mańkoskiej przepraszam pomyłka nie była zamierzona jeszcze nie znam dokładnie tych terenów Odpowiedz Link
diesel111 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 25.06.07, 13:19 narzekacie na problemy w dojeździe poza szczytem i w dni wolne a mieszkańcy Zdziarskiej i okolic po zmianie trasy 132 zostali pozbawieni bezposredniego połączenia z metrem i drugą stroną Warszawy a ten rejon również zamieszkują ludzie im zabrano dojazd aby chyba ci z Derby mieli lepiej a przecież oni i tak mogli wsiadać do 132 na Głębockiej Odpowiedz Link
dimanche Re: 120, 132, 134 nowe trasy 29.06.07, 15:44 Masz rację, a niektórzy narzekają, żę tam się długo idzie, bo 15 minut - a to lekka przesada, zreszta spacerek nikomu nie zaszkodził. A tez będę mieszkac na Derbach, natomiast cieszy mnie, ze ta linia juz nie kluczy przez Bródno... Odpowiedz Link
krzysieks1984 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 24.06.07, 17:14 Dla niepoinformowanych linia 132 pojedzie od Głębockiej , przeciwnie jak 407. Linia 120 od Głębockiej pojedzie jak obecnie 132 następnie od pętli Mańki Wojdy jak 134 do Olesina. a 134 pojedzie od pętli Mańki Wojdy Zdziarską i Ruskowy BRód.i KObiałką do Olesina.Będzie jeżdzić co 30/40/40/.Pozostałe linie nie wiem. Odpowiedz Link
malinova1 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 26.06.07, 12:47 krzysieks1984 napisał: > Dla niepoinformowanych linia 132 pojedzie od Głębockiej , przeciwnie jak 407. O co więc ten krzyk. Ostródczanie dłużej jadą do pracy 407 ale za to krócej 132 a Głębocczanie odwrotnie. Problem mają mieszkańcy Ruskowego Brodu lub Kobiałki. Może zamiast sie przekomarzać kto ma lepiej a kto gorzej, warto wspólnie powalczyć o przystanek 132 na TT przy kładce, w pobliżu pętli na Podgrodziu, bo to posłuży wszystkim. Piszmy więc maile w tej sprawie do ZTM, a może uaktywni się SZB, jeśli jeszcze istnieje, w co zaczynam wątpić. Odpowiedz Link
jogger007 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 26.06.07, 13:28 Faktycznie, problem dotyczy TYLKO 2/3 obszaru Zielonej Białołęki, z którego bez przesiadki (autobusem jeżdżącym raz na godzinę) nie wyjedzie się na drugą stronę Wisły. Ręce opadają. Naprawdę nie potraficie myśleć perspektywicznie? Przecież proponowane rozwiązanie uderzy także w Was, mieszkających bliżej TT, bo my mieszkańcy dalszych okolic będziemy się tam pchać swoimi samochodami i potęgować korki na drogach. Trzeba szukać rozwiązania, które zadowoliłoby większość np. puszczenie 134 od Olesina do Pl. WIlsona, albo przedłużenie linii 132 do Olesina, a najlepiej obie te rzeczy razem. Odpowiedz Link
malinova1 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 26.06.07, 14:59 jogger007 napisał: Trzeba szukać rozwiązania, które zadowoliłoby > większość np. puszczenie 134 od Olesina do Pl. WIlsona, albo przedłużenie linii > > 132 do Olesina, a najlepiej obie te rzeczy razem. Świetny pomysł, a najlepiej gdyby 134 jezdziło co 15 minut. Tylko, że wszystko na to wskazuje, że to pomysł nie do zrealizowania. To tak jakby ktoś chciał w państwowej służbie zdrowia wyleczyć się z poważnej choroby. Odpowiedz Link
krzysieks1984 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 27.06.07, 23:04 120 i 132 co 20 minut w szczycie, międzyszczycie i w Sobotę i święto co 30 minut.134 co 30 minut w szczycie , poza tym cały czas co 40 minut. 407 co 15 minut w szczycie , poza tym będzie jeżdzić cały dzień od 5 do 23 co 30 minut. Na razie nie będzie w święto i sobotę. Odpowiedz Link
krzysieks1984 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 27.06.07, 23:06 krzysieks1984 napisał: > 120 i 132 co 20 minut w szczycie, międzyszczycie i w Sobotę i święto co 30 > minut.134 co 30 minut w szczycie , poza tym cały czas co 40 minut. 407 co 15 > minut w szczycie , poza tym będzie jeżdzić cały dzień od 5 do 23 co 30 minut. > Na razie nie będzie w święto i sobotę. Dokładne wszystkie rozkłady znajdują się na razie w plikach spakowanych na stronie www.ztm.waw.pl Wkrótce zapewne też w bardziej dostępnym miejscu czyli według przystanków i tras. > > Odpowiedz Link
patryk9652 Re: 120, 132, 134 nowe trasy 28.06.07, 15:37 www.ztm.waw.pl/baza/20070701/120/TRASY.HTM www.ztm.waw.pl/baza/20070701/132/TRASY.HTM www.ztm.waw.pl/baza/20070701/134/TRASY.HTM Odpowiedz Link
varsava 132 zamiast 120, lub 134 29.06.07, 09:19 Biorąc pod uwagę potrzeby mieszkańców dalszych rejonów ZB, rozsądniejsze byłoby przedłużenie 132 do Olesina, dzięki czemu ten rejon miałby bezpośrednie połączenie z metrem, co wpłynęłoby na zmniejszenie ruchu samochodów. W zamian skrócona mogłaby być linia 120 lub 134. Odpowiedz Link
afryka_dzika Re: 132 zamiast 120, lub 134 29.06.07, 10:01 varsava napisał: > przedłużenie 132 do Olesina, dzięki czemu ten rejon miałby bezpośrednie > połączenie z metrem, co wpłynęłoby na zmniejszenie ruchu samochodów. Z pewnością.... Buchahahhahaaa Odpowiedz Link
varsava Re: 132 zamiast 120, lub 134 29.06.07, 12:32 nie rozumiem tej nagłej radości; jeśli miałbym jeździć do pracy autobusem i metrem albo samochodem - zdecydowanie wybrałbym to pierwsze (jeżdżę teraz do tramwaju a potem tramwajem - i nie to, żebym nie miał samochodu) Odpowiedz Link
bemola1 krotki komentarz z okolic Bialoleckiej 29.06.07, 22:52 nic na tej zmianie nie zyskuje, ani nie trace. Srednio co 2-3 miesiace sle wiadomosci do ZTM-u, poki co - praktycznie bez odzewu. Efekt? Wprawdzie wolalabym jezdzic do przedszkola/pracy komunikacja miejska, ale jezdze samochodem. Bo szybciej pomimo stania w korkach. W zaden sposob nie oplaca mi sie (czasowo) przesiadac sie (z czteroletnim dzieckiem zreszta) 3 razy - za kazdym razem trzeba przejsc na inny przystanek. Kiedy bedzie mozna z Bialoleckiej dojechac bezposrenio do metra?! Odpowiedz Link
varsava Re: krotki komentarz z okolic Bialoleckiej 02.07.07, 09:03 Myślę, że gdy w przyszłym roku zrobią pętlę przy stacji metra Marymont, to puszczą tam 104. Przynajmniej ZTM zapowiada, że przedłuży tam linie z Żerania- FSO. W każdym razie trzeba do nich słać listy. Odpowiedz Link