Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

sama w góry?

27.12.11, 17:37
    cześć, jeżdżę od kilku lat na snowboardzie, co nie oznacza że jeżdżę znakomicie:) ale... nie wyobrażam sobie zimą nie pojechać w góry (wciąż mam nadzieję, że ta prawdziwa zima nadejdzie). jestem w takiej sytuacji, że stać mnie na taki rodzaj urlopu, ale w najbliższym czasie nie mam z kim pojechać, moi znajomi nie jeżdzą na nartach czy desce, nie mają pieniędzy na taki rodzaj wypoczynku (planuje pobyt w Sudetach w lutym). W zasadzie to sobie zaplanowałam prawie wszystko, zatrzymałam się jednak przed etapem zaklepania pokoju. Nie wiem czy powinnam jechać sama, nie ze względu na bezpieczeństwo, chociaż może też w pewnym stopniu, ale nie chce czuć się jak odludek w pensjonacie/hotelu gdzie każdy przyjedzie z kimś znajomym lub z rodziną. czułabym się żenująco dając jakieś ogłoszenie, pewnie wiele osób odebrałoby to jak początek propozycji matrymonialnej. pytanie do Was, czy taki wyjazd jest mądry i rozsądny? może dodam, że jestem świeżo po studiach, żeby mniej więcej określić wiek. albo czy taki wyjazd może się udać? bo nigdy nigdzie nie jechałam sama. pozdrawiam:)
    Obserwuj wątek
      • ortodox Re: sama w góry? 27.12.11, 19:06
        Wybierz się z jakimś BT :)
        Na takich imprezach nie będziesz czuła się samotnie i spotkasz sporo ciekawych ludzi lubiących to co Ty. Niekoniecznie w Polsce, bo tu z zimą krucho.
        pozdro.
        • agus-ka Re: sama w góry? 27.12.11, 19:53
          dokładnie, wybierz biuro, tam zawsze jest sporo ludzi. Jedyny problem, ze z biur raczej nie korzystają ludzie w Twoim wieku, a ludzie od ok 30 w górę lub rodziny z dziećmi. Jak Ci nie przeszkadza kilka lat różnicy to ruszaj śmiało.
          • Gość: obol Re: sama w góry? IP: *.tktelekom.pl 27.12.11, 21:55
            lProponuję oczywiście najlepsze biuro podróży Pr Tr z najwspanialsza rezydentką panią K.
            • ortodox Re: sama w góry? 27.12.11, 22:44