Dodaj do ulubionych

Tak gra ;)

23.01.12, 10:13
www.youtube.com/watch?v=-Rdh88Ny2gA
Obserwuj wątek
    • yamaada Re: Tak gra ;) 23.01.12, 10:24
      nie ma dźwięku.
      • mama_dorota Re: Tak gra ;) 23.01.12, 10:47
        Powinien być. Sprawdziłam po wylogowaniu. Inna osoba też oglądała i miała. To chyba coś u ciebie niestety.
        • yamaada Re: Tak gra ;) 23.01.12, 10:53
          to wina GCh ;O ale na Firefox działa, także posłuchałam już. końcówka mnie rozbawiła!
          tak się spytam: zamierza i na akordeonie grać? smile ogółem miałam wrażenie, jakby się siłowa z tym instrumentem. nie znam się na tym, ale faktycznie tak ciężko się gra na akordeonie?
          • mama_dorota Re: Tak gra ;) 23.01.12, 11:01
            Grała na nim wcześniej może z raz. To nie nasz instrument, tylko małego 4-letniego kuzyna. Siłowała się, chyba nie jest lekko. Nie ma zamiaru na akordeonie grać, tylko tak się bawiła. Ona w ogóle próbuje grać na wszystkim. Ostatnio demonstrowała mi gamę na gumce od teczki papierowej, a jakiś czas temu na metalowej wycieraczce do butów przed sklepem. To dziecko bez muzyki żyć nie potrafi. I bez książek.

Piotrek z kolegą grali kiedyś na klawiaturze od domofonu, bo zauważyli, że dźwięki są ułożone co pół tonu wink
            • yamaada Re: Tak gra ;) 23.01.12, 11:24
              to dobrze, że córka próbuje na wszystkich instrumentach grać. dobrze wypróbować zawczasu i jeszcze mieć z tego radość smile
              ja z kolei nie wyobrażam sobie teraz, abym nie poszła do filharmonii. czasem się pytam: "jak ja mogłam wcześniej tam nie chodzić?". ale kto by pomyślał, że muzyka klasyczna zawładnie moim sercem wink mam ciche pragnienie, aby w przyszłości nauczyć się gry na trąbce bądź flecie poprzecznym. czy mi się to uda? kto wie...
              • mama_dorota Re: Tak gra ;) 23.01.12, 11:27