Dodaj do ulubionych

Niepłodnośc?

10.06.08, 09:41
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu staram się zajśc w ciążę, niestety bezskutecznie...Zaczyna
mnie to martwicsad
Nie znam się zbyt dobrze na astrologii,ale próbowałam sama coś wykombinowac i
wychodzi mi że mogę miec duże problemy z zajściem w ciążę. Oto moje uzasadnienie:
-Wenus w 12 domu,
-Merkury w 12 domu,
-Wenus w kwadraturze do Jowisza,
-Wenus w kwadraturze do Lilith,
-Merkury w kwadraturze do Jowisza,
Ponadto obecnie Saturn siedzi w ósmym domu, wyczytałam że może to powodowac
blokowanie hormonów.
Czy ktoś mógłby potwierdzic?Czy to prawda że Wenus wskazuje ciążę, a Jowisz i
Merkury dzieci?
www.astro.com/cgi/chart.cgi?cid=ncofile6Ltn39-u1213082844;lang=e;gm=a1;btyp=24;mth=gw;sday=10;smon=6;syr=2008;hsy=1;zod=;orbp=;rs=0;add=18;add=20;add=22;ast=;nhor=1;nho2=1
Obserwuj wątek
    • kita32 Re: Niepłodnośc? 10.06.08, 12:08
      Raczej patrzyłabym na Księżyc, a nie na Wenus. A gdyby patrzeć na Wenus, to taki aspekt jak kwadratura z Jowiszem prędzej pokazywałby trojaczki niż bezpłodność wink

Zahamowanie płodności lub raczej zajście w ciążę w wieku późniejszym kojarzyłoby mi się z koniunkcją Księżyca z Saturnem, ale to luźny aspekt.

W domu 12-ym masz Neptuna, a to jest jego dom przecież, to nie powinien szkodzić.
      Merkurego masz w 11-m, a Wenus w domach według Placidusa też masz w 11 (w Kochu w 12-m). Nie przejmowałabym się tym położeniem planet.

Słońce masz w Skorpionie, więc przypuszczam, że zdrowie masz dobre i dobrą zdolność regeneracji sił. Po prostu odczekaj.

Masz teraz Plutona na ascendencie. Może przynieść jakieś zmiany. Może przynieść zmiany związane z urodzeniem się dziecka, a może przynieść zmiany planów życiowych i dziecko nie przyszłoby w dobrym czasie.

Nie widzę bezpłodności w Twoim horoskopie, ale mogę czegoś nie dostrzegać. Na Twoim miejscu zdałabym się na mądrość natury. Dziecko może chcieć pojawić się w konkretnym momencie.
    • allija Re: Niepłodnośc? 13.06.08, 23:31